Heel vaak in en uitstappen dan maar gedurende de tijd die je nog hebt, wie weet wilt ie haar niet meer als de deuren niet goed meer sluiten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Meer een potentieel tussenstation
lol TS wordt geplayed...quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:24 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Meer een potentieel tussenstation
Wat alles snel kan veranderen hequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
lol TS wordt geplayed...
ik dacht dat jij de player hier was, en je voorlopig niet wilde binden
Dat dus zowiezo hahaquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:30 schreef klipper het volgende:
[..]
Heel vaak in en uitstappen dan maar gedurende de tijd die je nog hebt, wie weet wilt ie haar niet meer als de deuren niet goed meer sluiten.
Yep, dat kan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wordt er gewoon gek van. Het is niet dat ze niet gek op mij is, maar heb het gevoel of ze op afstand iemand erbij heeft naast mij.
Iemand die me hierbij kan helpen?
hahaha OMG!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
Yep, dat kan.
Je hebt er wel ballen voor nodig. Je kunt namelijk niet garanderen dat je haar krijgt.
Je moet accepteren dat iemand zijn (haar) eigen keuze maakt.
Zeg haar gewoon de waarheid (zoals die op jou overkomt).
Voorbeeld:
Jij: Lieve schat, je bent een leuke meid maar we zijn niet elkaars type.
Zij: Pardon?
Jij: Jij bent duidelijk een meisje dat graag een extra boy op de MSN ernaast houdt om alles mee te kunnen bespreken. Jij hebt een vriend nodig die kan accepteren dat je alles met een ander bespreekt. Die vriend ben ik niet.
Zij: wtf![]()
Jij: Ik zoek een meisje dat niet twéé jongens aan het lijntje houdt waarvan één via de MSN. Ik verbied je niets, ik zeg niet wat je wel of niet moet doen... ik constateer gewoon dat jij een ander soort vriendje nodig hebt, en ik een ander soort vriendinnetje.
Dus:toedeledokie.
Als je het op die manier stelt, zo van: Jij verbiedt haar niets, zij is volledig vrij om te doen en te laten wat zij wil; maar evenzo kunnen keuzes gevolgen hebben; en zoals jij haar vrij laat, laat jij ook jezelf vrij om te kiezen hoe jij een relatie in wilt vullen.
Het is bijna ironisch, maar hoe meer je haar dwingt of smeekt om bij je te blijven, des te meer zul je haar van je vervreemden (en zal ze haar beklag doen per MSN); en hoe meer je bereid bent om haar écht los te laten als zij blijft MSNnen, hoe sneller ze de MSN zal laten vallen.
Het enige dat vereist is, is dat je écht bereid bent om haar op te geven als zij niet is wat jij bij een vriendin voor ogen hebt. Als jij dat écht bereid bent, voelt zij aan dat jouw stellingname echt is, en zal zij er naar handelen.
Een reactie van een damequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:10 schreef Soempie het volgende:
In 1.5 jaar kan veel gebeuren. Geloof nooit dat ze dan iets met hem krijgt.
Ik zou nog eens met haar praten en het dan proberen van je af te zetten.
Maar goed, dat bljjf je toch wel houden, ook bij andere mensen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:00 schreef g0dz0r het volgende:
Als ik het goed gelezen heb dan had ze dus (nog) niks met die gozer?Kans is dan groot dat ze zich af zal blijven vragen "hoe zou het zijn als...." als ze contact met hem blijft houden.
Verschil is alleen dat zij hem nou juist leuk vond toen hij op het punt stond om te vertrekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Maar goed, dat bljjf je toch wel houden, ook bij andere mensen.
De vraag is alleen of je er op ingaat.
Dat is ook zoquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:10 schreef Soempie het volgende:
In 1.5 jaar kan veel gebeuren. Geloof nooit dat ze dan iets met hem krijgt.
Ik zou nog eens met haar praten en het dan proberen van je af te zetten.
Denk dat dit het beste is inderdaadquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:58 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik zou het er niet voor over hebben. Die sufkut is niet in NL en neukt je 'vriendin' dus niet. Big deal dat ze met hem lult. Leven en laten leven.
Speel je kaarten goed en het contact verwatert vanzelf. Mocht ze nog veel contact met hem hebben als hij terug in NL is, dan zou ik het onderwerp eens aansnijden.
Dus jij kunt met die onzekerheid leven waar je het in de OP over hebt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:43 schreef partyyboyy het volgende:
Misschien kan ik het beste wachten, totdat die gast weer eens in Nederland is. Dan afkijken hoe ze er op reageert en als het te erg is voor mij dan het gesprek zoals mgerben zegt. Ik wil namelijk niet alweer gaan zeiken in een relatie die pas 2 maanden duurt.
Ik lees het al: ze is een erg trouw type!quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:24 schreef partyyboyy het volgende:
Om het even kort te vertellen:
Meisje is gek op jongen en jongen op meisje, maar hij ging in december 2007 naar het buitenland voor 2 jaar.
Ik ontmoet dat meisje in januari en we daten een paar maanden. Nu hebben we 2 maanden een relatie.
Maar ze praat nog steeds veel met hem op msn. Vaak savonds tot laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |