abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 1999 @ 19:57:00 #1
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_217679
OK, wie wordt er volgens jullie gekozen? Anouk of Cyrille?

Ik denk Anouk, maar HOOP dat het Cyrille wordt...

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

maandag 8 november 1999 @ 20:00:00 #2
1343 BamBam
make music not war
pi_217680
Ik denk net anderom...

Marc at www.bambamstudio.in.nl

It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
  maandag 8 november 1999 @ 20:03:00 #3
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_217681
Van mij mag cyriel eruit
pi_217682
Cyrille. Ga maar weer thuis magnetiseren.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 november 1999 @ 20:06:00 #5
862 Arcee
Look closer
pi_217683
Cyrille gaat eruit. Kijk maar 's op:
http://www.voorspel.nu

Wat een voorsprong.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  maandag 8 november 1999 @ 20:06:00 #6
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_217684

Anouk .. zenuwslopend stemgeluid en taalgebruik ..
pi_217685
Even de weg van de minste weerstand. Ik weet niet hoe Veronica die populariteit bijhoudt op de BB site, maar ik ben het met de grote grijze massa die hopelijk in die grafiekjes wordt vertegenwoordigd eens: Cyrille moet er uit. Ze is vast best aardig, en ik vond haar gezang in de badkamer, wat ik zondag hoorde, erg mooi. Maar om te volgen in het BB programma vind ik haar ongeschikt en vanwege de twijfelachtige redenen van haar verschijnen in het BB huis zou ik kort en bondig willen zeggen: Anouk mag blijven (Cyrille had toch een singeltje opgenomen [?] en als dat zo is dan lijkt haar introductie in het BB huis wel heel erg op een reclamestunt) (en reclamestunts heb ik het niet zo op).

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 08 November 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

maandag 8 november 1999 @ 20:10:00 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_217686
om hier serieus op te reageren..... diegene die zorgt voor het meeste geld (mmeste belminuten) in V. laatje vliegt eruit als dank

toch leuk bedacht he

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 8 november 1999 @ 20:12:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_217687
Anouk eruit ik wordt gek van dat jankerige stemmetje van haar en over 14 dagen Cyrille eruit kunnen we weer verder waar we gebleven waren!
pi_217688
Ik denk dat het Cyrilly word er schijnen nu al veel mensen aan haar te irriteren . Ik had graag ruud weggestemd maar helaas pindakaas
We are the weirdo's mr - The Craft
  maandag 8 november 1999 @ 21:04:00 #11
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_217689
Anouk gaat er in deze ronde uit. De tweede ronde is voor Cyrille.
Don't stop until you get enough
pi_217690
Dat is een makkelijke, Cyrille natuurlijk.

Als de vragen op mijn tentamens ook zo simpel waren was ik vast niet gezakt

Proud to be a scout
  maandag 8 november 1999 @ 21:10:00 #13
1601 kyra
Lief blondje
pi_217691
Ik hoop cyrille, ze denk dat ze heel wat is omdat ze nou kan zingen..dat zie je in alles wie gaat er nou zo opgetut in een huis zitten waar je toch geen moer doet... echt inderdaad een reclamestunt.

Bart vind anouk wel leuk dus wie weet.. laat die er maar in..

Eigenlijk had ik Ruud en Cyrill gestemd vreselijke mensen.

maandag 8 november 1999 @ 21:18:00 #14
1400 Chafre
who am i...
pi_217692
Moeilijk hoor....
Cyrill vind ik eigenaardig maar dat maakt 't wel interessant, Anoek is zo'n klein lief poepie dat die wat 'beter' in de groep zal liggen maar dat zorgt voor minder spanning.
Nee, ik kom er niet uit.... ik kies denk ik voor... nee.. ehh
Wie ben ik om anderen te beoordelen

maandag 8 november 1999 @ 21:50:00 #15
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_217693
Steriel der uit
Anouk blijven
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
pi_217694
quote:
op 11-08-1999 om 09:05 PM schreef don berti het volgende:
Dat is een makkelijke, Cyrille natuurlijk.

Als de vragen op mijn tentamens ook zo simpel waren was ik vast niet gezakt

Daar zeg je me wat!

Misschien had ik meer geluk vandaag... Bij mijn SO engels was de opdracht: "Schrijf een opstel van ca. 250 woorden over de nieuwe 'hype' op de Nederlandse televisie, Big Brother" (in het engels natuurlijk).

En Cyrille eruit!

maandag 8 november 1999 @ 22:17:00 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_217695
Cyrille deruit, en snel een beetje...
Doe maar meteen eigenlijk...
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_217696
Anouk irriteert me mateloos met haar geslijm naar de "oude garde", dus A eruit!

Cyrille kan nog voor wat actie zorgen (ook al riekt haar verschijning in het BB-huis naar een carrière-move), dus laat haar er nog maar even in. Ik denk echter wel dat ze de volgende ronde weer genomineerd zal worden, maar dan wordt het stemmen pas echt interessant: wie gaat er dan uit: Cyrille of iemand van de "vijf"?

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_217697
Noekje weg (hoop ik, denk ik niet...)
pi_217698
Het is nog absoluut niet te voorspellen wie eruit moet. Het wachten is op de komende uitzendingen zodat we kunnen zien wie V eruit wil hebben.
Als ze Anouk eruit willen: makkelijk, ze laten haar gewoon nog 6 keer huilend en zeurend in beeld.
Als ze Cyrille eruit willen: ook makkelijk, ze laten haar gewoon nog 6 keer arrogant door het beeld paraderen.
En wij kijkers? Wij laten ons uiteraard weer beïnvloeden door 'Big Brother'.

maandag 8 november 1999 @ 23:03:00 #21
1488 Windows2000
Net als BB, alleen voor de $$
pi_217699
Die Utregse brandblaar (A.) mag eruit. Om de simpele reden dat zij te veel voorkennis van het programma heeft om zich zodoende positief aan de kijkers te presenteren.
PdL als Ruud: 'Ik stop m'n handen in mijn zakken,
en kijk hoe het leven voorbij gaat.
'
  maandag 8 november 1999 @ 23:42:00 #22
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_217700
quote:
op 11-08-1999 om 10:48 PM schreef Athena het volgende:
Het is nog absoluut niet te voorspellen wie eruit moet. Het wachten is op de komende uitzendingen zodat we kunnen zien wie V eruit wil hebben.
Als ze Anouk eruit willen: makkelijk, ze laten haar gewoon nog 6 keer huilend en zeurend in beeld.
Als ze Cyrille eruit willen: ook makkelijk, ze laten haar gewoon nog 6 keer arrogant door het beeld paraderen.
En wij kijkers? Wij laten ons uiteraard weer beïnvloeden door 'Big Brother'.

Ben ik helemaal met je eens... En juist daarom denk ik dat het A. zal zijn: die is dan net iets negatiever in beeld gebracht...

Jammer... Ik zie liever dus sletje Cyrille er uit gaan...

Gegroet!

Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 november 1999 @ 23:43:00 #23
862 Arcee
Look closer
pi_217701
quote:
Die Utregse brandblaar (A.) mag eruit. Om de simpele reden dat zij te veel voorkennis van het programma heeft om zich zodoende positief aan de kijkers te presenteren.

Dat is héél wat beter dan Cyrille die het heel programma nog nooit gezien heeft. Ze zat daar echt in de dagboekkamer zo van: "nomineren? eh... wat is dat?". Nee hoor, weg met die magnetiseur. Anoekepoek moet blijven (tot de volgende nominatieronde).

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_217702
Seriel eruit ,wat een idioot wijf zeg ,als ik dat figuur op tv zie moet ik echt ff heel erg over mijn nek gaan !!!
pi_217703
Als Newbie (Hallo allemaal) wil ik ook even melden dat Cyrille wat mij betreft mag vertrekken. Dan kan die balk van een Anouk de andere bewoners nog een paar weken irriteren met haar aanstellerij,
levert misschien eindelijk interessante beelden op!
I love cats...they taste just like chicken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')