quote:Ook Heerenveen dingt naar diensten Aissati
Aan de kleine soap rond Ismail Aissati is een nieuw hoofdstuk toegevoegd. SC Heerenveen onderzoekt de mogelijkheden om de talentvolle middenvelder naar het Abe Lenstra Stadion te halen.
Na de als beklonken gewaande deal tussen FC Utrecht en PSV, waarin Aissati naar de Domstad zou gaan en Erik Pieters daar vandaan naar Eindhoven, willen nu ook de Friezen de 19-jarige jeugdinternational overnemen. Dit meldt Fean Online, een fansite van Heerenveen.
Kom op zeg..ik snap dat je niet volledig objectief kunt zijn. Maar zeggen dat Utrecht van hetzelfde niveau is als Heerenveen en Twente is hetzelfde als zeggen dat Ajax gelijkwaardig is aan PSVquote:Op maandag 30 juni 2008 18:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja want Heerenveen en Twente zijn natuurlijk van een compleet ander niveau dan Utrecht.
Ik heb nog steeds geloof in dat ie naar Utrecht komt.
Ik denk niet dat Aissati aan Middlesbrough zit te denken..quote:Op maandag 30 juni 2008 18:07 schreef cultheld het volgende:
Lekker belangrijk. Het is niet zo, dat als hij een perfect seizoen bij FCU speelt, hij niet op zal vallen bij buitenlandse clubs. Emnes is nu ook door Middlesbrough gecontracteerd, en die speelde bij Sparta.
Een vergelijking hoeft niet persé één op één te lopen om toch te kloppenquote:Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Aissati aan Middlesbrough zit te denken..
Ik bedoelde dat Twente en Heerenveen wel verder zijn, maar dat je ook niet moet gaan overdrijven. (vandaar dat ik zei ''compleet ander niveau''quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kom op zeg..ik snap dat je niet volledig objectief kunt zijn. Maar zeggen dat Utrecht van hetzelfde niveau is als Heerenveen en Twente is hetzelfde als zeggen dat Ajax gelijkwaardig is aan PSV
quote:‘FC Twente roert zich in strijd om Aissati’
Datum: 4-jul-2008 13:53
FC Twente heeft zich bij PSV gemeld om Ismail Aissati (foto, midden) over te nemen, zo weet TC/Tubantia te melden. De Tukkers gaan daarmee de concurrentie aan met FC Utrecht en SC Heerenveen, die ook al een balletje zouden hebben opgegooid bij PSV.
Aissati kwam twee seizoenen geleden een half jaar op huurbasis voor FC Twente uit en maakte destijds een goede indruk. De jonge middenvelder moet in Enschede de opvolger worden van Orlando Engelaar, die onlangs een contract tekende bij Schalke 04. (EvS)
quote:'Ajax maakt opnieuw werk van Aissati'
Geplaatst op 09-07-2008 17:49 door Yannick Spoorenberg - Bron: Voetbal International
Volgens VI staat Ismaïl Aissati opnieuw in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club zag een ruildeal tussen FC Utrecht en PSV mislukken, waardoor het nu een kans ziet om de middenvelder te contracteren.
De jeugdinternational werd door diverse media eerder al in verband gebracht met een terugkeer naar FC Twente. Ook sc Heerenveen aast naar verluidt op de diensten van de negentienjarige spelverdeler. Aan het rijtje geïnteresseerde clubs is nu ook Ajax toegevoegd.
Gedurende de vorige transfersperiode hengelde de hoofdstedelingen ook al naar Aissati, maar destijds kreeg Ajax nul op het rekest van PSV. Het geboden bedrag van vijf miljoen euro werd door de Eindhovenaren te laag bevonden. Inmiddels heeft de kleine balkunstenaar een gesprek met trainer Huub Stevens achter de rug, maar Aissati lijkt niet van gedachte te veranderd te zijn en aast op een vertrek.
Siem de Jong doet niet onder voor Aissati, ook al is dat geen "10".quote:Op donderdag 10 juli 2008 05:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is beter dan Aissati dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |