abonnement Unibet Coolblue
pi_60818642
och Jolie toch !
vond Mimi het zo spannend?

Snoopy, super-moeder!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 augustus 2008 @ 09:34:27 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60818737
Veel plezier vandaag, Jolie en Mimi
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:15:20 #153
212432 Doosie
de naam zegt t al
pi_60839593
ik kijk vaak vaste programma's op televisie , hellaas weet mijn dochter (2.5) ze bijna helemaal te benoemen.
vandaag lekker even dr. phill kijken en ja hoor .
"dokter Phill!!! " roept ze als ze de intro hoort.
Als of t nu pas door dringt tot haar staat ze plots stil voor de tv.

"waar zijn dokter phill 's haartjes nou?"
"Mama! haartjes zijn weg"
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:28:43 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60915596
Maria had gisteren een nieuw setje ondergoed aan, met aan de bovenkant van haar hemdje een strikje en punten naar de bandjes. Wrijvend over haar borst zegt ze opgewekt:
"Hier kannen nog borstjes in!"
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60923639
Wat een leuke praatjes allemaal weer. Echt een topic om altijd weer vrolijk van te worden
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 22:49 schreef GizartFRL het volgende:
Mijn dochter doet een kikker na en probeert dan kwaak te zeggen.
Echter komt het eruit als fok/fuck.
Ik had voorgedaan van: "een eendje zegt kwakkwakkwak" en nu roept Linde steeds heel hard kak-kak-kak

Mijn meisje wordt groot Mijn allereerste kinderpraatje
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:25:55 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_60923802
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 07:28 schreef Sugar het volgende:
Maria had gisteren een nieuw setje ondergoed aan, met aan de bovenkant van haar hemdje een strikje en punten naar de bandjes. Wrijvend over haar borst zegt ze opgewekt:
"Hier kannen nog borstjes in!"
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:31:09 #157
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_60923952
hahaha wat zijn het toch schatjus hee ! door dit topic krijg ik al zin in eigen kinderen maar eerste een papa
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:01:53 #158
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_61040255
Jolie was aan het spelen bij onze huisarts en mocht van hem zijn temperatuur opnemen.
Jolie: 'Ik doe het wel bij de pols, oke.'
Huisarts: 'Prima, ik ben benieuwd wat voor een temperatuur ik daar heb.'
Jolie houdt de thermometer tegen zijn pols. 'Dit is niet goed.'
Huisarts: 'Wat heb ik dan?'
Jolie: 'Zeventien euro en zes kilometer!'
Huisarts lachend: 'Nou dat is zeker niet goed.'
Jolie: 'Nee, gezondheid.'

pi_61040307
Jolie waar haalt ze het vandaan?
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:15:59 #160
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_61040722
Ah gewoon alles in de war. Dat heeft ze wel vaker, vooral in het openbaar.

In de Albert Heijn tegen een oude meneer die haar vroeg wat voor een toetje hij moest kiezen.
'Met verschillende kleurtjes. Dat heet geflipte vla.'

Op vakantie nadat ze een gesprek tussen mij en mijn tante had gehoord.
'Mag ik nog even wat zonnebrand om mijn huiskanker in te smeren?'

Bij de bakker laatst en dat was best sneu want iedereen moest lachen.
'Ik ben echt dom op krentenbollen!'
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:53:50 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_61059073
Jolie, Maria, Morris, Suus, Noah, Christan (en de rest natuurlijk ook, wat een heerlijke kletsers zijn het toch!)

Ik liep gisteren met Jetske de trap op. Jetske roept op een gegeven moment: Mama wegwezen! Ik leg haar uit dat ik liever niet heb dat ze zo tegen me praat, dat het niet een mooi woord is. OK mama! zegt Jetske. We lopen weer verder naar boven en ik hoor Jetske fluisteren "toch wegwezen"

En vanochtend mocht ik mijn verjaardagscadeautje openmaken dat zij voor mij op de creche had gemaakt. Ik moest van haar raden wat er in zat. Het was een buigbaar, dun en op A4 formaat pakje Jetske lichtte alvast een tipje van de sluier op:"Het is geen fiets mama"

En ze heeft vandaag een "broek met sokken" aan.

[ Bericht 13% gewijzigd door sjak op 23-08-2008 09:50:50 ]
Lekker douchen!
pi_61062302
Herkenbaar dat mixen van woorden LB

Morris net: ik doe de dop op de stift anders gaat ie afdrogen

[ Bericht 0% gewijzigd door snoopy op 23-08-2008 14:36:51 ]
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_61064089
ik moest wel erg lachen om Jolie!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 27 augustus 2008 @ 08:36:53 #164
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61158746
Gisteren tijdens het eten viel Micha's slavink bijna van zijn bord toen hij hem wilde aansnijden.
Zegt Noah: "Moeilijk, hé?"
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61159547
Noah.
pi_61161580
oooh wat veel érg leuke praatjes hier weer zeg! jets met haar gefluister (gefeliciteerd trouwens sjak!) en jolie blijf ik zeer poëtisch vinden. snoop, is 't wieltje al terecht? en stiemie! zelfs linde al aan de praat, leuk! wat gaat het hard!

hier ook 2 kletsmajoors, vrijwel dagelijks grappige of ontroerende uitspraken. helaas vergeet ik er ook altijd weer een heleboel. maar even wat p(r)ietpraat van vannacht/vanmorgen. Piet was gisteren jarig en werd helaas in de middag ineens ziek, flinke koorts, dus hij lag voor de pannekoeken al in bed. vannacht om 1 uur ineens klaarwakker en 't hoogste woord. "zo, nu lust ik wel een pannekoekje!" en "ziek zijn als je jarig bent is echt het STOMSTE wat er is!" hij was helemaal verbaasd dat alle bezoek al weg was en dat 't midden in de nacht was. hij heeft inderdaad een (half) pannekoekje gegeten (ik had er gelukkig een paar bewaard). en wilde toen alles weten over ziek zijn en waarom hij 'tzo warm/koud had. nou hebben we een boek over het menselijk lichaam waar ook iets in staat over witte bloedlichaampjes die bacteriën bestrijden als je ziek bent. dus daar hadden we 't nog even over, dat die koorts van 'm betekende dat z'n lichaam hard aan het werk was om beter te worden. vanmorgen vroeg ik of hij thee wilde of melk. "melk. doe maar extra koude melk, daar kan ik die stomme bacteriën lekker mee laten schrikken en goed mee wegjagen!".

en Anna gisteren tijdens 't eten, ze snapte er niks van dat Piet ineens naar bed was, en vond 't ook maar erg zielig dat juist de jarige job ziek was. maar kennelijk nam ze 't wel wat erg zwaar op "gaat Piet nu niet meer lang leven?" (waarschijnlijk mede ingegeven door het 'langzalhijleven' van eerder die dag).
pi_61161736
Ach Piet, ziek zijn op je verjaardag is ook helemaal niet leuk natuurlijk!

Van de week hier bij het naar bed brengen:

"Mama, ik wil even met je praten"
"Tuurlijk lief, wat is er?"

"Op mijn nieuwe kamer hè,....dan wil ik ook graag een televisie erbij"


Ik heb maar gezegd dat ik denk dat ze er geen krijgt, maar dat papa en mama het er even over zullen hebben. Ik probeerde serieus te blijven maar inwendig moest ik zo lachen, omdat serieuze koppie en hoe ze het bracht.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 27 augustus 2008 @ 11:30:30 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_61161959
Ach gos, Piet en Anna Wat sneu dat ie ziek was op z'n verjaardag ook.

Over dat ziek zijn doet me denken aan iets wat Noah zei laatst. Noah was met mijn zus en 2 vriendinnen naar het strand geweest. De moeder van één van die vriendinnen had net te horen gekregen dat ze kanker had, dus die vriendin was erg verdrietig en moest ook erg huilen. Noah stelde daar later natuurlijk vragen over, waarom ze zo moest huilen. Mijn zus had geprobeerd uit te leggen dat de moeder van die vriendin erg ziek was en misschien niet meer beter zou worden. Noah vroeg nog of ze dan altijd ziek bleef, en mijn zus had dus 'gewoon' uitgelegd dat ze dan dood zou gaan. Noah reageerde in eerste instantie met: "Mama en ik hadden een keer een dode slak gezien! " Alsof dat net zo erg was

Een paar dagen later zat ik met Noah op de fiets, we waren geloof ik naar de kermis geweest of zoiets. Noah vertelde dat Saartje, zijn denkbeeldige poes , niet mee was geweest. Ik vroeg waarom niet, had Saartje dan geen zin, of was ze soms ziek (Saartje was erg vaak ziek)? Noah vertelde meteen dat Saartje heel ziek was en dood was gegaan Het leek hem helemaal niks te doen, maar ik vond het wel sneu dat z'n denkbeeldige poes dood was. Ik vroeg nog een beetje door, hoe dat dan kwam, etc. Noah zei toen dat als je ziek bent, dat je dan dood ging. Ik legde toen uit dat je niet altijd dood hoeft te gaan als je ziek bent, voorbeelden noemend van wanneer wij zelf ziek waren geweest en toch ook weer beter waren geworden. Maar heel soms zijn mensen zó erg ziek en dan worden ze idd niet meer beter en dan gaan ze dood. De volgende dag (ofzow) leefde Saartje "ineens" weer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_61167313
Oh Noah toch (een denkbeeldige poes, wat lief zeg)
Kinderen gaan toch heel onbevangen om met "dood" he
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_61206416
Dylan weet hoe baby's in je buik komen

Dylan: Ik wil ook nog een zusje!
Tante: Oh ja, hoe gaat dat dan?
Dylan: Nou, die komt uit mama's buik, als ze nul is
Tante: Ja maar hoe komt die baby dan ín mama's buik?
Dylan: *Even nadenken* Die komt zo *maakt bewegingen met zijn vinger* onder de grond door en gaat zo *wijst omhoog* in mama's buik
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 28 augustus 2008 @ 23:08:23 #171
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61206481
Drie talen is soms best lastig...

Papa had iets voor Christan gedaan.

Christan: "Thenke!"
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_61221812
neefje van mij: mama ik was vroeger een vruchtje he?
was ik dan een appel of een peer?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:56:37 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_61226279
Haha, Karin, geinig!
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:05:51 #174
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_61230741
Ik: Zeg Kai, als je later groot bent, zullen we dan samen trouwen?
Kai: Nee, ik ga met papa trouwen.
Ik: Waarom met papa?
Kai: omdat jongens met jongens moeten trouwen en meisjes met meisjes
Ik: Wat ben je toch modern
Kai: Ja dat weet ik. Dank je mama



Kai: Mama, ik ben ziek en nu krijg ik menuhsijntjes en een spermometer
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:28:24 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61231519
Kai
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')