Wat is een frappuchino danquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Sapstengel het volgende:
Maar frappucino is nog steeds crap, dat is koffie voor mensen die eigenlijk geen koffie lusten. Geef mij maar gewoon een versgemalen espresso, in plaats van die ijskoffie crap met smaakjes en andere onzin.
Ben zelf een aantal keer naar starbucks geweest, omdat ik het toch ooit moest proberen. Had eerst een cappuccino besteld, maar daar zat niet echt een uitgesproken koffiesmaak aan. Leek meer op een warme melk met licht koffiearoma. Die tweede keer had ik zon American roast geval, of hoe dat heette, maar ook niet heel bijzonder. De volgende keer neem ik gewoon zo'n zak bonen mee en gooi ik dat thuis in de machine, ben benieuwd of er dan wel smaak aan zit
.
Oja wat grappig was, beide keren dat ik er kwam zaten er een aantal hippe mensen op hun MacBooks te werken.
Aldus Wikipedia is dit:quote:
Ik moet denken aan 2girls1cup. Mental image horrorquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Aldus Wikipedia is dit:
[ afbeelding ]
een Venti Peppermint Java Chip Frappuccino Blended Coffee. Koffie, dus. Naar 't schijnt.
Weapons of mass-destruction voor je maag/darm flora zeg maar?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef dubidub het volgende:
[..]
Aldus Wikipedia is dit:
[ afbeelding ]
een Venti Peppermint Java Chip Frappuccino Blended Coffee. Koffie, dus. Naar 't schijnt.
Ieh! Bekertje tubgirl.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik moet denken aan 2girls1cup. Mental image horror!
Tim Hortons is voor de plebsquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:43 schreef refused. het volgende:
^^
Tim Hortons bijvoorbeeld, Canada only.. net zo walgelijk en zoet.
[ afbeelding ]
Je weet hoe dat gaat met bedrijven die aandelen hebben uitgegeven. Aan aandeelhouders is achteruitgang moeilijk te verkopen, er zal dus weer groei moeten komen. Misschien dat ze het verlies aan filialen in de VS willen compenseren met meer in Europa en NL waar ze nog niet zitten (behalve op Schiphol)...quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:51 schreef Wooldoor het volgende:
Wees blij dat het slecht gaat met Starbucks, in Amerika moeten er flinke aantallen gesloten worden omdat zelfs de rijkere jukken starbucks te duur vinden.
Ik heb net nog een gratis bekertje Albert Heijn biologisch op.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:37 schreef WooZ het volgende:
he, zit ik toch weer aan m'n bekertje koffie vandaag
grande dark double red eye
C&A maakt ook spijkerbroeken. Toch wil de helft van Nederland liever een merkbroek, terwijl ze die C&A broeken niet eens gepast hebben.....quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat ik ook niet begrijp is dat iedereen zo van OMG STARBUCKS KOMT NAAR NEDERLAND YES![]()
![]()
![]()
!!!!11 doet, terwijl er in elke stad in Nederland wel tig koffiehuizen zitten met hetzelfde concept.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens mensen die melk in koffie doenof suiker
![]()
![]()
![]()
't verschil is dat een broek van de C&A kwalitatief niet kan tippen aan een van no excess (merk broeken wat ik veel draag) .quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:36 schreef maartena het volgende:
[..]
C&A maakt ook spijkerbroeken. Toch wil de helft van Nederland liever een merkbroek, terwijl ze die C&A broeken niet eens gepast hebben.....
Een merknaam heeft ook wel enigzins invloed op de keuze. Persoonlijk vind ik de blended ice coffees van de Coffee Bean lekkerder dan Starbucks, maar Starbucks zit dichterbij.
Ik loop al jaren in merkloze broeken (o.a. C&A) en die gaan vaak jaren mee. Mijn broer loopt in merkbroeken (Levis enz.) en daar liggen na 2 maanden de gaten in. Ik weet wel wat ik dus neem.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
't verschil is dat een broek van de C&A kwalitatief niet kan tippen aan een van no excess (merk broeken wat ik veel draag) .
ik had dus in die C&A broek draadjes die los begonnen te zitten, en in die no excess-broeken juist niet, die kunnen jaren mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik loop al jaren in merkloze broeken (o.a. C&A) en die gaan vaak jaren mee. Mijn broer loopt in merkbroeken (Levis enz.) en daar liggen na 2 maanden de gaten in. Ik weet wel wat ik dus neem.
levi's is ook een cheap ass broekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik loop al jaren in merkloze broeken (o.a. C&A) en die gaan vaak jaren mee. Mijn broer loopt in merkbroeken (Levis enz.) en daar liggen na 2 maanden de gaten in. Ik weet wel wat ik dus neem.
Stukje van The Simpsons is ook geniaal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef 3lmo het volgende:
Ik moet denken aan de Family Guy aflevering met Starbucks.
of The Sopranosquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:42 schreef 3lmo het volgende:
Ik moet denken aan de Family Guy aflevering met Starbucks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |