Sowieso snap k niet waarom je tegen zulke mensen over Windows Verkenner praatquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef Fritztiaan het volgende:
ZOOOOOOOO IRRITANT![]()
![]()
Ik doe netwerkbeheer + helpdesk (klein bedrijf vandaar). Dus er belt iemand (dom wijf), die wat problemen had met een bepaalde applicatie.
: Hallo, ik heb een probleem met X
> Ok, vervelend zeg ! Kan je even naar verkenner gaan?
: Moet ik de computer afsluiten?
> Nee, graag even naar de verkenner![]()
: Dus ik moet de computer afsluiten?
> Nee, de verkenner. Druk maar op Windowstoets + E
: Oh, ik heb net de computer opgesloten
: euh.. nou ik bel later wel terug als ik het probleem nog heb
*tuut tuut tuut
>->
->
->
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:04 schreef TC03 het volgende:
Ik vind TS een kneus met weinig geduld en inlevingsvermogen.
Tuurlijk welquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:06 schreef Breathtaking het volgende:
Hoef je nog niet zo te doen tegen je moeder
Jij in een restaurant? Met wie?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk welK zou sowieso niet eens er op ingaan als k in een restaurant zou zitten
K zeg toch ook als.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij in een restaurant? Met wie?
Je moeder zit dan toch gewoon naast je?
Ah voor de girl-friend experience zonder happy ending.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K zeg toch ook als.
En neehoor, jouw moeder zit tegenover me
Nou, ik vind dat lullig. Ik zou inderdaad zeggen dat ik haar op een ander moment beter kan helpen, maar niet zo lullig doen als ts. Zijn uitleg is onduidelijk en ik denk dat de meeste mensen die niet geweldig met computers kunnen omgaan dat niet snappenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tuurlijk welK zou sowieso niet eens er op ingaan als k in een restaurant zou zitten
En voor mensen die er geen verstand van hebben zit er ook altijd een mooie handleiding bijquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat lullig. Ik zou inderdaad zeggen dat ik haar op een ander moment beter kan helpen, maar niet zo lullig doen als ts. Zijn uitleg is onduidelijk en ik denk dat de meeste mensen die niet geweldig met computers kunnen omgaan dat niet snappen
Goh he, maak je mij even jaloers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ah voor de girl-friend experience zonder happy ending.
Zo heeft ze laatst nog een playstation 3 voor mij kunnen kopen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:37 schreef sjerren het volgende:
Mijn moeder is ook al zo'n digileek.
Moeders: Ik heb allemaal grote letters!
Ik: Dan moet je je capslock uitzetten
Moeders: Moet ik mijn kerstklok uitzetten?
Ja lach maar, maar is ontzettend frustiej als je zo aan de foon hangt terwijl je aan het werk bentquote:
Nee. De gebruikers werken altijd met "de verkenner". Persoonlijk ben ik ook meer een fan van deze computer, maargoed, alles voor de gebruiker zullen we maar zeggen. Al was deze wel erg debiel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:46 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Sowieso snap k niet waarom je tegen zulke mensen over Windows Verkenner praatPas als zij een snelkoppeling met de naam "Windows Verkenner" zien staan weten ze waar je t over hebt. Noem t gewoon Deze Computer dan..
"Alles voor de gebruiker", schijnbaar niet anders zou je wel "Deze Computer" hebben gezegd. 9/10 van zulke mensen zouden niet weten waar je t over hebt bij t woord Windows Verkenner.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Nee. De gebruikers werken altijd met "de verkenner". Persoonlijk ben ik ook meer een fan van deze computer, maargoed, alles voor de gebruiker zullen we maar zeggen. Al was deze wel erg debiel.
Maar het is gebruikereigen. Zij hebben vaak een bepaald beeld van hoe iets opgelost/getroubleshoot moet worden. Helaas klopt dit beeld meestal niet met de werkelijkheid. Opzich geen probleem, maar vaak luisteren ze ook niet goed en doen ze waarvan ze zelf denken dat het goed is.
Ook zo een leuke is dat als een gebruiker belt, en de mogelijke oplossing meteen aandraagt, die vaak volstrekt onlogisch is. Als jij dan zegt dat het probleem waarschijnlijk anders ligt en naar specifieke details vraagt, krijg je zo een antwoord van: Nou, dat is het volgens mij niet hoor...![]()
Echt, WIE is de beheerder. JIJ of IK? BEK HOUDEN EN MEEWERKEN.
Verder is het wel leuk werk![]()
Ik verdenk ze ervan expres de computer te saboteren om zo bezoek af te dwingen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:02 schreef Agiath het volgende:
Haha
Ik heb dat soms, alleen met mijn oma.
Maar ik help haar altijd met alle geduld, ik vind het al supergaaf dat een vrouw van 79 een eigen laptop heeft
Maar soms kan het inderdaad wel lang duren, en dan moet ik soms gewoon maar langskomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |