gaat goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
hey
ja wel. weer een dagje dichter bij de vakantienog maar 2 te gaan
![]()
En met jou???
Kijk dat is mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
gaat goed
nog maar 3 dagen werken en dan week vrij
gewoon een weekje rustquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kijk dat is mooigewoon weekje vrij? of met een specialen reden?
Kijk dat is altijd goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
gewoon een weekje rust
niet aan werk denken enz
ik hoop een berg foto's maken want dat heb ik al te lang niet meer gedaan helaas...
dat komt idd wel weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd goedik ben ook wel echt toe aan me vakantie
lekker uitslapen
Dat is wel jammer dat je daar niet meer zo veel tijd voor hebt/had. maar komt vanzelf wel weer toch
word ook veel klussen dus in je vrije week??quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
dat komt idd wel weer
als de badkamer af is en de oude badkamer gesloopt en het toilet gemoderniseerd is
badkamer en toilet moet voor volgende week zaterdag af zijn als het ff kanquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
word ook veel klussen dus in je vrije week??
En ga nu slapen![]()
![]()
Dit schreef ik vanochtend. Maar alles is gelukkig opgelost. Ik mag de spullen van de vader van een vriendinnetje lenenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:02 schreef loehoes het volgende:
[..]
Mja, daar was ik ook al bang voor. Het is ook wel deels buiten, dat scheelt. & Heb wel een flitser. Maar toch he. Aaah drama haha!
Nouja ik hou hoop. En anders wordt het een nog grotere uitdaging
Jij zag 'm, ik pak 'm... *weggris*quote:
Ik heb m allang opquote:
Hoeveel MB en hoe duur heb je em gekocht? Anders neem ik em wel van je overquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Mindstate het volgende:
Ik faal, want ik heb een SD-kaartje voor mn 400D gekocht ipv een CF kaartje.
En ze nemen hem niet meer terug omdat hij geopend is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |