Godverredomme wat kan ik daar pisnijdig van worden heh. 1100 sterren door Nintendo zomaar weggeflikkerd. Dat is bijna vijf spellen, oftewel 300 euro aan Nintendo spellen. Niet eens aan door Nintendo gelicenseerde spellen die mede het succes van hun console hebben verzorgd, maar pure 1st party spellen, en dan ook niet eens hun spellen die ik uit Amerika of in sommige gevallen zelfs Engeland heb geimporteerd. Niet dat je voor die driehonderd ballen ook maar iets terug kon verwachten natuurlijk, kan er gloeiende vinkestront niet eens een oud simpel geport NES spelletje, die je indertijd overigens ook voor je NES hebt gekocht, van af. Zo krenterig zijn ze wel. En dat dan puur en alleen omdat ze op een gegeven moment bedacht hadden dat ze op de toch over te janken omwisselkoers ook nog eens een limiet van twee jaar (ha! nog geen vier maanden omdat ze er zo lang over treuzelden), met ook nog eens dat compleet van de pot gerukte geilimiteerde uitgiftesysteem, overheen hebben gegooid. Waardoor je dagenlang hebt lopen F5'en voor goed beschouwd nog steeds geen ene tering.quote:
http://wii.ign.com/articles/885/885851p1.htmlquote:As maybe the most important aspect of our hands-on time with the game, we're happy to report that the motion control in The Force Unleashed is extremely tight and reliable, and actually some of the best we've seen for any Wii action game. Swipes from left to right, right to left, vertical upper-cuts and slams, and even stab motions worked extremely well – nearly 100% of the time – and even dual-handed motion such as the huge force maelstrom or complicated push + lighting variations worked almost flawlessly. Force Unleashed was fun last time around, but it was a total waggle-fest. This time, we were able to actually decide exactly how to dispose of enemies, and it was extremely rewarding. It was easy to throw characters into one another, lift a baddy up into the air and then saber throw, the lock-on camera worked great for bosses, and even the "tilt to the side" block with the Wii-mote worked every time we wanted it to. Force Unleashed had potential before, but it's a blast to play now.
Hoe bedoel je... 60 sterren of 120 sterren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:50 schreef Roi het volgende:
Mario Galaxy uitgespeeld (Mario).
Misschien is het weer tijd om m'n Wii te verkopen![]()
60quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... 60 sterren of 120 sterren.
Ik had 60 sterren gehaald en toen nooit meer aangeraakt.Wat een onprettige atmosfeer heeft SMG toch. Zo ongelofelijk dramatisch.
Level design is gelukkig wel verbluffend.
Het enige wat veranderd is sinds 2006 is dat er geen beursvloer meer is, tenminste geen openbare. Het (naar mijn mening) tofste, de persconferentie, is nog gewoon het zelfde gebleven. Ik heb der zin anquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:42 schreef EvilMarc het volgende:
Gaat de E3 nog helemaal gewoon door zoals het hoort dan?
Zoveel geruchten gehoord van dat het geschrapt werd, en toen weer uitgesteld, en toen kwam sony niet meer en allemaal dat soort zooi
Springen met pijltje/knuppel omhoog = fail. En sowieso heb ik niet echt het idee dat ik in contact kom met m'n tegenstander zeg maar. Ik voel niet echt interactie tussen de characters. Spel valt me gewoon zwaar tegen. En ik heb vorige Smash Bros. ook wel gespeeld, die vond ik ook niet zo tof. Maar dat waren korte speelsessies met vrienden, ik heb een vorig deel nooit zelf gekocht. Door Brawl raakte ik hyped en heb ik de game toch een kans gegeven. Conclusie: Bernie + Smash Bros = Epic Failquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:13 schreef Roi het volgende:
Waarom vind je SSBB niks bernie?
Okej, ja het leek me een beetje een vaag spel, niet zo toegankelijk en er is ook niet zo'n hype over als bijv. met Zack en Wiki (ook van Capcom) dus daarom twijfelde ik ook een beetje, zeker omdat ik er weinig reacties over lees hier en op andere game foraquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Okami is zeker wel gaaf. Als je van Zelda houdt, is het spel zeer geschikt voor je.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef speknek het volgende:
Hij's een stuk beter dan Zack en Wiki.
(en jammer genoeg te toegankelijk, alles wordt je dertig keer voorgekauwd, maar goed)
Wat is de gemiddelde speelduur (met alle items enzo) denken jullie? Net zoiets als Zelda of toch fors korter?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:53 schreef __Saviour__ het volgende:
dat voorkauwen is inderdaad wel jammer. bij elk nieuw 'probleem' komt dat stomme insect al met een te overduidelijke hint.
Je moet ook met X springen, niet met knuppeltje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Springen met pijltje/knuppel omhoog = fail.
Dus als je een component cable tussen je HD tv en de win ramt, wordt je beeld dus scherper en kan je dan dus ook voor HDTV kiezen in het wii menu!? Begrijp ik dat goed? Heb laatst namelijk een nieuwe Bravia gekocht, maar vondt het al zo vreemd dat ik op mijn wii geen hd kon selecteren!quote:Op zondag 29 juni 2008 15:54 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat is dus geen component cable. Een component cable heeft 3x video & 2x audio. Wat jij hebt een een ranzige S-viceo & composiet kabel met stereo aansluiting. Daarmee kun je geen progressive scan krijgen. En ook is 60hz beeld vaak onrustig met die stekkers.
Dus: Koop een component cable. Zodat het beeld 26x zo scherp word.
Ik heb er dinsdag nog 1 gekocht...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:22 schreef Noedie het volgende:
Owja, en waarom is Mario Kart nog steeds zo fucked up beschikbaar? Kan hem nog nergens vinden en op internet overal 4 weken + levertijd!
30e voor de nintendo kabel, maar andere merken zijn dr voor 20quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:17 schreef Noedie het volgende:
[..]
Dus als je een component cable tussen je HD tv en de win ramt, wordt je beeld dus scherper en kan je dan dus ook voor HDTV kiezen in het wii menu!? Begrijp ik dat goed? Heb laatst namelijk een nieuwe Bravia gekocht, maar vondt het al zo vreemd dat ik op mijn wii geen hd kon selecteren!
Wat kost zo'n kabeltje ongeveer?
hou intertoys.nl in de gaten, daar wordt hij nog wel eens bijgevuld.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:22 schreef Noedie het volgende:
Owja, en waarom is Mario Kart nog steeds zo fucked up beschikbaar? Kan hem nog nergens vinden en op internet overal 4 weken + levertijd!
Ziet er tof uit. Net ook maar gesubmit naar de games.fok frontpage, maar zal er wel niet op komen. Net als de Mega Man 9 screenshots en die screens van die twee RPG's die Depax laatst had gepost.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef RaymanNL het volgende:
Zomfg, Wario Land Shake media blowout:
Ingame footage:
Intro (vette anime stijl)![]()
Die game lijkt me zwaar vet wordenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef speknek het volgende:
IGN heeft een uitgebreide handson van The Force Unleashed en zijn een stuk positiever dan ik had gedacht!
[..]
http://wii.ign.com/articles/885/885851p1.html
Dat kan je uitzetten hè :pquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:19 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Springen met pijltje/knuppel omhoog = fail.
SSBB trekt mij juist wel maar de hype is echt helemaal weg... ik ben bezig met andere games, dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:09 schreef BONG4002 het volgende:
SSBB daarintegen is wél ruim verkrijgbaar maar die game trekt mij totaal niet
Als extra krijg je irritante fucking reacties op het Fok!forum.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:43 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga misschien een Wii Sports Pack kopen, maar wat krijg ik daar allemaal bij naast de Wii zelf en het spel?
Dit dus.quote:
Dat is aardigquote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:50 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als extra krijg je irritante fucking reacties op het Fok!forum.
[..]
Dit dus.
Volgens mij nog geen echte rpg's. er komt wel zo'n nieuwe Tales of Symphonia over een tijdjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:31 schreef wc-eend het volgende:
Wat is een van de beste rpg's op de wii? of heeft de wii geen rpg's?
Geen echte scart he. Maar zo'n neppe composiet met een scartopzetblokje.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 20:59 schreef Jesse_ het volgende:
Naast de stroomkabel krijg je ook nog de scartkabel, een wiimote, een nunchuck en batterijen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |