Overigens nog steeds nichts neues. Tuinbeelden met tandenpoetsgeluiden. Weinig inspirerende combinatie.
Oeps: badkamerkastje gezien met Maurice die langs liep. En nu: woonkamer in beeld met Bart en Anouk.
Nu samen in tuin. B. nu serieus:
Toen we de eerste keer moesten nomimeren; toen werd ik genomineerd. Vond ik moeilijk. A. is blij dat ze genomineerd. Zegt dat ze blij is met die ene nominatie uit de vaste bewoners. Blij dat die persoon vandaag ook echt naar huis wil; denkt er misschien morgen anders over .... (zonder Maurice naam te noemen dus; dat weten wij). Bart hapt niet.
En cyrille vindt haar lichaam assymetrisch
A&C proberen nog wel wat, maar Ruud en Willem zegen gewoon niks, zitten er bij en kijken er naar.
M&K zeggen alleen ja, ja verder.........STILTES
Conclusie: Nu cyrille, straks anouk en dan gaat het feest echt beginnen....
Overigens: alle streams doen het weer. De regie is over op nachtstand (=meer ruimte). Stream 3 en 4 geven nu binnenbeelden. R en B ping pongen. M en K zijn naar bed. Rest weet ik niet te plaatsen.
Tafeltennis netje is afgebroken en ze maken zich klaar om te gaan pitten.
Ruud loopt in blote body en met kussen naar de slaapkamer na eerst zijn breda trui zeer zorgvuldig opgehangen te hebben.
En toen was er rust.............
Goedemorgen, ik hoop op een leuke dag.
Iedereen zit gezellig te ontbijten. Ze bespreken de weekopdracht, zijn van plan serieus te gaan oefenen.
Ruud vertelt over zijn droom van vannacht: ze zaten allemaal scheten te laten ergens???? (Ik kan dit ook helemaal verkeerd verstaan hebben.) (Doet me er trouwens aan denken: ik heb vannacht gedroomd dat ik een vreselijke ruzie had met mijn schoonmoeder... maar dat is meer iets voor VvP.)
Ruud vertelt over Indonesië, daar is hij eens geweest en heeft er ook nog heimwee naar gehad. Maurice en Cyrille praten met hem mee. Het is 20 jaar geleden dat R naar Indonesië is geweest. Maurice is er natuurlijk ook geweest, ook bij de vulkaan op Bali. (Lastig hoor, tikken en luisteren te gelijk.)
R en M vinden de natuur daar zo mooi.
Anouk staat buiten in haar duster een sigaretje te roken, alleen. Op de andere streams (er werken er maar twee bij me) zie ik de rest aan de ontbijttafel zitten maar ik heb daar geen geluid dus dat schiet niet op. Dan neem ik nu even een kleine pauze en ga weer verder als ik iets interessants hoor.
Cyrille vertelt over een act ofzo die ze een keer heeft gedaan in een tent waar ook hoertjes waren en dat was 'super lachen'. Anouk gaat koffie/thee zetten. Ruud vertelt over ..., van die oude mannen met die kleine kinderen. B: 'Juist omdat er een jaar of 2 geleden zo'n ophef over is geweest.' M heeft het over 2 leraren die gepakt zijn, die mogen het land niet uit. Prins Liac is volgens Bart een echte sukkel omdat hij helemaal geen prins is, K is het niet met hem eens. Nou, ik kan niet zo snel typen als zij praten maar wat mij opvalt, is dat iedereen meepraat, alleen Anouk is erg stil.
R:'Ik zou geen uurtje in de gevangenis willen zitten daar' (?) Ze hebben het over de film <i>Midnight Express</i>, Bart kent hem niet, Anouk ook niet.
M: 'België is ook erg. Ze slaan je helemaal de typhus, ze maken je helemaal af.' Een vriend van hem heeft het eens gehad dat hij in België was opgepakt en hij moest zorgen dat hij zijn rijbewijs kreeg maar hij mocht niet bellen. Cyrille vertelt ook een verhaal. Ze is eens opgepakt (onterecht) en slecht behandeld.
Oef, ik heb lamme vingers. Wie neemt het even over?
Helaas kan ik zelf de streams niet volgen, en dus geen zinnige bijdrage leveren aan dit topic.
What else can I say: Go on, keep the spirit!!
Als ik dit zo lees lijkt het wel of half V aan deze site gekluisterd zit. Je hoort ze bijna zeggen bij de regie: "overschakelen...FOKzine kijkt en luistert mee, en ze hoeven niet alles te weten".
V is watching us to (o close) als je het mij vraagt. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout hoor.
*Ik ben vandaag gestopt met eten...de koelkast was leeg*
quote:
op 11-09-1999 om 11:58 AM schreef Twinny Sister het volgende:
Dankaan iedereen die de streams verslaat, dat mag ook wel weer eens gezegd worden!!
Graag gedaan hoor. Dit is tenminste een zinninge bezigheid.
Willem, Maurice, en Bart liggen op bed. Ze vertellen over de dokter. Bart en Willem hebben iets,wat kan ik niet verstaan,maar het doet geen pijn. In tegenstelling tot mijn eerdere bericht, is het waarschijnlijk Maurice die geblesseerd is, en niet Karin. Dit is denk ik gekomen gisteren met fietsen. Bart heeft vandaag nog niet/of bijna nog niet gerookt. Ze hebben het nu over Sabine. dat zij zoveel rookte. Willem: minimaal 1pakje per dag. Bart in de verdediging: het was ook pure verveling.Het gaat nog steeds over sigaretten, en de bevrediging hiervan(uitspraak Willem!)Bart rolt van het ene bed naar het andere, en schiet zogenaamd! Bart legt nu uit, als je in een bos loopt en je wordt beschoten, wat je dan moet doen en hoe je moet reageren. En weer praat bart over het leger, munitie, rook, vuur,etc. Een leuke demo had hij gegeven, hierover, lachen zegt hij. Kruipen, rennen door het bos, tijdens deze demo. En een half uur lang, blablablablalbla. Niet echt interessant. Rudd probeert buiten te fietsen. Het hek heeft hij ook al gesloopt. Maar is al weer door hem gemaakt.
En Bart geeft nog steeds uitleg over wat hij in tijde van oorlog zou moeten doen. blablablablabla
Ze gaan uit bed en Karin heeft de thee klaar, ze zitten nu met zijn allen thee te drinken. Ze zitten gezellig te kletsen.
Ruud verteld toen die 15 was voor het eerst uit ging naar een cafe. Hij is vaak aangeschoten geweest. Hij heeft het over zuipen dus en het zal me niets verbazen dat zo het vrouwenverhaal weer komt. Maar eerst heeft hij het over bierproeven.
A: In amsterdam is dat wel even anders.
W: dat je je auto 1000 meter van je huis hebt staan is toch belachelijk
Ze praten erg door elkaar heen , tis even niet te volgen. Jeetje het lijkt wel een kippenhok TOKTOK!!
In ieder geval gaat het over de drukte die de laatste jaren oploopt tav winkelen, verkeer en mensenkennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |