Hé! Is dat nu echt nodig dat gescheld?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:30 schreef Geerd het volgende:
Vetpan??
Me hele bureau ligt nu onder de kruimels, van één stom pakje crackers. Nu moet ik dat allemaal weer opruimenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dus je hebt wel wat te eten. De negertjes in Afrika zouden er een moord voor doen en jij loopt te zeuren over dat hij bij elke hap uit elkaar valt. Ondankbaar kind!
Veeg de kruimels van je bureau in een zakje en stuur ze op.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:32 schreef Droomert het volgende:
[..]
Me hele bureau ligt nu onder de kruimels, van één stom pakje crackers. Nu moet ik dat allemaal weer opruimen. Dat hebben die Afrikanen dan weer niet want die eten alleen rijst. Ik zou willen dat ik nog wat rijst in huis had.
Hippie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Veeg de kruimels van je bureau in een zakje en stuur ze op.[ afbeelding ]
Heb ze al in de vuilnisbak gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Veeg de kruimels van je bureau in een zakje en stuur ze op.[ afbeelding ]
Stuur de vuilnisbak op, dat heb ik ook gedaan. Blij dat die man er mee was, hij bedankt me nog maandelijks!quote:
mensen met trek!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:26 schreef LudoSanders het volgende:
Dus je hebt wel wat te eten. De negertjes in Afrika zouden er een moord voor doen en jij loopt te zeuren over dat hij bij elke hap uit elkaar valt. Ondankbaar kind!
Er zit een nogal scherp stuk plastic in mijn prullenbak, denk je dat die dat wel op prijs gaat stellen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stuur de vuilnisbak op, dat heb ik ook gedaan. Blij dat die man er mee was, hij bedankt me nog maandelijks!
[ afbeelding ]
Ja die is dus onverwachts op, morgen wat halen dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:43 schreef Syb-rund. het volgende:
Je moey dan ook een voorraad aanleggen knuppel!
Tuurlijk, kunnen ze krassen. Winnen ze ook nog eens wat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:43 schreef Droomert het volgende:
[..]
Er zit een nogal scherp stuk plastic in mijn prullenbak, denk je dat die dat wel op prijs gaat stellen?
En wat als hij of zij het ziet als voedsel?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 03:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tuurlijk, kunnen ze krassen. Winnen ze ook nog eens wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |