Thanks heren
@ 1299:
De cabrio is zelfs stijver dan de dichte golf 1, af fabriek hebben ze behoorlijk hun best gedaan om de carosserie te verstevigen.
Maar dan nog heb ik daar ook aan gedacht, het front wordt verstevigd, en tussen de draagarmen voor komt een subframe... en dan natuurlijk nog 2 dikkere stabilisatorstangen... en natuurlijk niet te vergeten de polyurethaan "rubbers"
Voorbeeld van het subframe en verstevigingsbalk voor de voorkant (dus niet mijn auto)
![]()
Subframe
![]()
Front verstevigingsbalk
Beiden zijn op al bestaande bevestigingspunten te monteren.
Tevens heb ik met Supro Automotive engineering overleg gepleegd voor een fatsoenlijke schroefset.
Deze zou dan in- en uitgaand in hardheid te stellen, voor en achter topmounts zodat camber en caster fatsoenlijk te stellen is.
Extra oliereservoirs aan de onderkant van de veerpoten zodat zelfs in lage standen er voldoende vloeistof is voor een goede werking.
Daarnaast laat ik de auto uitwegen zodat dmv. andere sterkte veren een betere wegligging behaald wordt...
Lijkt me dat ik er dan genoeg aan heb gedaan om het een beetje veilig en stabiel te houden