Ik denk Anouk, maar HOOP dat het Cyrille wordt...
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
Marc at www.bambamstudio.in.nl
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]
toch leuk bedacht he
Als de vragen op mijn tentamens ook zo simpel waren was ik vast niet gezakt
Bart vind anouk wel leuk dus wie weet.. laat die er maar in..
Eigenlijk had ik Ruud en Cyrill gestemd vreselijke mensen.
quote:
op 11-08-1999 om 09:05 PM schreef don berti het volgende:
Dat is een makkelijke, Cyrille natuurlijk.Als de vragen op mijn tentamens ook zo simpel waren was ik vast niet gezakt
Daar zeg je me wat!
Misschien had ik meer geluk vandaag... Bij mijn SO engels was de opdracht: "Schrijf een opstel van ca. 250 woorden over de nieuwe 'hype' op de Nederlandse televisie, Big Brother" (in het engels natuurlijk).
En Cyrille eruit!
Cyrille kan nog voor wat actie zorgen (ook al riekt haar verschijning in het BB-huis naar een carrière-move), dus laat haar er nog maar even in. Ik denk echter wel dat ze de volgende ronde weer genomineerd zal worden, maar dan wordt het stemmen pas echt interessant: wie gaat er dan uit: Cyrille of iemand van de "vijf"?
quote:
op 11-08-1999 om 10:48 PM schreef Athena het volgende:
Het is nog absoluut niet te voorspellen wie eruit moet. Het wachten is op de komende uitzendingen zodat we kunnen zien wie V eruit wil hebben.
Als ze Anouk eruit willen: makkelijk, ze laten haar gewoon nog 6 keer huilend en zeurend in beeld.
Als ze Cyrille eruit willen: ook makkelijk, ze laten haar gewoon nog 6 keer arrogant door het beeld paraderen.
En wij kijkers? Wij laten ons uiteraard weer beïnvloeden door 'Big Brother'.
Ben ik helemaal met je eens... En juist daarom denk ik dat het A. zal zijn: die is dan net iets negatiever in beeld gebracht...
Jammer... Ik zie liever dus sletje Cyrille er uit gaan...
Gegroet!
Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99
quote:
Die Utregse brandblaar (A.) mag eruit. Om de simpele reden dat zij te veel voorkennis van het programma heeft om zich zodoende positief aan de kijkers te presenteren.
Dat is héél wat beter dan Cyrille die het heel programma nog nooit gezien heeft. Ze zat daar echt in de dagboekkamer zo van: "nomineren? eh... wat is dat?". Nee hoor, weg met die magnetiseur. Anoekepoek moet blijven (tot de volgende nominatieronde).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |