Whehe. Nu alweer?quote:
Inspector Yessequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zoiets
Ik ken die gast een beetjeNet ff gekeken of hij online was op msn, maar niks
Maar het zou hem best wel eens kunnen zijn, hem (een beetje) kennende
BB
Saus? Ugh Saus is viesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:16 schreef Yesse het volgende:
Oh en vegetarische loempia's zijn erg lekker
Met saus
Yesse kent iedereen.quote:
Wanneer is de volgende?quote:
Haha, ajoh, of je nou op je stage niks zit te doen of met ons in Rotterdam hangt, het werkresultaat is hetzelfdequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, voor ik dan weer in de buurt ben zijn we 3 dagen verder
Ik heb vakantie hèquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:40 schreef Yesse het volgende:
Haha, ajoh, of je nou op je stage niks zit te doen of met ons in Rotterdam hangt, het werkresultaat is hetzelfde
Alsof je niet meer mag komen als je niet stage looptquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb vakantie hè
Ik mag hier eigenlijk niet eens meer komen![]()
Vandaar ook de "quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef Yesse het volgende:
Alsof je niet meer mag komen als je niet stage loopt
Wat heb je gescript ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar ook de ""
Maar als jullie serieus de volgende meet willen plannen hoor ik het wel, heb als echte nerd weer wat gescript![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat heb je gescript ?
*zit beneden op de laptop terwijl BB boven zit
Pizza, op dit tijdstip.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:06 schreef Deansensitized het volgende:
Net wakker en al pizza op
Zo lekker verder aan de auto denk ik...
Soort kalender/planning-achtig ietsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:50 schreef Yesse het volgende:
Wat heb je gescript ?
quote:*zit beneden op de laptop terwijl BB boven zit
Gebakken ei met kaasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef PieterBas het volgende:
Pizza, op dit tijdstip.
Anthem Black 2008quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo ook een pizza in de pan mikken
gisteravond Lucky, dit feestje daar, verschrikkelijk scheuren![]()
* ReMcOrE zet Always Black op
Nog 14quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
Zal ik vandaag de 10.000 posts halen in de Stage SC (volgens Piles zijn berekeningen)
nope, Brainkicker vs. Noisecontrollers - Always Blackquote:
tot hoever is het bijgewerkt dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 14
Wel opletten dat het niet realtime is hè
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog 14
Wel opletten dat het niet realtime is hè
Als je in het laatste topic kun je zien wanneer er voor het laatst bijgewerkt isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
tot hoever is het bijgewerkt dan?
dan moet ik dus nog 2.500 keer posten in deze reeks voor #548, want dat is mijn jubileumquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je in het laatste topic kun je zien wanneer er voor het laatst bijgewerkt is
Gebeurt elk uur
Piles heeft een hoger gemiddeldequote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zit op 7.374, dan is PB toch een flinke spammert vergeleken bij mij
Ik schrik er zelf ook een beetje vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |