Daarom moet je ook geen grote mond hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mannen zijn gewoon bang dat ze hun grote mond achter de computer niet waar kunnen maken.
Ik zeg toch ook niet dat jij hem hebt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb ook geen grote mond.
Juist helemaal niet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Volgens mij koop jij elke dag wat....
Ik heb net Milou's kledingkast uitgeruimd, er gaat sowieso een boodschappentas vol aan kleertjes wegquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:03 schreef DarkElf het volgende:
en ondertussen heb ik alle keukenkastjes leeggehaald, schoongemaakt, spullen opgeruimd, ingeruimd en een shitload weggegooid... ..![]()
en ik vind t nog goed van mezelf ook omdat ik zo'n takkehekel heb aan keukenkastjes doen
lekker bezig dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb net Milou's kledingkast uitgeruimd, er gaat sowieso een boodschappentas vol aan kleertjes weg![]()
Zomer en winter hangen gescheiden, dus gelijk ook weer wat overzicht.
Haar broeken en rokjes liggen nu in haar slaapkamer in een grote lade, dus ook dat is wat overzichterlijker
Mja en het zijn geen ribkarbonades maar van die vreselijke doorregen lillende lellen. Gatver. Lekker voor mn humeur, dit. Komend weekend heeft ze een grote BBQ maar geen tijd om de desserts te maken, wat ze dus wel beloofd had. Prima, ik mag/moet dus merengue-bodems maken. En 'iets met ei-dooiers'. Want die zouden over zijn. Maar geen tiramisu want daar is ze op uitgekeken. Ik heb het recept van CF voor Creme Brulee gekregen, besluit moeder lief toch dat ik maar chocolade tiramisu ga maken. Waarom de fuck vraagt ze dan of ik een dessert met eidooier wil bedenken? Waarom moet ik bedenken wat ik ga maken, als ze vervolgens toch iets heel anders wil??quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:22 schreef DarkElf het volgende:
Sperziebonen
Maar das wel een bummer.... zeker karbonade![]()
Sperzieboontjes kan je stoven in water met vers citroensap en citroenschijfjes ofzo, smaakt al beter
quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:28 schreef DarkElf het volgende:
enne ik zal je een hint geven: Je moeder is ook een vrouw.....
kwartje?
grinnik vergeet je dan niet dat je er zelf niet van moet eten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik ben echt serieus gefrustreerd nu. Ik ga zo een liefdeloze maaltijd in elkaar rammen, en ik spuug in de desserts voor de BBQ
dat zal r leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |