abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 november 1999 @ 00:14:00 #26
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217760
sombie, je wint niet! an me nooi nie... en al zeker niet zo.
Zullen we dan de regels maar even vaststellen: we tellen alle bijdrages, vermenigvuldigen ze met het aantal woorden en we krijgen bonuspunten als we iets zinvols melden Kijk zó onderscheiden we het kaf van het Veronica koren
Zeker toch blond of ....

Overigens nog steeds nichts neues. Tuinbeelden met tandenpoetsgeluiden. Weinig inspirerende combinatie.
Oeps: badkamerkastje gezien met Maurice die langs liep. En nu: woonkamer in beeld met Bart en Anouk.
Nu samen in tuin. B. nu serieus:
Toen we de eerste keer moesten nomimeren; toen werd ik genomineerd. Vond ik moeilijk. A. is blij dat ze genomineerd. Zegt dat ze blij is met die ene nominatie uit de vaste bewoners. Blij dat die persoon vandaag ook echt naar huis wil; denkt er misschien morgen anders over .... (zonder Maurice naam te noemen dus; dat weten wij). Bart hapt niet.

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 9 november 1999 @ 00:21:00 #27
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217761
Bart mag vragen stellen van A. over BB in de buitenwereld. Hij gaat er op in.
Anouk zegt dat ze bij psychologie zegt dat ze genoeg heeft aan het zijn in BB; dat het alle lessen vervangt.
A. gaat er weer helemaal voor als ze na donderdag er toch nog in zit. Maar anders: dank god dat ze weer mag drinken.
B. toont de bekende onzekerheid over zijn toekomst.
A. vraagt wat zijn vooropleiding eigenlijk is
B. Gewoon Havo.
A. vertelt over een soort bedrijfsplan dat ze voor haar opleiding gemaakt heeft. Iets met winkelwagentjes.
Lamme vingers... Stop even. Stream 1 is dus wel een gesprek gaande voor de ware voyeurs.
  dinsdag 9 november 1999 @ 00:30:00 #28
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_217762
ze hebben het weer over spierpijn, knoopjes, masseren etc etc etc......

En cyrille vindt haar lichaam assymetrisch

dinsdag 9 november 1999 @ 00:32:00 #29
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_217763
Eigenlijk, valt me nu pas op, zijn ze gewoon uitgeluld...

A&C proberen nog wel wat, maar Ruud en Willem zegen gewoon niks, zitten er bij en kijken er naar.

M&K zeggen alleen ja, ja verder.........STILTES

dinsdag 9 november 1999 @ 00:44:00 #30
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_217764
K&M hebben het over de nominaties, fluisterend. M zegt dat ie niet op allebei heeft gestemd :'dat kan je niet maken, vind ik'. Karin vindt hetzelfde.....Karin heeft ook van C gehoord dat ze 'op een van ons' heeft gestemd...

Conclusie: Nu cyrille, straks anouk en dan gaat het feest echt beginnen....

dinsdag 9 november 1999 @ 00:45:00 #31
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_217765
en nu keer tuin en twee keer blauw (de schermpjes dus hoor)

Ik geef over aan de nachtploeg!

dinsdag 9 november 1999 @ 01:01:00 #32
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217766
Welterusten kleine broer!
Overigens een aanvulling: inderdaad smoesden K en M nogal wat. K. zei dat Anouk Maurice genomineerd had. M. was ontdaan. K's uitleg kon ik niet verstaan. K. ontgaat niet veel ...
K en M waren al tegen Anouk (zie de nominaties) en pro cybille dus ik hoop dat Nederland genadig is en A eruit stemt. Zou vooral K. niet graag tegen me hebben.

Overigens: alle streams doen het weer. De regie is over op nachtstand (=meer ruimte). Stream 3 en 4 geven nu binnenbeelden. R en B ping pongen. M en K zijn naar bed. Rest weet ik niet te plaatsen.

dinsdag 9 november 1999 @ 01:30:00 #33
996 irule
irule RuLeZ!
pi_217767
Volgens mij zijn alleen bart en ruud nog wakker, maar dat zal niet lang meer duren.

Tafeltennis netje is afgebroken en ze maken zich klaar om te gaan pitten.

Ruud loopt in blote body en met kussen naar de slaapkamer na eerst zijn breda trui zeer zorgvuldig opgehangen te hebben.

En toen was er rust.............

Jaja, dit was weer een waardevolle toevoeging van de hand van irule!

dinsdag 9 november 1999 @ 08:51:00 #34
1400 Chafre
who am i...
pi_217768
Geinteresseerd als ik ben gelijk de streams maar eens aangezet na het opstaan. Nou vrienden: blijf maar liggen hoor alles is nog stil, ik zie de eetkamertafel, de zithoek en twee tuinen.

Goedemorgen, ik hoop op een leuke dag.

Wie ben ik om anderen te beoordelen

dinsdag 9 november 1999 @ 09:30:00 #35
1400 Chafre
who am i...
pi_217769
Willem loopt door huis en tuin, kippies krijgen eten.... weg istie weer.
Enfin in de tuin is weer aktie, kijk ze hollen die kippen!
Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_217770
Het hele stel is wakker en zit gezamenlijk te ontbijten. Het gesprek kan ik niet volgen. Heb helaas geen geluid.
pi_217771
Foutje.

[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 09 November 1999).]

pi_217772
Nou Voyeur, ik ga vandaag toch een poging wagen om je in te halen hoor Er werken nu iig 2 streams bij mij. (Btw, wie is er blond volgens jou? Ikke niet hoor!) Enne... we krijgen dan natuurlijk wel een hele discussie over wat een zinvolle bijdrage is geweest en wat niet. Hmmm...

Iedereen zit gezellig te ontbijten. Ze bespreken de weekopdracht, zijn van plan serieus te gaan oefenen.
Ruud vertelt over zijn droom van vannacht: ze zaten allemaal scheten te laten ergens???? (Ik kan dit ook helemaal verkeerd verstaan hebben.) (Doet me er trouwens aan denken: ik heb vannacht gedroomd dat ik een vreselijke ruzie had met mijn schoonmoeder... maar dat is meer iets voor VvP.)

Ruud vertelt over Indonesië, daar is hij eens geweest en heeft er ook nog heimwee naar gehad. Maurice en Cyrille praten met hem mee. Het is 20 jaar geleden dat R naar Indonesië is geweest. Maurice is er natuurlijk ook geweest, ook bij de vulkaan op Bali. (Lastig hoor, tikken en luisteren te gelijk.)
R en M vinden de natuur daar zo mooi.

Anouk staat buiten in haar duster een sigaretje te roken, alleen. Op de andere streams (er werken er maar twee bij me) zie ik de rest aan de ontbijttafel zitten maar ik heb daar geen geluid dus dat schiet niet op. Dan neem ik nu even een kleine pauze en ga weer verder als ik iets interessants hoor.

pi_217773
Iedereen zit nog aan de ontbijt tafel, behalve A, zij is buiten een sigaret aan het roken, en af en toe zingt ze lalalalalalal.
Aan de ontbijtafel ging het gesprek over Jakarta. Ruud is hier zijn zus gaanopzoeken, en daardoor is hij/praat zo graag over Indonesie. Bart verteld weer over zijn diensttijd. Hij is ooit uitgescholden tijdens een oefening door een Duitse vrouw. Ik praat geen Duits zegt B,en plots begon die vrouw Ned. te praten. Voor de rest missen jullie niets.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

pi_217774
Bart is een stoer verhaal uit zijn legertijd aan het vertellen. Met een man of zes, zeven (oude rotten) weggeweest, zaten flink te drinken en hoertjes erbij. Die kwamen op een gegeven moment bij Bart en een wachtmeester zitten. Bart moest er niets van hebben en maakte haar in het Duits (het was in Duitsland) wijs dat hij homo was. Ze was meteen weg.

Cyrille vertelt over een act ofzo die ze een keer heeft gedaan in een tent waar ook hoertjes waren en dat was 'super lachen'. Anouk gaat koffie/thee zetten. Ruud vertelt over ..., van die oude mannen met die kleine kinderen. B: 'Juist omdat er een jaar of 2 geleden zo'n ophef over is geweest.' M heeft het over 2 leraren die gepakt zijn, die mogen het land niet uit. Prins Liac is volgens Bart een echte sukkel omdat hij helemaal geen prins is, K is het niet met hem eens. Nou, ik kan niet zo snel typen als zij praten maar wat mij opvalt, is dat iedereen meepraat, alleen Anouk is erg stil.
R:'Ik zou geen uurtje in de gevangenis willen zitten daar' (?) Ze hebben het over de film <i>Midnight Express</i>, Bart kent hem niet, Anouk ook niet.
M: 'België is ook erg. Ze slaan je helemaal de typhus, ze maken je helemaal af.' Een vriend van hem heeft het eens gehad dat hij in België was opgepakt en hij moest zorgen dat hij zijn rijbewijs kreeg maar hij mocht niet bellen. Cyrille vertelt ook een verhaal. Ze is eens opgepakt (onterecht) en slecht behandeld.

Oef, ik heb lamme vingers. Wie neemt het even over?

pi_217775
C en A hebben zojuist afgewassen. Ruud en Bart zijn aan het oefenen. B: Ik zal nooit meer mensen uitlachen die op een koord fietsen. Hij snapt het niet, hij kon wel op een koord lopen maar niet fietsen. Hij vindt dit maar knap lastig dit fietsen, vooral omdat hij niet kan sturen, er zit geen stuur aan volgens hem.
karin heeft pijn aan haar enkel, ze is gister omgezwikt. Ze is opzoek naar een verbandje. C en A zongen onder de afwas kerstliedjes.Het is highlife bij de douce. M poetst zijn tanden, C wast A haar haren, Karin is op aan ruimen. Door de warmte heeft C last van een droge huid.
what's life without BB

dinsdag 9 november 1999 @ 11:58:00 #42
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_217776
Dank aan iedereen die de streams verslaat, dat mag ook wel weer eens gezegd worden!!

Helaas kan ik zelf de streams niet volgen, en dus geen zinnige bijdrage leveren aan dit topic.

What else can I say: Go on, keep the spirit!!

pi_217777
[quote]op 11-08-1999 om 08:40 PM schreef voyeur het volgende:
Willem en Karin praten over de nominaties, maar de regisseur van dienst schakelt om de 5 sec naar een ander beeld.
Je moet toch met de goeien overblijven. Je wil toch niet overblijven met ... schakel

Als ik dit zo lees lijkt het wel of half V aan deze site gekluisterd zit. Je hoort ze bijna zeggen bij de regie: "overschakelen...FOKzine kijkt en luistert mee, en ze hoeven niet alles te weten".

V is watching us to (o close) als je het mij vraagt. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout hoor.

*Ik ben vandaag gestopt met eten...de koelkast was leeg*

pi_217778
quote:
op 11-09-1999 om 11:58 AM schreef Twinny Sister het volgende:
Dank aan iedereen die de streams verslaat, dat mag ook wel weer eens gezegd worden!!

Graag gedaan hoor. Dit is tenminste een zinninge bezigheid.
Willem, Maurice, en Bart liggen op bed. Ze vertellen over de dokter. Bart en Willem hebben iets,wat kan ik niet verstaan,maar het doet geen pijn. In tegenstelling tot mijn eerdere bericht, is het waarschijnlijk Maurice die geblesseerd is, en niet Karin. Dit is denk ik gekomen gisteren met fietsen. Bart heeft vandaag nog niet/of bijna nog niet gerookt. Ze hebben het nu over Sabine. dat zij zoveel rookte. Willem: minimaal 1pakje per dag. Bart in de verdediging: het was ook pure verveling.Het gaat nog steeds over sigaretten, en de bevrediging hiervan(uitspraak Willem!)Bart rolt van het ene bed naar het andere, en schiet zogenaamd! Bart legt nu uit, als je in een bos loopt en je wordt beschoten, wat je dan moet doen en hoe je moet reageren. En weer praat bart over het leger, munitie, rook, vuur,etc. Een leuke demo had hij gegeven, hierover, lachen zegt hij. Kruipen, rennen door het bos, tijdens deze demo. En een half uur lang, blablablablalbla. Niet echt interessant. Rudd probeert buiten te fietsen. Het hek heeft hij ook al gesloopt. Maar is al weer door hem gemaakt.
En Bart geeft nog steeds uitleg over wat hij in tijde van oorlog zou moeten doen. blablablablabla

what's life without BB

pi_217779
12.44 Maurice, Bart en Willem hebben het over oude auto's en wat daar zo mooi aan is. Maurice heeft het over een autobedrijf in friesland en nu blijkt dat Willem daar dichtbij woont, dus die zullen nog wel op de koffiekomen

Ze gaan uit bed en Karin heeft de thee klaar, ze zitten nu met zijn allen thee te drinken. Ze zitten gezellig te kletsen.

Ruud verteld toen die 15 was voor het eerst uit ging naar een cafe. Hij is vaak aangeschoten geweest. Hij heeft het over zuipen dus en het zal me niets verbazen dat zo het vrouwenverhaal weer komt. Maar eerst heeft hij het over bierproeven.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_217780
Nadat Ruud het over het belgisch bierproeven heeft gehad, je krijgt dan een bierpaspoort, vraagt hij aan iedereen of zij ook een stamkroeg hebben. C heeft er meeerder, en A begint over een kroeg waar ze met de studentenvereniging altijd naar toe gaan. Willem houdt niet zo van kroegen en disco's. Hierna heeft Ruud het over huizen. C is erg kapot van herenhuizen. Haar droomhuis.
Willem vindt nunspeet en omgeving prachtig. A is wel eens bij de ijzerenman in Vught geweest met een vriendinnetje, ze was toen 15 of zo. Daar was ook iets met huizen. Ruud verteld nu over een fietsvakantie, en over een prachtig boerderijtje aldaar, en zo blijft het gesprek bij huizen, prijzen hiervan, verbouwingen,etcetc.
what's life without BB

pi_217781
W: heeft het over winkelen in dorpen, dat het daar meer en beter vertoeven is, dat er nog winkels zijn die alles verkopen. Parkeergelegenheid is er volop.

A: In amsterdam is dat wel even anders.

W: dat je je auto 1000 meter van je huis hebt staan is toch belachelijk

Ze praten erg door elkaar heen , tis even niet te volgen. Jeetje het lijkt wel een kippenhok TOKTOK!!

In ieder geval gaat het over de drukte die de laatste jaren oploopt tav winkelen, verkeer en mensenkennis

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_217782
Ik hoorde ze daarvoor ook al klagen over de kinderachtigheid van de BB-redactie omdat ze telkens tig keer om dingen moeten vragen. Daar hebben ze het nu weer over maar het is moeilijk te volgen omdat ze telkens wisselen tussen de kamermicrofoon en de zendertjes van de bewoners zelf. (Heb jij daar ook last van Oliebol2000?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')