abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 01:51:50 #1
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_59695605
Wat?

Te koop:

Eénmaal Vestax VCI-100, een van de beste digitale PCDJ-controllers op de markt. Met de VCI-100 tover je iedere PC om in een heuse DJ-setup. De VCI-100 wordt in alle reviews geprezen om z'n professionele eigenschappen en ongeëvenaarde gebruiksgemak. Installeren is een eitje, en de VCI-100 werkt onder ieder besturingssysteem. Bij de VCI-100 verkoop ik ook de professionele meer-kanaals geluidskaart die ik erbij heb gebruikt. Dit stelt je in staat om zoals bij een 'echte' mixer de tracks voor te kunnen luisteren, zonder deze over je speakers te horen.
De setup wordt compleet met software verkocht, je kan gelijk aan de slag.

Dit is de ideale setup voor mensen die willen beginnen met DJ'en, maar ook meer gevorderde DJ's kunnen prima uit de voeten met dit apparaat.

Specs

Mijn VCI-100 verkeert in zeer goede conditie, afgezien van een paar krasjes op de bodemplaat, is het apparaat in absolute nieuwstaat. Het apparaat is ongeveer een halfjaar geleden aangeschaft voor 430,- euro bij een grote Dj-store in Nijmegen, en heeft zodoende nog garrantie. Zowel de doos, de bon en de cd met Traktor LE (ongebruikt) zijn nog aanwezig.

Naast de VCI-100 verkoop ik ook de geluidskaart die ik erbij heb gebruikt, namelijk de:

M-Audio Audiophile Firewire

Ook de geluidskaart verkeert in goede staat. De de behuizing van de geluidskaart vertoont enkele oppervlakkige gebruikssporen, maar alles werkt gewoon naar behoren. De geluidskaart produceert een uitstekend geluidskwaliteit en werkt met een lage latency. De koptelefooningang is softwarematig aan alle kanalen toe te wijzen, dus je hebt geen verloopstekkers nodig. In de uitgebreide software zijn vele instellingen en presets aan te passen (en op te slaan). Een uitstekende kaart, waar ik veel plezier van heb gehad. De kaart is ongeveer 3/4 jaar geleden aangeschaft bij een muziek zaak in Utrecht.
Ook hier zijn de bon en doos aanwezig. De aankoop prijs van deze kaart was destijds 220,- euro

Mocht het wenselijk zijn, dan kan ik ook zelf foto's maken van het geheel, maar eigenlijk ziet het er allemaal zo uit als op de productfoto's
Mocht je benieuwd zijn naar live footage van de VCI-100, dan heb je ruime keuze op youtube

Waarom verkopen dan, als je tevreden bent?
Na een tijdje wikken en wegen heb ik toch maar besloten om mijn geliefde digitale DJ-set te koop te zetten. Sinds ik ook in het bezit ben van een Timcode Vinyl-setup, gebruik ik 'm eigenlijk alleen nog maar om loops aan en uit te zetten. Dat is eigenlijk gewoon zonde. Bovendien is het geld is zeer welkom in mijn tocht richting een high-end FX-mixer.
Twee setjes is gewoon meer dan ik nodig heb.:+

En de prijs?
Het liefste verkoop ik het in één keer als een complete set. De vraagprijs voor de set is ¤550, maar voor een redelijk bod wil ik natuurlijk ook overwegen om over te gaan tot losse verkoop.

Waar?
De spullen zijn te uitgebreid te testen en op te halen in het centrum van Utrecht. Opsturen is eventueel ook een mogelijkheid, mits betaling vooraf en alle bijkomende kosten voor verzending zijn voor de koper.

P.S.
Vragen en bieden staat natuurlijkvrij, ik doe m'n best om binnen 24 uur antwoord te geven.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:52:48 #2
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_59754703
*Kickje*

Geen aspirant DJ's op Fok?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:37:43 #3
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_59755485
ja lekker op tijd hoor.. paar weken eerder had gemoeten.
pi_59806006
TVP.
Heb op dit moment alleen een laptop (zie verdere uitleg DJ topic ) maar die midi controller is toch wel heeeel erg interessant
Hou 'm nog even vast aub.
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:57:01 #5
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_59844120
Hij is verkocht.
pi_59847440
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:03:07 #7
84309 pooier
bling bling
pi_59852396

[ Bericht 52% gewijzigd door dndiek op 02-07-2008 23:03:39 (topickapen is niet de bedoeling) ]
copyright 2006
pi_59854060
Verkocht, dus slotje
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')