abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 22:03:00 #1
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_217839
Een nieuwe forum waarin je het volgende kwijt kan:

Wat dacht je voordat je BigBrother zag van het programma.

Wat denk je dat er nu nog staat te gebeuren.

Het programma dat Nederland allemaal achter de kijkbuis zet en toch op de een of andere manier niet geheel was wat je verwachtte?
- Was het dan geweldig...
- Of had je er meer van verwacht.

Ikzelf had meer verwacht van de kwaliteit van de camera's. Opzich niet zo heel belangrijk maar ik had niet verwacht dat ze van die overbelichte canon camera's der hadden neergekwakt en dat als ze bewegen dat ze dan zo'n rotgeluid maken. Ik had eerder verwacht dat ze allemaal achter de spiegel zouden zitten...

Life is all about priorities...
pi_217840
Vooraf dacht ik: "Ach laten we eens kijken".
Aflevering 1 dacht ik: "Misschien gebeurt er morgen wel iets".
Aflevering 2 t/m 8 dacht ik: "Stem die Tara er uit!!!!"
Aflevering 9 dacht ik: "Yesss ze gaat zelf weg".
Aflevering 10 t/m 30 dacht ik "Ach wa lieffff".
Nu denk ik: "Gebeurt er nog eens wat?"
En in de toekomst +/- 2 januari zal ik denken: "Ik wist wel dat ie zou gaan winnen waarom heb ik al die tijd suf voor de buis gehangen enne wanneer begint het weer"?
Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
  maandag 8 november 1999 @ 22:44:00 #3
1562 Mastino
Just a very nice person
pi_217841
Ik dacht het zal wel een flutprogramma worden. Toen dacht ik laat ik eens kijken wat ze op internet te zeggen hebben.
Daarna ben ik op tv én op internet gaan kijken en heb voor het laatste gekozen. Waarom? om te ervaren wat Internet eigenlijk kan aanrichten, negatief en positief. Ik ben me ervoor gaan interesseren hoe internetgebruikers over de bewoners en hun familie en kinderen schreven en heb geconstateerd dat dit meestal grof en beledigend, dus walgelijk was. Het Veronicaforum is hier het levende (dode) bewijs van. Notabene werd deze site regelmatig bezocht door familieleden van de bewoners. Ik vraag me nu af hoe het met deze mensen gaat, degene die al vertrokken zijn en degene die nog in dat huisje zitten, niet te vergeten de familieleden. De toekomst zal het uitwijzen. Voorlopig ga ik hier nog een paar maandjes mee door. Dat is mijn mening over Big Brother! Er zullen nu ongetwijfeld mensen negatief op dit bericht reageren, schroom niet ga je gang! If you wish.
Woef woef grrrrrrrrrrrr<P><BR>
  dinsdag 9 november 1999 @ 00:15:00 #4
1019 Doopy-X
Like god, to great to handle..
pi_217842
Wat ik verwacht van Big Brother...

1: Cyrille word door het hele nederlandsche publiek uitgekotst.Ze zal weer lekker gaan snollen in showbizcity.
2: Anoekie duikt met Willempie het bed in. Haar brandwond is echter om dat moment zo gaat etteren dat haar duimpje geamputeerd moet worden en zal nooit meer kenne hockeyen.
3: Bartje klettert tijdens 1 van z'n acrobatenacties gruwlijk hard op z'n plaat en moet het huis verlaten met een dubbele schedelbasisfractuur. Zodra hij van de intensive care af is belt hij Bien op of ze hem wilt komen opzoeken. Gelach zal er dan klinken aan de andere kant van de foon.
4: Karin haar Chanel (luchie voor miljonairs) raakt op en ze raakt zo in paniek dat ze als een razende daar de moestuin heenwalst en alle groenten voor de komende maanden vernietigd.
6: Ruud zegt nog 100.000x godverdikkie en weet je wel. Verders zal hij TE aanhankelijk worden en de vrouwen zullen hem aangeven wegens sexuele intimidatie. Weg zijn baantje als productiemedewerker in de sukerfabriek.
7: Maurice zal al het ijzerdraad in huis opmaken met z'n geknutsel en zal dan besluiten om het huis te verlaten omdat z'n haar nu ECHT te lang word.
8:Willem duikt zoals gezegt met Noek het nest in. Niemand zal ons Willem echter nomineren omdat ze zelf allemaal te beroerd zijn om te koken en de fries zal dus de F250.000,- in z'n zak steken.
9. Daphne Deckers zal verder gaan met zichzelf uithongeren en zal uiteindelijk samen met Richard wegkwijnen.
10. Rolf zal een week na BB WEER met een nieuw programma komen dat WEER een hit wordt.
11. Hummie zal op 2 januarie een collectief pak slaag krijgen van alle bewoners vanwege het feit dat ze belazerd zijn bij het leven. Ze zal haar laatste dagen doorbrengen in het bed naast Bartje

Het zij zo

Life is a bitch, so let it suck as hard as you can!!!
Http://doopy.ambacht.com

dinsdag 9 november 1999 @ 00:46:00 #5
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_217843
Ik verwachtte eerlijk gezegd een nogal plat en ranzig programma. Dat valt mij qua televisieuitzendingen mij reuze mee, Veronica is qua beelden niet zo plat als verwacht (SBS zou ongetwijfeld veel meer douchescenes, verkleedpartijen, e.d. uitgezonden hebben). Dat de teksten van de bewoners soms plat zijn, is wellicht logisch na 50 dagen.
Het knappe vind ik wel dat veel mensen zeggen dat er eigenlijk niets gebeurd, maar toch blijven kijken. De rol van Internet is verder een doorbraak, nog niet eerder is dit medium zo optimaal en intensief gebruikt in relatie tot een tv programma.
Ik vrees alleen allerlei spin-off's in de komende tijd. Succes kent teveel volgers...
wat moet ik hier nu neerzetten?
  dinsdag 9 november 1999 @ 01:43:00 #6
996 irule
irule RuLeZ!
pi_217844
Ach het is wat iedereen wil, binnengluren bij de buren ook al weet je dat er niets gebeurd.

Eerste uitzendingen gekeken: Mwah, wel aardig niets schokkends.

Daarna op fok! terecht gekomen en toen pas echt verslaafd geraakt

Wat er in de toekomst zal gaan gebeuren in het huis wachten we wel af, maar wat gaan we in godsnaam na 1 januari doen

Al die tijd die ik over ga houden.....

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

dinsdag 9 november 1999 @ 08:32:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_217845
mijn verwachting was :VIERENTWINTIG UUR PER DAG LIVE TE VOLGEN.

pi_217846
ha Mastino,

Geen negatieve reactie...Ben het helemaal met je eens. Het is erg interessant om te zien hoe mensen andere mensen zo snel af kunnen kraken. Betekent dit dat de meerderheid van Nederland dit doet met mensen die ze (nog) niet kennen? Wat dat betreft is al die negativiteit wel een spiegel...is dit nou typisch Nederlands? Meteen overal over gaan klagen?

Van de andere kant lees je de laatste tijd steeds meer positieve berichten over de bewoners, ook hier (met name over de 'oude
garde'). Zou het zo zijn dat we meer met de bewoners mee gaan leven, en ze daardoor ook meer waarderen?

Is de conclusie dat 'respect' pas gegeven wordt als je mensen een tijdje kent?

hm, volgens mij kan je echt wel afstuderen op al die reacties hier...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')