Behoorlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:49 schreef Deansensitized het volgende:
Zware intake dingen zeker??
Was veel te warm om te blijven slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Jij bent er weer bijtijds bij Piles
Gaat lezenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat ff dit topic te lezen: FOK! user steelt miljoenen bij elkaar![]()
Sorry Pilsiequote:
Jaquote:
Leukquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, hoe was het gisteren? wat hebben jullie gedaan? beetje geshopt? geluncht? bier?
In utrecht hebben we de hele middag in stairways gezeten. Gesprekken van niveau en zoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, hoe was het gisteren? wat hebben jullie gedaan? beetje geshopt? geluncht? bier?
goede morgen jna!quote:
Vóór de Stairways hè, heerlijk in het zonnetjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:50 schreef G.Fawkes het volgende:
In utrecht hebben we de hele middag in stairways gezeten. Gesprekken van niveau en zo
Eensquote:In rotterdam zijn we naar daily wok en doelencafe geweest. Bart was er bij dus dat was vrij melig
maar het was tof
Dan nog, ik blijf op feestje altijd tot het laatstequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Wij gingen ook rond half 11 ofzo weg.
Dat heb ik gelijk maar gedaan toen ik wakker werdquote:Maargoed ik ga ff douchen! Meur een uur in de wind
Nee hoor helemaal niet. Ik heb me vermaaktquote:
Wij ookquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet. Ik heb me vermaakt
Jullie zijn een leuk stelletje
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Maddoxx gearresteerd met machtsvertoon ala Nekshot?
MEET MEETER MEETSTquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:14 schreef Yesse het volgende:
MEET MEET MEET MEET MEET
Zoietsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Maddoxx gearresteerd met machtsvertoon ala Nekshot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |