Zo, hij kan zo op een tegeltjequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:06 schreef DRD het volgende:
*meldt zich*
Duitsers hebben 3 wk's en 3 ek's gewonnen...........maar wij hebben de mooiste!
Bij mij precies hetzelfde.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:06 schreef Falco het volgende:
Bij Duitsland-Rusland, ben ik voor de Russen. Bij Duitsland-Spanje maakt het me niet heel veel uit.
Dankzij ons? Dankzij jou?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef Hrvat het volgende:
RUSLAND KAMPIOEN!
Ze zullen niet vergeten dat ze er dankzij ons inzitten!!!
Nee hoor, ik heb een hekel aan Feyenoordquote:
blerg normaal heb ik het niet zo op Spanje, maar dat is waarschijnlijk toch de minst erge land die kan winnen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:19 schreef WEST het volgende:
finale Duitsland - Spanje en Spanje wint natuurlijk
Abramovic gaf die Engelsen gewoon geld om te verliezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef Hrvat het volgende:
RUSLAND KAMPIOEN!
Ze zullen niet vergeten dat ze er dankzij ons inzitten!!!
quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:52 schreef toma het volgende:
Waarom hebben mensen een hekel aan Duitsers? Als je de oorlog hebt meegemaakt kan ik het me voorstellen maar iedereen die dat niet heeft meegemaakt is die haat gewoon aangepraat. Als Engeland in '74 had gewonnen van Nederland ipv Duitsland hadden we dan een bloedhekel aan de Engelsen gehad? Ik denk het niet. Ik heb respect voor de Duitsers, ze flikken het toch weer. Al had ik liever wat meer voetbal gezien in het team. Maar spelers als Schweinsteiger en Podolski laten toch hun klasse zien wanneer het er op aan komt.
Ze hebben de oorlog verlorenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef GBA het volgende:
Alleen winnaars worden gehaat.
Geloof jij in geluk wanneer ze zo veel succes hebben zonder 'actractief' voetbal te spelen? Er is maar 1 statistiek die telt aan het eind van een wedstrijd en dat is de eindstand. Of de winst nou door prachtige combinaties met een 3-0 stand word behaald of door een smerig goaltje in de allerlaatste minuut; het maakt niks uit als je kampioen wilt worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:07 schreef venomsnake het volgende:
Die Mannschaft![]()
Hebben het WEER tot de finale geschopt met hun eeuwige mazzel.
Hopen dat ze die maar weer verliezen dan.
Om die man kon ik alleen maar lachen vanavond. Wat een amateur psycholoog.quote:Hans van Breukelen
iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:07 schreef venomsnake het volgende:
Die Mannschaft![]()
Hebben het WEER tot de finale geschopt met hun eeuwige mazzel.
Hopen dat ze die maar weer verliezen dan.
Wat is er nu mooier dan dat Duitsland in de finale komt en dan verliest? Niets tochquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Eerst voor Duitsland zijn en nu weer tegen Duitsland zijn, zelfs Wouter Bos zou zich schamen voor deze draaikonterij.
Tuurlijk dat!quote:
Hahaha, grapjas!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Abramovic gaf die Engelsen gewoon geld om te verliezen
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
de andere keer spelen ze mooi voetbal.![]()
Voor veel mensen (waar onder mijzelf) heeft dit echt niets met de oorlog te maken hoor. Dat vind ik toch wel zo een drogreden om tegen het Duitse voetbal elftal te zijn. Aan de andere kant vind ik het ook onzin om juist wel voor Duitsland te zijn omdat je sympathie voor de inwoners hebtquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:28 schreef waterkippie het volgende:
Ik ben gewoon voor Duitsland. Alhoewel Rusland ook nog wel mag winnen.
Ik heb jaren in Duitsland gewoond en ik vind ze heel fijne mensen, jammer dat er altijd weer iemand is die de oorlog er weer bij moet halen.
Heel erg mee eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:36 schreef Adidah het volgende:
Ik houd van voetbal dus ik ben niet voor Duitsland en PSV.
quote:Van de circa 140.000 Joden in Nederland werden er circa 101.800 vermoord oftewel 73 procent. Dit is een hoog percentage in vergelijking met andere landen waar de Joden werden vervolgd: in België en Frankrijk werd hooguit 40 procent bereikt.
Nog los van de populariteit van de NSBquote:Toen de registratieplicht voor joden ingevoerd werd, werkte het Nederlandse bevolkingsregister gewoon mee aan de verordening van de Duitsers. Zonder enig verzet werden alle registraties doorgegeven. Hierdoor konden alle joden goed opgespoord en later gedeporteerd worden.
Dit dus.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:24 schreef sjimz het volgende:
Tof, maar we hebben het over voetbal!
Ja, inderdaad... Waarom altijd dat gezeik over de oorlog? Van zowel DLD haters als van voorstanders? (Die dan beginnen te zeiken dat iedereen tegen DLD is vanwege de oorlog...)quote:
Lul niet zo dom.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:20 schreef Deliah het volgende:
Hitler werd toch door een aantal Amerikanen gefinanceerd? En waren er niet grote groepen in Amerika die zijn ideeen helemaal niet zo slecht vonden (kkk e.d.)?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |