gaat goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef mash_ het volgende:
[..]
hey
ja wel. weer een dagje dichter bij de vakantienog maar 2 te gaan
![]()
En met jou???
Kijk dat is mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
gaat goed
nog maar 3 dagen werken en dan week vrij
gewoon een weekje rustquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kijk dat is mooigewoon weekje vrij? of met een specialen reden?
Kijk dat is altijd goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:13 schreef prupke het volgende:
[..]
gewoon een weekje rust
niet aan werk denken enz
ik hoop een berg foto's maken want dat heb ik al te lang niet meer gedaan helaas...
dat komt idd wel weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:19 schreef mash_ het volgende:
[..]
Kijk dat is altijd goedik ben ook wel echt toe aan me vakantie
lekker uitslapen
Dat is wel jammer dat je daar niet meer zo veel tijd voor hebt/had. maar komt vanzelf wel weer toch
word ook veel klussen dus in je vrije week??quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
dat komt idd wel weer
als de badkamer af is en de oude badkamer gesloopt en het toilet gemoderniseerd is
badkamer en toilet moet voor volgende week zaterdag af zijn als het ff kanquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
word ook veel klussen dus in je vrije week??
En ga nu slapen![]()
![]()
Dit schreef ik vanochtend. Maar alles is gelukkig opgelost. Ik mag de spullen van de vader van een vriendinnetje lenenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:02 schreef loehoes het volgende:
[..]
Mja, daar was ik ook al bang voor. Het is ook wel deels buiten, dat scheelt. & Heb wel een flitser. Maar toch he. Aaah drama haha!
Nouja ik hou hoop. En anders wordt het een nog grotere uitdaging
Jij zag 'm, ik pak 'm... *weggris*quote:
Ik heb m allang opquote:
Hoeveel MB en hoe duur heb je em gekocht? Anders neem ik em wel van je overquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:46 schreef Mindstate het volgende:
Ik faal, want ik heb een SD-kaartje voor mn 400D gekocht ipv een CF kaartje.
En ze nemen hem niet meer terug omdat hij geopend is
4 GBquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:53 schreef Breda-076 het volgende:
[..]
Hoeveel MB en hoe duur heb je em gekocht? Anders neem ik em wel van je over
Wat voorspelbaarquote:Op donderdag 26 juni 2008 09:35 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb m allang opJe denkt toch niet dat ik een reep chocolade gewoon laat liggen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:49 schreef Xilantof het volgende:
Super tof!![]()
Krijg net bericht dat ik backstage kaarten heb gewonnen voor Parkpop!
Jup. Flink wat afgefietst op zoek naar een plekjequote:Op donderdag 26 juni 2008 18:19 schreef ultra_ivo het volgende:
In m'n oude buurt actief geweest?
Met de PDA las ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Jup. Flink wat afgefietst op zoek naar een plekje
Ik zie geen probleem?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:41 schreef Erasmo het volgende:
Staat een dude in met een 70-200 2.8, de ideale pertretlens
Alles gerised en via de GPRS na veel pijn en moeite eindelijk de foto's naar Fiets kunnen sturenquote:
Volgens mij was het zijn enige lens, alhoewel hij best mooie foto's maakt is een 50 mm toch wel onontbeerlijk als portretfotograaf imhoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem?
Mogguh trouwensVandaag een dagje thuiswerken
Dus eigenlijk is het weekend al half begonnen
Ik gebruik de 50mm nooit hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:56 schreef Erasmo het volgende:
Volgens mij was het zijn enige lens, alhoewel hij best mooie foto's maakt is een 50 mm toch wel onontbeerlijk als portretfotograaf imho
Ah dat is wel beter, zo ontloop je de files ook nog
Ik vind hem echt heerlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik gebruik de 50mm nooit hoorSterker nog...Chanty gaat die van mij waarschijnlijk overnemen
Ligt alleen een beetje te niksen hier. Heb hem vorig jaar 1 dag gebruikt tijdens de vakantie om eens te kijken hoe dat bevalt.
In mijn Scott Kelby boek wordt dat juist geadviseerdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heerlijk![]()
Maar is dat niet lastig in de studio, zo'n zoomlens?
Paar stops afstoppen, is alleen maar positief voor de scherpte en de dof wordt dan groterquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:13 schreef Marc H het volgende:
mogge )
De 50 MM gebruik ik alleen in aquaria. voor de rest gebruik ik liever mijn 24-70, net zo scherp, de dof is vaak toch te klein op 1.8.
Maar is de aftand dan niet te groot?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:14 schreef sanger het volgende:
[..]
In mijn Scott Kelby boek wordt dat juist geadviseerd
Uhm...nee? 24-70 2.8 hierquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heerlijk![]()
Maar is dat niet lastig in de studio, zo'n zoomlens?
zo bedoelde ik het niet, de enige reden om de 50 prime te gebruiken boven de 24-70 is de lichtsterkte. en die lichtsterkte heb ik toch niet nodig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:16 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Paar stops afstoppen, is alleen maar positief voor de scherpte en de dof wordt dan groter![]()
[..]
Op jouw maximale lengte begint zijn lengte netquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...nee? 24-70 2.8 hierIs best prettig en bied ook genoeg flexibiliteit voor mij.
Grotere studio nemenquote:
Er staat toevallig net een stuk over geotaggen in de nieuwe zoomquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:44 schreef Yoni het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het geotaggen van foto's? We gaan van de zomer 2,5 week trekken door Polen en het lijkt me leuk m'n foto's dan te geotaggen. Wil nl. ook een mooi reisverslag gaan maken.
Tips en tricks qua apparaten en software? 't Topic op Tweakers ben ik ook al aan het doorspitten.
Ligt aan de chip erin en de antennequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:19 schreef Ynske het volgende:
@yoni, ik weet dat dr flash zon ding gekocht had van rond de 80 euro, maar die doet t zegmaar niet geheel naar wens
zodra je ergens komt waar iets meer bebouwing is raakt hij je kwijt
I know, maar ik vond dat niet echt heel erg inhoudelijk op de pro's en contra's van bepaalde apparatuur en software ingaan. Terwijl dat toch wel handig is als je overweegt zo'n ding aan te schaffen. Wil dus niet, zoals Ynske schrijft, een apparaat wat me kwijt raakt als ik een stad in ga. Beetje zonde danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Er staat toevallig net een stuk over geotaggen in de nieuwe zoom
Dan is het topic op GoT denk ik je beste bronquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Yoni het volgende:
[..]
I know, maar ik vond dat niet echt heel erg inhoudelijk op de pro's en contra's van bepaalde apparatuur en software ingaan. Terwijl dat toch wel handig is als je overweegt zo'n ding aan te schaffen. Wil dus niet, zoals Ynske schrijft, een apparaat wat me kwijt raakt als ik een stad in ga. Beetje zonde dan
Voordeel van op je telefoon is dat je gelijk altijd navigatie bij je hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:32 schreef Yoni het volgende:
Jah, dat ga ik maar eens in z'n geheel doorlezen. Moet ook nog eens even zien te achterhalen wat handiger is: los apparaat of GPS in combinatie met telefoon+software op telefoon.
Valt vies tegen hierquote:
vind je?quote:
Het is hier heel wisselend, zonnig en daarna weer bewolkt waarbij het lijkt alsof het gaat regenen. Maar ik zit dan ook op mijn werk, daar betrekt het zelfs binnen af en toequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zie witte wolkjes, blauwe lucht en een zonnetje? Geen probleem dus
Toch maar eens naar een 35mm kijken danquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:
50 mm veel gebruikt met theatergroep
maar de 35mm nog meerdas echt een heerlijk lensje, ook laatst gebruikt bij een tentfeest om de spelende band vast te leggen
nee f2quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Toch maar eens naar een 35mm kijken danook f/1.4?
je weet hoe fout dit klinkt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:22 schreef PdeHoog het volgende:
Logeerpoes is gearriveerdDook gelijk weg achter de DVD's
Neequote:
Maar nog tips?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Toch maar eens naar een 35mm kijken danook f/1.4?
twat voor tips?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar nog tips?
En een mailtje van FotoSG gehad dat mijn studio flitsset onderweg is
Waar ik op moet letten bij theaterfotografie...quote:
ach, tegenwoordig trouwen mensen vaak . een keer of 2a3 in hun leven.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:13 schreef loehoes het volgende:
Morgen mijn eerste bruiloft! ... Zenuwachtig!...
Scherpquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:17 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, tegenwoordig trouwen mensen vaak . een keer of 2a3 in hun leven.
dus nergends om zenuwachtig voor tezijn.
als deze man niet bevald. probeer je het toch nog een keer met een ander
dat je je afvraagt of je wel de goede jurk hebt uitgezocht voor morgenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:22 schreef loehoes het volgende:
[..]
Scherp
Maar ik neem aan dat je snapt wat ik bedoel
poes zit dvd's te bekijken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:31 schreef Chanty het volgende:
Ik mis poes
Vandaag hele huis gepoetst in Rijswijk, en hier staat nu alles wl in dozen en ligt uit elkaar. Morgen inladen en wegwezen
Poes zit nu lekker onder de bank te zitten met voer- en waterbakje in de buurt en ook de kattenbak staat op een redelijke afstandquote:
oh poes is aan het aclimatiserenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poes zit nu lekker onder de bank te zitten met voer- en waterbakje in de buurt en ook de kattenbak staat op een redelijke afstand
Ik verwen poes gewoon zodanig dat ze idd niet meer mee wil met Chanty na de vakantiequote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
oh poes is aan het aclimatiseren
straks wil ze niet meer weg
Daar hoop ik dus echt op ja. Vind het zo erg voor dr nu. Niet dat P slecht voor dr is, maar ze snapt er gewoon geen bal van en dat zie je gewoon aan drquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:52 schreef prupke het volgende:
[..]
oh poes is aan het aclimatiseren
straks wil ze niet meer weg
Poes functioneert weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:22 schreef Chanty het volgende:
Daar hoop ik dus echt op ja. Vind het zo erg voor dr nu. Niet dat P slecht voor dr is, maar ze snapt er gewoon geen bal van en dat zie je gewoon aan drMaar goed... ze zal wel loskomen de komende week
Oeh! Dat is altijd handig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef Doodkapje het volgende:
Shoot bij het theatergroepje was vet... Mocht gewoon gaan en staan waar ik wilde
Das idd heel handig!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 07:22 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo en nu ga ik sjouwen. Alvast wat dingen beneden in het lege restaurant neerzetten. Toch handig dat ze vergeten zijn die deur op slot te zetten, staat de boel teminste droog
lolquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poes functioneert weerZe ging gisteravond terwijl ik film zat te kijken op onderzoek uit en is door het hele huis geweest inmiddels en nu zit ze kopjes te geven en moet ze gekriebeld worden
Fungeer jij tegenwoordig als opvangtehuis voor ontheemde dieren P.?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Poes functioneert weerZe ging gisteravond terwijl ik film zat te kijken op onderzoek uit en is door het hele huis geweest inmiddels en nu zit ze kopjes te geven en moet ze gekriebeld worden
Bij een concert! Ja da's ook gaaf zeg...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:25 schreef Xilantof het volgende:
...
Oeh! Dat is altijd handig!
Had ik ooit bij een concert, krijg je toch andere foto's van!
Theaterfotografie wil ik ook altijd nog eens doen!
...
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:56 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Fungeer jij tegenwoordig als opvangtehuis voor ontheemde dieren P.?
Dat is altijd belangrijk ja!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Bij een concert! Ja da's ook gaaf zeg...
Dit was mijn eerste keer, maar het is me helemaal niet tegengevallen. Ben wel blij met het resultaat; hopelijk de groep ook
tof dat het goed gegaan isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:10 schreef Doodkapje het volgende:
Shoot bij het theatergroepje was vet... Mocht gewoon gaan en staan waar ik wilde
Nicequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Ynske het volgende:
hier inmiddels weer contact met verschillende groepen
de expo spreekt zich rond. en mensen vragen zelfs al om me
Nou ja... mijn vorige showcase trok maar liefst 2 mensen met kritiek... voelde alsof het een beetje voor spek en bonen wasquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat is altijd belangrijk ja!
Zit er ook een showcase in voor hier?
Expo? Schiet niet in de lach als ik me nu inbeeld dat ik foto's op canvas van jou kan kopen in een veel te dure cadeauwinkel...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof dat het goed gegaan is
hier inmiddels weer contact met verschillende groepen
de expo spreekt zich rond. en mensen vragen zelfs al om me
Expositiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Expo? Schiet niet in de lach als ik me nu inbeeld dat ik foto's op canvas van jou kan kopen in een veel te dure cadeauwinkel...
Oeh! Ik vind dit leuke foto's! Je manier van fotograferen en compositie kiezen doet het voorkomen of je als kijker er echt midden in zit! erg leukquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:56 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nou ja... mijn vorige showcase trok maar liefst 2 mensen met kritiek... voelde alsof het een beetje voor spek en bonen wasmet alle respect en dank voor tonja en Boy_Snakeye...
Maar als je interesse hebt, je kunt ze ook hier vinden. Als er animo voor is wil ik er wel een showcase van maken.
En volgens tracktrace.nl komt zo mijn studio-setje binnen
Thanks! Doet me goed om zoiets te horen als n00bie in de fotografiequote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Oeh! Ik vind dit leuke foto's! Je manier van fotograferen en compositie kiezen doet het voorkomen of je als kijker er echt midden in zit! erg leuk
Jemig wat een belachelijke tijd...quote:Op zondag 29 juni 2008 06:21 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk ben weer wakker
(soort van
) Zo op naar Hoek van Holland, bootjes kijken
quote:
Een stuk of 40 denk ikquote:
Nou voor een zondag vind ik het vroeg. Tenzij je naar de kerk moet.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Viel wel mee...het was best druk om die boot te kijken
De Eurodam (nieuwste aanwinst van de Holland-Amerika-lijn) kwam aan in Rotterdam. Groot ding
Hmm, da's best wel k*t....quote:Maar het vervelende is dus nu wel dat mijn PC een beetje de geest heeft gegevenLang leve de laptop. Straks maar eens kijken wat dat ding nou weer te mekkeren heeft
Ik doe meestal een poging door de weeks ook zo laat op te staanquote:Op zondag 29 juni 2008 14:30 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nou voor een zondag vind ik het vroeg. Tenzij je naar de kerk moet.
[..]
Alstubliefquote:
Mijn werk heeft uitzicht op de terminal van Amsterdam, als je soms ziet wat er hier aan de kade ligtquote:Op zondag 29 juni 2008 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En ook wel een beetje grootRest van de foto's staat op http://blog.peterdehoog.nl
Succes met zoekenquote:Op zondag 29 juni 2008 13:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar het vervelende is dus nu wel dat mijn PC een beetje de geest heeft gegevenLang leve de laptop. Straks maar eens kijken wat dat ding nou weer te mekkeren heeft
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:12 schreef Marc H een hoop tech-frustraties:
Wat een leventje heb jij toch hequote:Op zondag 29 juni 2008 17:33 schreef Erasmo het volgende:
Soms ben ik blij dat ik maar een simpel laptopje heb
Morgenochten maar eens wat proberen, ik denk dat ik een rolletje in mijn Mamiya laad en mezelf als doel stel dat hij vol is voor ik op mijn werk in Amsterdam ben
The unspoiled youthquote:Op zondag 29 juni 2008 17:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een leventje heb jij toch he![]()
Ooit wel eens bedacht om bij de Audiovisuele Dienst van Defensie te gaan werken?
Mazzelaar...quote:Op zondag 29 juni 2008 17:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Bij mij was het een stuk simpeler
PC-kast openhalen, stofvrij maken, boel opnieuw aansluiten, aanzetten, kwartier wachten....toen was-ie eindelijk door zijn bootscherm heen en nu draait alles godzijdank weer
* PdeHoog gaat even snel een backup draaien van al zijn fotomateriaal naar een NAS
Tijd voor een nieuwe processor dus?quote:Op zondag 29 juni 2008 18:17 schreef Marc H het volgende:
[..]
Mazzelaar...
Backup moet ik ook maar eens gaan regelen![]()
Heb mijn pctje maar even overgeklokt om te kijken of het inderdaad aan de processor lag. Met mijn Quadcore op 3 GhZ (in plaats van 2.4), scoor ik 15092 in 3dm2006. een boost van 2000. lijkt er inderdaad op dat de processor een bottleneck is.
of betere koelingquote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 schreef Marc H een hoop technisch geblaat:
God, wat ben ik blij dat ik geen technisch functie meer heb, maar nog wel kan begrijpen wat hier wordt geroepen. Hoef ik me in ieder geval niet dom te voelen...quote:Op zondag 29 juni 2008 kon PdeHoog natuurlijk niet achter blijven
quote:
Kun jij mij uitleggen wat hier precies is fout gegaan dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:
God, wat ben ik nog blij dat ik nog technische praat ken
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun jij mij uitleggen wat hier precies is fout gegaan dan?
[ afbeelding ]
Duidelijk, page fault op een driver. Waarschijnlijk probeert ie hier te schrijven op dat adres terwijl een ander proces er een lock op heeft.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Duidelijk, page fault op een driver. Waarschijnlijk probeert ie hier te schrijven op dat adres terwijl een ander proces er een lock op heeft.
En dan heb ik niet eens een technische functie. Ik ben alleen maar functioneel en communicatief bezig.quote:
Zal ik het maar even afmaken dan?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef prupke het volgende:
avond allemaal
@ marjo : hoest met de verbouwing??
"Sinterklaas wil BIEERRRR"quote:Op zondag 29 juni 2008 22:42 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zal ik het maar even afmaken dan?
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoi
De verbouwing is klaar. Vloerverwarming ligt erin, we (lees husband) zijn plavuizen aan het leggen. Dan de keuken nog...
Das een vet zeldzaam model anders hoor!quote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
Sommige mensen op marktplaats blijven me verbazen![]()
http://link.marktplaats.nl/178356450
Wat is in hemelsnaam een "welfonsspanner"? Als dat een nieuwe revolutionaire techniek is, is het ding MISSCHIEN 100 euro waard, anders zou ik het er niet voor over hebben.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef Erasmo het volgende:
Sommige mensen op marktplaats blijven me verbazen![]()
http://link.marktplaats.nl/178356450
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:32 schreef kvdv het volgende:
[..]
Das een vet zeldzaam model anders hoor!![]()
Hij heeft notabene een welfonsspanner!
ik hda deze post helemaal gemist...quote:Op zondag 29 juni 2008 22:45 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Hoi
De verbouwing is klaar. Vloerverwarming ligt erin, we (lees husband) zijn plavuizen aan het leggen. Dan de keuken nog...
Nou ehhh, we hebben dus (nog) geen keuken...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:22 schreef prupke het volgende:
[..]
ik hda deze post helemaal gemist...
Het is dus bijna af?
kookt lastig hequote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:24 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nou ehhh, we hebben dus (nog) geen keuken...
Nicequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Astu, ontbijt voor vandaag:
[ afbeelding ]
* PdeHoog pakt zijn eigen spuitbus slagroomquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:54 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die was verzuurd, kon ik jullie niet aan doen.
moest dat nouquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[ afbeelding ]
Feliquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:48 schreef EchnaDarr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou het ook maar even op 'morgen' zonder 'goede'. Vier uur slaap trek ik niet meer op deze leeftijd...quote:
Whahaquote:Op woensdag 2 juli 2008 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou het ook maar even op 'morgen' zonder 'goede'. Vier uur slaap trek ik niet meer op deze leeftijd...
Ik heb vooral zin om de plaat te poetsen, in de figuurlijke betekenis...quote:
En dat vind jij lekker?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Whaha
* Erasmo is lekker hulzen aan het poetsen
Zon + zo nu en dan onweerquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
jaa ik ookals de zon nog ff gaat schijnen dan
het is het echt super warm maar zie geen zon
Ik zit ook te zwemmen, op kantoor. Maar dan met kleren aan.quote:
Ik vond het wel wat hebben, dat onweer. Maar echt veel koeler is het niet geworden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:17 schreef prupke het volgende:een goede avond
hier is het inmiddels weer rustig
het regent nog wel maar het onweer is gelukkig weg.
Goed bezig!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:27 schreef Doodkapje het volgende:
Xilantof... ik heb er toch maar eentje geopend
tis alleen maar benauwder geworden idd.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik vond het wel wat hebben, dat onweer. Maar echt veel koeler is het niet geworden.
Ok danquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:23 schreef prupke het volgende:
[..]
dat mag ook
zolang jij jezelf maar goed voelt
doe ik ook
Checkquote:Op vrijdag 4 juli 2008 06:16 schreef kwiebuske het volgende:
ontbijtje klaarzet met verse sinaaasappelsap voor gegadigden
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:47 schreef sanger het volgende:
Iemand met verstand van fotoprinters?
Ik heb een Samsung liggen welke niet helemaal goed werkt. Volgens mij de SPP-2020 ofzo.Softwarematig lijtk alles te werken, maar als hij het fotovelletje erdoor wilt halen gaat er iets fout. Hij is nog nooit gebruikt anders dan dit proberen. Helaas heb ik te lang gewacht met opsturen voor de garantieen inmiddels een nieuwe gekocht
![]()
Dus als iemand handig is en de uiitdaging aanwilt hem open te schroeven ofzo; PM medan mag je hem hebben
Heemskerk, Noord Holland. Kan eventueel verstuurd worden (kosten voor ontvangerquote:
Als het goed is kom ik ook danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Heemskerk, Noord Holland. Kan eventueel verstuurd worden (kosten voor ontvanger) of meegenomen naar de modellenmeet 27 juli (mits ik kan kopen ivm oppas).
Ik neem aan dat je interesse hebt dusquote:
Geldt dat nogquote:Op vrijdag 4 juli 2008 06:16 schreef kwiebuske het volgende:
ontbijtje klaarzet met verse sinaaasappelsap voor gegadigden
Will doquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:47 schreef Ynske het volgende:
avg doet t goed
laat dan nog ff hitman pro draaien en je bent er meestal vanaf
Zo snel mogelijk een virusscanner downloaden en daarna meteen de netwerk-kabel uit je pc halen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:02 schreef Timmos het volgende:
[..]
Will do![]()
... Inmiddels zijn er nog 3 Trojan horse downloaders bijgekomen
.. Alle 3 in het Gebruiker/Appdata/Local/Temp gedeelte [ja de / is verkeerd, te lui om weer te wijzigen]
En dat lees ik nuquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:41 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk een virusscanner downloaden en daarna meteen de netwerk-kabel uit je pc halen..
geen i-net verbinding is geen extra downloaders..
Zoveel mogelijk proberen te schonen en daarna weer eens kijken op i-net.
Feli Prupkequote:
Feli Xilquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:11 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof schuift taart de SC binnen!
Thnx!
Dat ken ikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:44 schreef honne het volgende:
*heeft een ik heb vandaag nergens zin in dag *
Och feestjes heb ik ff mijn buik van vol, maar een bbq is wel handig als je geen zin in koken hebtquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat ken ikGelukkig heb ik alleen maar feestjes vandaag
Twee stuks
Met een BBQ erbij
Dat is wel vetquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:05 schreef loehoes het volgende:
Aaaaaah! Ticket naar Curaçao geboekt!![]()
Van 26 augustus tot en met 19 december!![]()
( Gefeliciteerd allebei!)
Goed verkouden. Dat krijg je als in groningen in een stikheette auto stapt om vervolgens 3 uur lang de airco te laten proberen het ding te koelen tot je eindelijk in Eindhoven bent.quote:
Wat is dit, een kindercamera?quote:Op zondag 6 juli 2008 10:59 schreef Erasmo het volgende:
Sommige camera's zien er toch zo leuk uit
http://link.marktplaats.nl/179411489
Welke zaak?quote:Op zondag 6 juli 2008 12:22 schreef taxibabe het volgende:
Ik zie nog wel eens posts langskomen over de aanschaf van analoog spul.
Ik was gisteren even bij het fotozaakje hier in Neede geweest en zag dat ze allemaal analoge lensjes te koop hebben. En ook nog een paar cameraatjes.
Misschien wel interessant om te weten voor de mensen hier die dat nog wel eens willen kopen.
De enige fotozaak die we hier in Neede hebbenquote:Op zondag 6 juli 2008 12:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Welke zaak?![]()
Wat voor camera heb je? En iedere lens is analoog, ik heb iig nog nooit een digitale gezien
Hmz dan moet ik daar maar eens langs gaanquote:Op zondag 6 juli 2008 12:28 schreef taxibabe het volgende:
[..]
De enige fotozaak die we hier in Neede hebben. Aan de Borculoseweg.
Ik heb een Fuji Finepix S5600 .. daar kunnen geen echte lenzen op (raynox heeft een paar dingetjes die er op kunnen).
Ah dan zei ik het verkeerd. Het waren iig oude lenzen, ik heb haar ook wel gevraagd of die op digitale konden, maar dan moest je dus met allerlei tussenringen aan de gang zei ze.
Daar heb ik verder niet naar gekeken.. ze kunnen er bij mij toch niet opquote:Op zondag 6 juli 2008 12:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hmz dan moet ik daar maar eens langs gaan
Ligt eraan welk merk het is
Ja hoorquote:
Had je nu nog interesse in dat fotoprintertjequote:
Jazeker!quote:Op maandag 7 juli 2008 08:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Had je nu nog interesse in dat fotoprintertje
En mij, maar ik ben zeker te laat hequote:Op maandag 7 juli 2008 09:00 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Hey, goeiemorgen, doe mij ook meteen.
Mooiquote:
net een nieuwe wat gezet?quote:
Koffiequote:
En zit er iets post-waardigs bij?quote:Op maandag 7 juli 2008 19:32 schreef Erasmo het volgende:
Weer een shoot van de nog te doen stapel af![]()
Hier nog zo 1quote:Op maandag 7 juli 2008 19:32 schreef Erasmo het volgende:
Weer een shoot van de nog te doen stapel af![]()
Ik voel je pijnquote:Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef Erasmo het volgende:
Argh hoe meer ik met photoshoppen bezig ben hoe meer ik me aan mijn laptopscherm ga irriteren
Hij is gewoon te donkerquote:Op maandag 7 juli 2008 21:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik voel je pijnBij mij is hij sinds de aanschaf van echte pc ook niet meer uit zijn tasje geweest
Ah, ja daar was ik al vanaf, omdat de spider zijn calibratiewerk al had gedaan op de laptop!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij is gewoon te donker
Ik heb thuis een vrij goede crt staan maarja, 21' is veul te groot voor op mijn bureau
Ik zag laatst bij die konijnentoko een paar leuke Eizo's staan...quote:Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef Erasmo het volgende:
Argh hoe meer ik met photoshoppen bezig ben hoe meer ik me aan mijn laptopscherm ga irriteren
Proestttt ... mijn eiken megaburo van 2*1.30 mtr moest er uit voor een eettafel. Mis dat ding eigenlijk wel een beetje,ook al deelde ik die ruimte met me vriendin:-)quote:Op maandag 7 juli 2008 21:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hij is gewoon te donker
Ik heb thuis een vrij goede crt staan maarja, 21' is veul te groot voor op mijn bureau
Waarom? Kleuren?quote:Op maandag 7 juli 2008 21:35 schreef Erasmo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |