Volgens mij ben jij ook niet in de positie eisen te stellen aan het te neuken voorwerp.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:21 schreef BYKNT het volgende:
Maakt niet uit hoe ze eruit ziet, zolang ze borsten, billen en een kut heeft, en als vrouw is geboren.. dus geen Kelly.
kom we gaan neuken nu, doe je broek en je string naar beneden.. benen wijd, kut gespreid..quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:21 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Zulke uitspattingen heb ik ook soms. Succes TS met het vinden van een neukobject.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:23 schreef BYKNT het volgende:
[..]
kom we gaan neuken nu, doe je broek en je string naar beneden.. benen wijd, kut gespreid..
Dat was ook mijn vraag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:27 schreef appelsjap het volgende:
murp ben je nou een man of een vrouw? serieuze vraag..
en ik??quote:
geilquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:24 schreef BYKNT het volgende:
[..]
waar wacht je dan op, trek je slipje uit, en maak je clit alvast warm..
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef BYKNT het volgende:
[..]
ok we gaan niet neuken, ik ga alleen maar beffen..![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:29 schreef BYKNT het volgende:
[..]
ok we gaan niet neuken, ik ga alleen maar beffen..![]()
![]()
als ik je bef dan krijg je een multiple orgasm in het kwadraat...quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:30 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al voorzien. Succes verder!
remlof heeft er verstand vanquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:32 schreef remlof het volgende:
* remlof suggereert twee kipfiletjes en een paar elastiekjes
kort opwarmen in de magnetron voor de ultieme simulatie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:32 schreef remlof het volgende:
* remlof suggereert twee kipfiletjes en een paar elastiekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |