abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59714000
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:24 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Meer een potentieel tussenstation
Heel vaak in en uitstappen dan maar gedurende de tijd die je nog hebt, wie weet wilt ie haar niet meer als de deuren niet goed meer sluiten.
pi_59714032
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:24 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Meer een potentieel tussenstation
lol TS wordt geplayed...

ik dacht dat jij de player hier was, en je voorlopig niet wilde binden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_59714755
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

lol TS wordt geplayed...

ik dacht dat jij de player hier was, en je voorlopig niet wilde binden
Wat alles snel kan veranderen he Maar ben nooit een player geweest hoor. DIt is pas mijn 2e meisje waarmee ik het aandurf om een relatie mee te beginnen.
Hoop niet dat ik geplayed wordt hoor..

Denk dat ik meer afstand moet nemen en gewoon alleen aan mezelf moet gaan denken
Dan komt het daarna veel minder hard aan
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_59714777
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:30 schreef klipper het volgende:

[..]

Heel vaak in en uitstappen dan maar gedurende de tijd die je nog hebt, wie weet wilt ie haar niet meer als de deuren niet goed meer sluiten.
Dat dus zowiezo haha

Maar wat moet ik nu verder doen?
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:10:53 #30
30252 Soempie
Procreating
pi_59715107
In 1.5 jaar kan veel gebeuren. Geloof nooit dat ze dan iets met hem krijgt.

Ik zou nog eens met haar praten en het dan proberen van je af te zetten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_59715114
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wordt er gewoon gek van. Het is niet dat ze niet gek op mij is, maar heb het gevoel of ze op afstand iemand erbij heeft naast mij.
Iemand die me hierbij kan helpen?
Yep, dat kan.
Je hebt er wel ballen voor nodig. Je kunt namelijk niet garanderen dat je haar krijgt.
Je moet accepteren dat iemand zijn (haar) eigen keuze maakt.

Zeg haar gewoon de waarheid (zoals die op jou overkomt).
Voorbeeld:
Jij: Lieve schat, je bent een leuke meid maar we zijn niet elkaars type.
Zij: Pardon?
Jij: Jij bent duidelijk een meisje dat graag een extra boy op de MSN ernaast houdt om alles mee te kunnen bespreken. Jij hebt een vriend nodig die kan accepteren dat je alles met een ander bespreekt. Die vriend ben ik niet.
Zij: wtf
Jij: Ik zoek een meisje dat niet twéé jongens aan het lijntje houdt waarvan één via de MSN. Ik verbied je niets, ik zeg niet wat je wel of niet moet doen... ik constateer gewoon dat jij een ander soort vriendje nodig hebt, en ik een ander soort vriendinnetje.
Dus: toedeledokie.

Als je het op die manier stelt, zo van: Jij verbiedt haar niets, zij is volledig vrij om te doen en te laten wat zij wil; maar evenzo kunnen keuzes gevolgen hebben; en zoals jij haar vrij laat, laat jij ook jezelf vrij om te kiezen hoe jij een relatie in wilt vullen.

Het is bijna ironisch, maar hoe meer je haar dwingt of smeekt om bij je te blijven, des te meer zul je haar van je vervreemden (en zal ze haar beklag doen per MSN); en hoe meer je bereid bent om haar écht los te laten als zij blijft MSNnen, hoe sneller ze de MSN zal laten vallen.
Het enige dat vereist is, is dat je écht bereid bent om haar op te geven als zij niet is wat jij bij een vriendin voor ogen hebt. Als jij dat écht bereid bent, voelt zij aan dat jouw stellingname echt is, en zal zij er naar handelen.
pi_59715989
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef mgerben het volgende:

[..]

Yep, dat kan.
Je hebt er wel ballen voor nodig. Je kunt namelijk niet garanderen dat je haar krijgt.
Je moet accepteren dat iemand zijn (haar) eigen keuze maakt.

Zeg haar gewoon de waarheid (zoals die op jou overkomt).
Voorbeeld:
Jij: Lieve schat, je bent een leuke meid maar we zijn niet elkaars type.
Zij: Pardon?
Jij: Jij bent duidelijk een meisje dat graag een extra boy op de MSN ernaast houdt om alles mee te kunnen bespreken. Jij hebt een vriend nodig die kan accepteren dat je alles met een ander bespreekt. Die vriend ben ik niet.
Zij: wtf
Jij: Ik zoek een meisje dat niet twéé jongens aan het lijntje houdt waarvan één via de MSN. Ik verbied je niets, ik zeg niet wat je wel of niet moet doen... ik constateer gewoon dat jij een ander soort vriendje nodig hebt, en ik een ander soort vriendinnetje.
Dus: toedeledokie.

Als je het op die manier stelt, zo van: Jij verbiedt haar niets, zij is volledig vrij om te doen en te laten wat zij wil; maar evenzo kunnen keuzes gevolgen hebben; en zoals jij haar vrij laat, laat jij ook jezelf vrij om te kiezen hoe jij een relatie in wilt vullen.

Het is bijna ironisch, maar hoe meer je haar dwingt of smeekt om bij je te blijven, des te meer zul je haar van je vervreemden (en zal ze haar beklag doen per MSN); en hoe meer je bereid bent om haar écht los te laten als zij blijft MSNnen, hoe sneller ze de MSN zal laten vallen.
Het enige dat vereist is, is dat je écht bereid bent om haar op te geven als zij niet is wat jij bij een vriendin voor ogen hebt. Als jij dat écht bereid bent, voelt zij aan dat jouw stellingname echt is, en zal zij er naar handelen.
hahaha OMG!
Dat is wel echt een hele goeie.

Ik ga 'm in ieder geval als optie onthouden
pi_59716021
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:10 schreef Soempie het volgende:

Een reactie van een dame
Die kon ik ook wel gebruiken, om het eens vanuit een andere psyche te zien
pi_59719262
Ik denk dat je dit kunt oplossen door jouzelf 'sterker' te maken. Zoals je zelf al zegt ben je een beetje onzeker, dus ik denk dat je voor jezelf een soort 'schijt aan alles hebben' moet opbouwen.

Ikzelf kom ook uit een enorm onzekere periode en een vriendin waarbij ik zo jaloers was dat een verjaardagskusje al niet meer mocht. Ik heb heel vaak tegen mezelf gezegd;'Joh denk eens niet zo na en laat het gewoon gebeuren'. (aangezien 99% van de gevallen dat je ergens onzeker over bent, er niks aan de hand is)

Heb nu 3 maanden een vriendin en dat gaat prima, terwijl zij wel op chatsites zit en daar chat met andere jongens. In het begin had ik daar wel moeite mee, maar we zijn gelukkig open tegen elkaar en ik weet wie wie is en dat het gewoon vrienden zijn. Wie weet doet ze achter mijn rug om wel dingen die ik niet fijn vind, maar daar probeer ik gewoon niet aan te denken en ik vertrouw erop dat ze dat niet doet. Een relatie is op vertrouwen gebaseerd en als ik dat niet heb kan ik er net zo goed meteen mee kappen.

Als je die onzekerheid blijft houden, alles gaat controleren en dergelijke en dat je dingen gaat forceren, dan is de relatie ten dode opgeschreven ben ik bang.

Mijn tip: Houd haar een beetje in de gaten (aangezien jullie nog maar kort hebben), maar denk daar verder niet teveel over na. Verder zou ik zoveel mogelijk bespreken met haar en open zijn, zodat zij je daarmee een goed gevoel kan geven. Geeft ze jou dat goede gevoel niet, dan moet je dat eens bespreken met haar.

Vertrouw haar gewoon en geniet van de tijd die je goed hebt met haar. Blijkt ze achteraf een trut, dan kun jij trots zijn op je vertrouwen die je hebt gegeven en kan je je aandacht schenken aan iemand anders.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_59721815
-edit- ja die kennen we nou onderhand wel

[ Bericht 84% gewijzigd door Re op 27-06-2008 12:13:52 ]
And that is how I met your mother.
pi_59723876
Als ik het goed gelezen heb dan had ze dus (nog) niks met die gozer? Kans is dan groot dat ze zich af zal blijven vragen "hoe zou het zijn als...." als ze contact met hem blijft houden.
pi_59728220
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 09:00 schreef g0dz0r het volgende:
Als ik het goed gelezen heb dan had ze dus (nog) niks met die gozer? Kans is dan groot dat ze zich af zal blijven vragen "hoe zou het zijn als...." als ze contact met hem blijft houden.
Maar goed, dat bljjf je toch wel houden, ook bij andere mensen.
De vraag is alleen of je er op ingaat.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:11:22 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_59728446
Hoe mcgerben het beschrijft is overigens wel hoe een gezonde relatie werkt. Je bent bij elkaar op basis van vrijwilligheid en gaat elkaar dus ook niets verbieden ed.
Zij maakt haar keuzes, jij de jouwe en rekening met elkaar houden doe je omdat je het wilt, niet omdat het moet van de andere. Maakt je partner keuzes waar je niet mee om kunt gaan, dan moet je zelf handelen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_59730296
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:01 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Maar goed, dat bljjf je toch wel houden, ook bij andere mensen.
De vraag is alleen of je er op ingaat.
Verschil is alleen dat zij hem nou juist leuk vond toen hij op het punt stond om te vertrekken.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:34:44 #40
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_59730533
Ik zou gewoon eens een keertje de stekker uit de pc lopen.
Of een ziggo internet ding nemen, valt vaak genoeg uit.

Als dat niet werkt dan inderdaad je onvrede uiten, als je dit al moet slikken in het begin dan is het einde zoek voor je.
pi_59730777
Misschien kan ik het beste wachten, totdat die gast weer eens in Nederland is. Dan afkijken hoe ze er op reageert en als het te erg is voor mij dan het gesprek zoals mgerben zegt. Ik wil namelijk niet alweer gaan zeiken in een relatie die pas 2 maanden duurt.
pi_59731324
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:10 schreef Soempie het volgende:

Dat is ook zo
Alleen over dat praten ben ik nog niet uit.
Komt meteen zo bezetterig en zeurderig over om het er al weer over te gaan hebben.
pi_59732425
Ik zou het er niet voor over hebben. Die sufkut is niet in NL en neukt je 'vriendin' dus niet. Big deal dat ze met hem lult. Leven en laten leven.

Speel je kaarten goed en het contact verwatert vanzelf. Mocht ze nog veel contact met hem hebben als hij terug in NL is, dan zou ik het onderwerp eens aansnijden.
Verbaal terrorist
pi_59736163
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou het er niet voor over hebben. Die sufkut is niet in NL en neukt je 'vriendin' dus niet. Big deal dat ze met hem lult. Leven en laten leven.

Speel je kaarten goed en het contact verwatert vanzelf. Mocht ze nog veel contact met hem hebben als hij terug in NL is, dan zou ik het onderwerp eens aansnijden.
Denk dat dit het beste is inderdaad
Ga me er ook niet meer druk over proberen te maken

Hou jullie op de hoogte
pi_59740685
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:43 schreef partyyboyy het volgende:
Misschien kan ik het beste wachten, totdat die gast weer eens in Nederland is. Dan afkijken hoe ze er op reageert en als het te erg is voor mij dan het gesprek zoals mgerben zegt. Ik wil namelijk niet alweer gaan zeiken in een relatie die pas 2 maanden duurt.
Dus jij kunt met die onzekerheid leven waar je het in de OP over hebt?
Nooit zeker weten of ze echt voor jou heeft gekozen, of dat je gewoon een tijdelijke oplossing bent?

Het is idd. een moeilijke zaak en om heel eerlijk te zijn zou ik niet zo snel een oplossing hebben. Ik weet wel dat vertrouwen een belangrijke zaak is in een relatie en ik denk dat je misschien toch eens even heel ernstig met haar moet praten.
En ja ik weet dat ik mijzelf een beetje tegenspreek
En het idee van mgerben is trouwens ook zo gek nog niet, zij het een beetje extreem
pi_59742294

[ Bericht 100% gewijzigd door mgerben op 27-06-2008 22:38:33 ]
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:41:06 #47
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_59742381
-edit- 't is wat

[ Bericht 79% gewijzigd door Re op 27-06-2008 23:06:09 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_59743882
Naar mijn mening is een goede relatie ook gebouwd op communicatie, je gevoelens durven te uiten en dat vertrouwen waar meerdere al over hebben gesproken.

Geen idee hoe oud jullie beide zijn, alleen jij vertelt ons dat er iets in je hoofd speelt wat jou onzeker maakt. Als jou vriendin echt zo gek op je is als je hier vermeldt, dan zal dat zeker haar bedoeling niet zijn.
Mijn tip is dan ook=>praten.
Een tip die daarbij komt, is om het open en vriendelijk te houden maar dat snap je ook wel. En vooral het bij jezelf leggen niet bij haar, kunnen vrouwen vaak niet zo goed hebben . Dus meer met "ik vind" in plaats van "jij zit altijd maar.." . De jij-boodschappen kunnen vaak best aanvallend overkomen, wat niet echt bevorderend werkt natuurlijk.

Als zij door een "normaal open gesprek" boos zou reageren of iets dergelijks, realiseer je je misschien wel dat het sowieso niet gaat werken in een relatie.Aangezien het normaal kunnen praten over dingen best belangrijk is, vind ik dan.
Je kan er maar beter nu achter komen dan over 1,5 jaar wanneer die gast terug is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 28 juni 2008 @ 00:54:46 #49
19142 tslh
Never at ease.....
pi_59745789
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef partyyboyy het volgende:
Om het even kort te vertellen:
Meisje is gek op jongen en jongen op meisje, maar hij ging in december 2007 naar het buitenland voor 2 jaar.
Ik ontmoet dat meisje in januari en we daten een paar maanden. Nu hebben we 2 maanden een relatie.
Maar ze praat nog steeds veel met hem op msn. Vaak savonds tot laat.

Ik lees het al: ze is een erg trouw type!
Life is funny. Well, yours is. To me.
pi_59746204
Oke, ze is erg gek op die jongen, maar moet haar drang naar hem kwijt.

Kortom, ze gebruikt je en als ie terug komt dumpt ze je.
Je bent gewoon een doodnormale vervanging voor haar
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')