OMFG ROFLOL111EINZquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan zit ie toch goed bij Ajax :´)
Dat kan dus niet slimpie. Dan is z'n contract namelijk al afgelopen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was geen troll
Maar ik heb mijn mening denk ik wel al duidelijk gemaakt. Gewoon een jaar houden als invaller. Als hij meevalt houden anders voor 1,5 a 2 miljoen verkopen aan een subtopper.
Het gaat er ook om wat hij zelf wilt, en zijn toekomst in Eindhoven is niet al te rooskleurig.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was geen troll
Maar ik heb mijn mening denk ik wel al duidelijk gemaakt. Gewoon een jaar houden als invaller. Als hij meevalt houden anders voor 1,5 a 2 miljoen verkopen aan een subtopper.
Ik meen me ook zoiets te herinneren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gelezen dat het contract begin 2009 dan af zou lopen.
Dus dat hij nou nog maar een contract voor een half jaar heeft.
In hoe verre dat waar is weet ik niet.
Assaiti langer in Eindhoven houden is bevorderlijk voor de rust daar zeg. Alsof het langslepend conflict nog niet lang geduurd heeft. Nee, prima idee.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat was geen troll
Zal ik je een sprookje vertellen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat kan dus niet slimpie. Dan is z'n contract namelijk al afgelopen.
Als hij regelmatig invalt en zo nu en dan start maakt hij vooruitgang met vorig jaarquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:43 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Assaiti langer in Eindhoven houden is bevorderlijk voor de rust daar zeg. Alsof het langslepend conflict nog niet lang geduurd heeft. Nee, prima idee.
Doe maar. Hoe verkoop je een speler zonder contract?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zal ik je een sprookje vertellen?
Hoe vaak hebben ze dat onderhand wel niet tegen hem gezegd?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als hij regelmatig invalt en zo nu en dan start maakt hij vooruitgang met vorig jaar
Gelukkig is Isi niet bepaald een licht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hoe vaak hebben ze dat onderhand wel niet tegen hem gezegd?
Ja meneer de triangeljosti, graagquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zal ik je een sprookje vertellen?
Jij zegt dat PSV hem volgende zomer kan verkopen voor 2 miljoen. Maar dan heeft hij geen contract meer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daar moet je voor bij Ajax zijn. PSV heeft daar geen ervaring mee
Leer lezenquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft een contract tot 2012
Nee, tot medio 2009. Hij had een mondelinge overeenkomst met PSV over een contract tot medio 2011, maar dat is afgeblazen na/tijdens de affaire Gomes.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij heeft een contract tot 2012
Als Fons Spooren zegt dat je Marokkaantjes kan blijven naaien, wil het niet zeggen dat het bij allemaal zo is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig is Isi niet bepaald een licht.
Kansen komen er altijd en er is nu een nieuwe coach
VI zegt ook tot 2009, dus heel waar is dat ook weer niet.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als PSV en VI het zegt wel
PSV.nl en VI.nlquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:55 schreef Rumille het volgende:
ZOMG!!! Die zag ik niet aankomen.
Nou, laat maar eens zien hoe je aan die geweldige informatie komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |