abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 20:00:00 #1
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217735
Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.
Eternal gratitude is misschien toch jullie deel.
En nou weer aan het werk..

Here we are now, entertain us.
  maandag 8 november 1999 @ 20:03:00 #2
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217736
Ik ben maar overgegaan op normale nummers. We zitten anders binnen de korste keren in de lastiger Romeinse cijfers. Zo is het voor iedereen simpeler en sneller te overzien.
  maandag 8 november 1999 @ 20:05:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_217737
Je bent me net voor Voyeur ik wou je net weer gaan quoten, beter goed gepikt dan slecht verzonnen.
Ik moet ff verstek laten gaan kan de streams nu niet ontvangen!
  maandag 8 november 1999 @ 20:06:00 #4
262 Re
Kiss & Swallow
pi_217738
ik heb nog steeds problemen met BBSpy... gooit me er constant vanaf met fatal errors

morgen weer verder... een voyeuristische avond en nacht toegewenst

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 november 1999 @ 20:12:00 #5
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217739
MisterDre, puik dat je er ook bij was. We doen ons best om in de huidige stormen wat belangrijpe topics te handhaven. Beetje sturen op de achtergrond om Phileine en Danny wat te helpen in deze barre tijden
  maandag 8 november 1999 @ 20:16:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_217740
Inderdaad, maar ik geloof dat de storm al weer een beetje geluwd is, gelukkig!
Maar dit off-Topic.

Kan nog geen stream ontvangen

maandag 8 november 1999 @ 20:21:00 #7
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217741
stream 1: tuinshot.
Stream 2: ping pong Bart - Anouk
Stream 3/4 Not available...

Niet in de wieg gelegd voor sportverslaggever dus ff uit de lucht.

maandag 8 november 1999 @ 20:40:00 #8
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217742
Willem en Karin praten over de nominaties, maar de regisseur van dienst schakelt om de 5 sec naar een ander beeld.
Je moet toch met de goeien overblijven. Je wil toch niet overblijven met ... schakel

Ruud wil graag ...
Willem heeft pas recent gehoord dat K. kanker had. W. zegt niet alles te hoeven horen... K. zegt dat ze het ook voor het eerst vertelde. W. zegt dat ie toch dacht dat er mensen waren die het al wisten. K. verdedigt zich: ik heb er in bed over gepraat met Biank en Maurice...Schakel
(wij weten dat dit niet waar is: het was in de kamer met Bart erbij).
Leuk zo omzichtig als ze manouvreren om de kleine ergernissen te bespreken. Willem voelde zich duidelijk gepasseerd en dacht een moment van saamhorigheid met K te gebruiken.
Plots:
K: Ik zei: Ik wil gewoon dat je dit niet uitzendt. ... Schakel
Ik mocht er met niemand over praten... enne ik heb een paar dingen laten schrappen...Schakel
Nu is beeld na minuten tuin weer terug. K en W, maar geen geluid. Microfoon wordt op tuin gehouden.
Nu nodig: een snelle cursus liplezen of het microfoon project van jochie !

pi_217743
Eindelijk kan ik dan eens een verslag doen van de streams , ik kon het niet en nu weet ik waarom niet omdat de kabel slecht werkte vandaag maar het is verholpen (hoop ik)

Anouk is aan het tafeltennissen met Bart en zo te zien zit anouk niet echt ermee dat ze is genomineerd.

In de huiskamer zitten Willem en Karin op de bank te praten, ik kan ze moeilijk verstaand maar dat het over de nominatie gaat is duidelijk

verder andere streams geven de tuin aan, en zoals gewoonlijk lopen de kipjes lekker rond te tokken.

Waar Ruud en Maurice zijn weet ik niet, misschien ff een tukkie doen, of ze liggen beiden onder het bed...

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 8 november 1999 @ 20:48:00 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217744
K. praat nog steeds met W. Het gaat nu weer over de doktoren en haar borstoperatie (voor de minder vaste kijkers: die heeft ze dus afgewezen). De overige bewoners C, A en B zitten nu ook weer op de bank. Ik ken het verhaal al dus ff wat anders.
  maandag 8 november 1999 @ 21:21:00 #11
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_217745
Karin praat nog steeds over haar borstkanker. Het lijkt op een therapie sessie voor Karin. Het houdt haar blijkbaar (begrijpelijk) erg bezig.
Don't stop until you get enough
  maandag 8 november 1999 @ 21:24:00 #12
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217746
Om een heel lang verhaal dan maar weer samen te vatten. K heeft uitvoerig verslag gedaan van haar ziekte, hoe ze haar 'mooie borsten' (haar woorden) wilde behouden etc. (ze heeft itt eerdere berichten wel twee borstsparende operaties laten doen).
Wederom laat ze merken dat iets raars heeft met die sterfte kans die ze nu nog heeft (65%). Ze is ofwel daar heel slecht over voorgelicht of ze koketteert ermee.
Verder gaat ze in haar 'fascinatie' (mijn woord) met de dood. Ze heeft oprecht gedacht dood te gaan binnen enkele maanden. Had alles al geregeld t/m haar begrafenis (typisch K).
Zit nu in dit huis om nog een daad te stellen en iets na te laten. 'kunnen mijn kinderen altijd nog de videobanden zien'.

Dit is een mix van interpretatie en pure waarneming. Niet helemaal passend in dit topic, maar alléé ik zit hier toch solo te tikken. Wie let me

pi_217747
Beste Voyeur, ik zou je graag helpen de streams (te ) verslaan, maar ik heb bij RealPlayer wel beeld maar geen geluid en bij Media Player die mooie blauwe schermen.

Maar daarom ben ik je natuurlijk wel ontzettend dankbaar voor je verslagen (alhoewel ik ook een beetje jaloers ben dat jij wel beeld hebt).

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 08 November 1999).]

maandag 8 november 1999 @ 21:42:00 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_217748
Jaaa, ik heb weer beeld

De bewoners (met uitzondering van Ruud) zitten aan de eettatel een spelletje te doen volgens mij spelen ze triviant.

maandag 8 november 1999 @ 21:46:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217749
sombie, ik wilde terug knipogen vanwege het "te" voor verslaan en zeggen dat ik daar de oude garde aan herken keek ik nog even, blijk je exact zoveel posts op je naam te hebben als ik. Dat kan ik niet hebben met deze sta ik weer voor.

In ernst waarom blauwe schermen in Mediaplayer? Gebruik je wel de goeie links?

Nog even voor de andere blinden en gehoorgestoorden onder ons: men doet in BB huis eendrachtig een spelletje (stream1). Niets over te melden.

pi_217750
quote:
op 11-08-1999 om 09:24 PM schreef voyeur het volgende:
Wederom laat ze merken dat iets raars heeft met die sterfte kans die ze nu nog heeft (65%). Ze is ofwel daar heel slecht over voorgelicht of ze koketteert ermee.

Ik denk dat de kans dat ze dood gaat 100 % is, maar dat geldt voor ons allemaal!

Ik vind dat Karin's optreden betreffende deze zaak overigens getuigen van erg veel kracht. Ze heeft wel een heel bijzondere vorm van therapie gekozen, en ik mag hopen dat Veronica haar niet om deze reden heeft uitgekozen. Maar ik vrees het ergste.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 09 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_217751
Gna, gna, Voyeur, dan staan we nu weer gelijk .

Ik wissel bij Media Player tussen de volgende adressen:
http://home.hccnet.nl/r.lans/streams/stream1.asx
http://www.big-brother.nl/stream/stream1.nsc

Heb jij andere adressen die wel werken? Ik hoop het.

pi_217752
Bewoners doen spel, lijkt hetzelfde spel als pas. Ben naam even kwijt. Door Anouk (nieuwe bewoonster.. nee Anouk) binnengebracht.

Ruud lijkt geen spelletjesmens, loopt een beetje rond te dralen, doet iig niet mee met het spel. Net liep ie bij de gele banken.

Cyrille lijkt trouwens artistiek te zijn. Pas zag ik haar bezig met schetsen/tekenen, en nu ook tijdens het spelletje lijkt ze goed te kunnen tekenen.

pi_217753
Ruud zit vanaf een afstandje de rest te bekijken. Kennelijk is de thermostaat weer stuk want hij heeft zijn NAC-trui weer uitgedaan, en zit in zijn blote bast.

Sombie: probeer Jay-Taphs's http://www.cybolic.com/bb/stream1.asx

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_217754
Bedankt Hunter, maar ik krijg weer die blauwe schermen. (Dit kanaal is tijdelijk niet beschikbaar.)
Bij stream 3 krijg ik de volgende melding:

Cannot open 'http://www.cybolic.com/bb/stream3.asx'. Please verify that the path and filename are correct and try again.

Ik baal hier zo van . Ik had nu eindelijk een dagje tijd om de streams te volgen en daar verslag van te doen en dan heb ik het grootste deel van de tijd geen beeld!
(Sorry voor de topicvervuiling maar ik moest ff klagen.)

pi_217755
Gebeurt er niets meer op de streams of heeft inmiddels iedereen die mooie blauwe schermen?
pi_217756
23:34

Ik heb ook alleen maar blauwe schermen via BBspy.

Zijn de nieuwe bewoonsters zo teleurgesteld dat ze voortdurend getroost moeten worden, of is de hele club met avondverlof?

maandag 8 november 1999 @ 23:40:00 #23
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217757
Hunter,
Ik zou wel op je commentaar in willen gaan, maar dit is niet het topic voor diepgang of discussie. Toch..de manier waarop Karin omgaat met haar ziekte lijkt me wel meer aandacht waard en ik heb er na het zien van de streams over de laatste weken ook wel meer over te zeggen. Zullen we er een topic aan wagen? Aan jou de eer het te openen als compensatie voor je vele werk als archivaris van dit forum.
  maandag 8 november 1999 @ 23:51:00 #24
798 voyeur
bemoeit zich
pi_217758
sombie en anderen,
stream 1 en 2 doen het bij mij al de hele avond. Helaas sinds een half uur alleen nog maar tuin op beide. Nog even Bart zien oefenen met de lasso.
Stream 3 en 4 al de hele avond blauw scherm. Dus wie minder had dan dit kan beter: een doordenker
En ach sombie, ik ben onstuitbaar vanavond...dus forget it en geef je over

Toevallig misschien niet blond/niet dom

pi_217759
Voyeur, oef, ja, je ligt inmiddels wel weer voor. Maar wacht maar af, ik ga je echt nog wel inhalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')