Ze HEEFT al een cursus gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:14 schreef fatboybilly het volgende:
Geef je moeder een computercursus voor moederdag/verjaardag ofzo
Na de cursus jij blij, ma blij, klaar
Lopen heeft mijn vader me geleerd en fietsen van de buurjongen. Praten kon ik van mezelf al, slim jochie van huis uit. De rest die ik thuis heb geleerd was niet zo spectaculair.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:25 schreef Gluckskafer het volgende:
Zij heeft jou toch ook leren lopen, praten, fietsen etc.
Dan is ze gewoon dom.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:38 schreef Osramp het volgende:
[..]
Ze HEEFT al een cursus gedaanSnapt er nog steeds niks van.
www.teamviewer.de is freeware voor niet-commercieel gebruik, werkt perfect, heb er regelmatig wat mensen mee kunnen helpen. Hoef je niet moeilijk te gaan doen met poorten openzetten o.i.d.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:58 schreef Osramp het volgende:
Toch maar eens zoeken naar een programma waarmee ik het scherm kan overnemen op mijn pda of laptop.
Volgens mij ben jij dan gewoon een n00b, want zelfs ik kan een avi op dvd branden met een menu erbijquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:52 schreef tuxepux het volgende:
Mijn moeder kan dat allemaal zonder problemen.
Ze kan ook avi's op de een of andere magische manier zo op een dvd branden, dat een dvd-speler het kan afspelen. Met een menu'tje erbij. Ik heb zelf nog niet eens uitgezocht hoe dat zou moeten.
Mijn moeder
In dvd's branden ben ik inderdaad een n00b. Ik zou het ongetwijfeld best kunnen, als ik het uit zou zoeken. Maar dat is het punt niet, het punt is dat mijn moeder gewoon opzoekt wat ze wil doen, en het dan gaat doen. Terwijl ze 10 jaar geleden nog niet eens wist wat dat rode kruisje rechtsboven deed.quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij ben jij dan gewoon een n00b, want zelfs ik kan een avi op dvd branden met een menu erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |