Zoiets dacht ik al. Maar hoop doet levenquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:
Nee, het advies is om ontdooide producten niet langer dan 2 dagen te bewaren.
Achja, je mag zoveel niet, ik gaf enkel het officiele adviesquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:03 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al. Maar hoop doet leven
Je zegt het eigenlijk verkeerdom: als de pizza gaat leven, is er geen hoop meerquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:03 schreef Strychnine het volgende:
Zoiets dacht ik al. Maar hoop doet leven
Ik ben normaal een hele erge zeikerd met eten, als iets 1 dag over datum is dan eet ik het al niet meer. Terwijl ik weet dat het vaak 1 of 2 dagen na de houdbaarheidsdatum nog kan/mag. Dus normaal gesproken zou ik hem al weg gegooid hebben, maar ik heb zo'n trek nu. Maar ik denk dat ik hem toch maar weg gooi nu. Hij ruikt ook al niet erg lekker, maar van die kleffe champignons hebben al snel een raar geurtje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Achja, je mag zoveel niet, ik gaf enkel het officiele advies
Scherpquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je zegt het eigenlijk verkeerdom: als de pizza gaat leven, is er geen hoop meer
Ik vertrouw meestal op mijn neus, vind ik het stinken...........weg ermee. Dus misschien een lekkere kaastosti makenquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:10 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik ben normaal een hele erge zeikerd met eten, als iets 1 dag over datum is dan eet ik het al niet meer. Terwijl ik weet dat het vaak 1 of 2 dagen na de houdbaarheidsdatum nog kan/mag. Dus normaal gesproken zou ik hem al weg gegooid hebben, maar ik heb zo'n trek nu. Maar ik denk dat ik hem toch maar weg gooi nu. Hij ruikt ook al niet erg lekker, maar van die kleffe champignons hebben al snel een raar geurtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |