kekke? wtf ben jij voor een japannerquote:Op maandag 7 juli 2008 13:47 schreef DaFrenk het volgende:
Zit toch zoveel kekke shit tussen dat ik toch eens wat móet bestellen. Zoals deze mini lightsabre: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12996
Alleen, de kleur is dus een verrassing ofzo? Of kan je later in het bestel proces een kleur kiezen? En zo zijn er nog meer zonder kleur keuze.
Helemaal niet, mn bankrekening gaat er aan zoquote:Op maandag 7 juli 2008 14:17 schreef Geqxon het volgende:
Wat is dat heerlijk! Gewoon bestellen, inloggen via paypal, betalen, en het is klaar.!
Chineesquote:Op maandag 7 juli 2008 16:40 schreef Skv het volgende:
Ach, het is gewoon japanse crap, kan niet begrijpen hoe mensen hier warm voor kunnen lopen..
je weet dat japanse zooi over het algemeen oneindig keer beter zijn dan chinese zooi wat ze op DX verkopen ?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:40 schreef Skv het volgende:
Ach, het is gewoon japanse crap, kan niet begrijpen hoe mensen hier warm voor kunnen lopen..
Geen suggestie maar een tip.quote:Op maandag 7 juli 2008 20:49 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
Ik ga denk ik deze groene laser kopen :
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.469
Iemand nog suggesties?
Heb 'm al besteld zonder gift packing enzo komt toch wel door de douane denk ikquote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Geen suggestie maar een tip.
Schijn met dat ding niet op ramen etc..voor je het weet ben je blind
Dan ben je hem kwijt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:47 schreef ZomerVakantie_ het volgende:
[..]
Heb 'm al besteld zonder gift packing enzo komt toch wel door de douane denk ik.
Wat als ze het pakje openmaken?
Verzendkosten zitten gewoon doorberekend in de prijzen van de producten, dat lijkt mij evident. Kan je direct voor jezelf nagaan wat Dx zo eigenlijk kwijt is aan inkoop.. (quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:49 schreef Wekkor het volgende:
Hierzo ook een Dealextreme Fan! Elke week valt er wel weer een vies -en bruin pakketje op de mat gevuld met chinese onzin, waar je eigenlijk niks aan hebt maar gewoon niet kon laten liggen.![]()
Het is gewoon te goedkoop zonder die verzendkosten, hoe doen ze dat!
ik heb zelf een true 50mw en die heb ik dus echt wel eens in me ogen gehad qua weekaatsing...en ik kan Fok! nog met beide ogen lezenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 03:33 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Geen suggestie maar een tip.
Schijn met dat ding niet op ramen etc..voor je het weet ben je blind
Na 5mW is het al gevaarlijk om zonder speciale bril met zo'n ding te lopen zwaaien en jij durft te beweren dat jij 50mW in je ogen hebt gehad?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ik heb zelf een true 50mw en die heb ik dus echt wel eens in me ogen gehad qua weekaatsing...en ik kan Fok! nog met beide ogen lezenNatuurlijk moet je niet echt in je ogen gaan schijnen maar het is niet zo dat je gelijk blind ben als ie ff snel over je oog heen gaat.
Het kan ook gevolgen hebben voor op de lange termijn, dus dat je over vijf jaar opeens blind bent!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:47 schreef Wisheh het volgende:
[..]
ik heb zelf een true 50mw en die heb ik dus echt wel eens in me ogen gehad qua weekaatsing...en ik kan Fok! nog met beide ogen lezenNatuurlijk moet je niet echt in je ogen gaan schijnen maar het is niet zo dat je gelijk blind ben als ie ff snel over je oog heen gaat.
De meeste hier niet lijkt mequote:Op woensdag 9 juli 2008 11:54 schreef Geqxon het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met die lasers als ik vragen mag? Om op een geweer te plaatsen?
Je koopt dat ding, kijkt er 2 weken later nog eens naar en dan gooi je het weg, topquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zit eraan te denken om zo'n sleutelhanger plant te kopen..
Maar wtf hebje eraan
quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:40 schreef Geqxon het volgende:
Gewoon als speelgoed dus. Stelletje kleine kinderen.
als het pakketje over een week ofzo er nog niet is even een melding maken op de site.quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:36 schreef xminator het volgende:
Hmm ik had wat besteld, maar et 2e pakketje kwam sneller binnen dan het 1e terwijl het 2e later verstuurd was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |