De verhalen van Noekiequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:59 schreef Deisyy het volgende:Pietje.
Zit er nog een verhaal achter de TT?
O dan moet ik de vorige maar eens terug gaan lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De verhalen van Noekie, en de reacties daarop
.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:04 schreef CHAOS_ het volgende:
het is net de kooi "stream lock", zouden ze aan het vechten zijn?
Dan kom ik daar een grote etenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een kleine of een grote![]()
Die van onze plaatselijke kebab-provider zijn heerlijk![]()
Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.
Een week voor de finale wees iemand mij erop dat ik dan gewoon op nieuwe topics moest klikken en de nieuwe meteen in beeld was
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..], dat heeft technisch ook niks met de COS te maken lijkt me
.
Ga ik ff teruglezen, leuk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De verhalen van Noekie, en de reacties daarop
.
Ik weet pas sinds heel kort wat TVP inhoudt. Post al zolang mee dat ik het niet meer durfde vragen, heb het toen per PM aan iemand gevraagdquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als er op het DGK-forum een nieuwe COs werd geopend gebeurde het heel vaak dat hij niet te zien was in de index, al bleef je F5-en. En kon het gebeuren dat de COS al een tijdje aan de gang was en er dubbele COS-sen werden geopend.
Een week voor de finale wees iemand mij erop dat ik dan gewoon op nieuwe topics moest klikken en de nieuwe meteen in beeld was
Toch wel lief, zo'n bekentenis.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds heel kort wat TVP inhoudt. Post al zolang mee dat ik het niet meer durfde vragen, heb het toen per PM aan iemand gevraagd
Je hebt een pmquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet pas sinds heel kort wat TVP inhoudt. Post al zolang mee dat ik het niet meer durfde vragen, heb het toen per PM aan iemand gevraagd
Ach joh, domme vragen zijn er om gesteld te worden. Ik doe niet andersquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef -Blurk- het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
mensen kinders
Je hebt idd geen domme vragen, maar dit ligt er toch heul dicht tegenaan.
Terug Vind Post, zo ver kom ik nogquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Toch niet om te vragen wat TVP betekent hé
"Hallo ik ben Deisyy", "hallo Deisyy"quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef Flabberguest het volgende:
Ohw met wat kom je er niet dan? gooi het in de groep, misschien kunnen wij je helpen
Niet, niets vragen dat is pas dom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
mensen kinders
Ik ga mijn streams echt niet verlengen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zag het en zei gelijk,' Streamlock godverdomme!!'
Zij werkt niet voor Energie Direct, dat weet ik zeker! Zij ziet er keilief uit!quote:
Pedagogiek?quote:
TVP = terug vind post, zover kom ik nog, maar dan denk ik: Hoe dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ohw met wat kom je er niet dan? gooi het in de groep, misschien kunnen wij je helpen
Je kent me toch wat dat betreft PP?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
mensen kinders
Dan staat ie in je my active topics. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
TVP = terug vind post, zover kom ik nog, maar dan denk ik: Hoe dan?
Er mag gelachen worden![]()
quote:
Ja ja, ik verbaas me dan ook meer over de rest die ik niet kenquote:
quote:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tjequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dan staat ie in je my active topics. Of bedoel je dat niet?
Dan mag er inderdaad ook weer gelachen worden.
Ja, maar je vind je topic wel eerder terug dan wanneer je geen tvp zet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tje
Ben je de zus van Blurkquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Dan klik ik op my active topics en dan komen alle topics waarin ik heb gepost in beeld en kan ik me daar het ongans zoeken naar mijn tvp'tje
Ik klap gewoon altijd mijn laptop dicht zonder Fok af te sluiten, heb dus eigenlijki geen tvp nodigquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:37 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, maar je vind je topic wel eerder terug dan wanneer je geen tvp zet.
Ik zal aan je denkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jippie, morgen heeeeerlijk uitslapen!!
Het is anders best leuk hoor om mijn zus te zijnquote:
Ik ookquote:
Ik gebruik kleurtjes in het bagger-layoutquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klap gewoon altijd mijn laptop dicht zonder Fok af te sluiten, heb dus eigenlijki geen tvp nodig
Je kan vragen aan elkaar stellen, niemand die 't antwoord weetquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Het is anders best leuk hoor om mijn zus te zijn
Hahahahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klap gewoon altijd mijn laptop dicht zonder Fok af te sluiten, heb dus eigenlijki geen tvp nodig
Uitslapen dus voor jullie. Ik mag al een uur vroeger aan de bak.quote:
Droevigheid ten top. Met die stomme tang van d'r. Wat ben ik blij zeg, dat ik nooit iets hoef te doen aan mijn haar. (naast wassen en borstelen enzo hequote:
Oh toch welquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Droevigheid ten top. Met die stomme tang van d'r. Wat ben ik blij zeg, dat ik nooit iets hoef te doen aan mijn haar. (naast wassen en borstelen enzo he)
Hansquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Ik kom niet meer bij van Hans Teeuwen!
Als je zo met kinderen omgaat verdien je wel een paar "patsen"!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hans. Met Baby Terrence en BarbaBob.
Moet even plat, anders kom ik morgen niet op tijd bijquote:
Ik pak hooguit 4 uur slaapquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ach morgen weer om 04:15 de wekker dus jij mag uitslapen
Ja, maar ik weet hoe PP het bedoeltquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is anders best leuk hoor om mijn zus te zijn
Wat ben jij vals!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan vragen aan elkaar stellen, niemand die 't antwoord weet.
Ga ze grijpen Caro!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef CarOnline het volgende:
OMG!!! Daar gaan mn buren weer, met die knetterharde SCHIJTMUZIEK![]()
Ik kan mn eigen tv niet meer horen. HOEREKUTBUREN Eikels!!!![]()
Nog heel even
Trusten Ruudquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet even plat, anders kom ik morgen niet op tijd bij![]()
Dobranoc,
szép álmokat,
en welterusten.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
@Lady night: Dankjewel, je ben een schat.
Dat heeft echt geen nut, het zijn echt kansloze zeikers. Plus dat ze dan aankomen met: Ja maar wij horen jouw kids ook. Dat moet ook haast wel, de huizen zijn echt zó gehorig.quote:
Ik kan er niets aan doen, maar ik gun het die duitsers voor geen meterquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Truste ruud, en het soepie.![]()
Wat een rotwedstrijd weer, duitsland blegh :r
Heb je morgen je gesprek waarop je je niet voor mocht bereiden?quote:
Ja dat gesprek.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je morgen je gesprek waarop je je niet voor mocht bereiden?
Succes
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Succes en trusten allemaal! Ik kruip er ook in!
Succesquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat gesprek.
Als het goed klinkt teken ik direct want ik ga hierna toch een master doen.
Ze zijn gewoon pissed omdat jij nog steeds niks aan dat onkruid gedaan hebtquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen nut, het zijn echt kansloze zeikers. Plus dat ze dan aankomen met: Ja maar wij horen jouw kids ook. Dat moet ook haast wel, de huizen zijn echt zó gehorig.
Maar ja, dat zijn leefgeluiden en niet de radio zo fucking hard.
Wel al 2x over ons klagen bij mn neurotische huisbazin maar niet ff er aan denken dat ik 3 kids boven heb liggen slapen.
En dit is zeker al de 10e keer in die bijna 4 maand dat we hier wonen. En dat gáát maar door.
Op een gegeven moment is het echt op hoor. Die schlagers en Marianne Weber muziek, ik kan er gewoon niet meer tegen. Zetten gerust de speler om half 7 aan tot een uur of half 1.
Maar hahaaaaaaaa de maat is vol, vrijdag SINGALONG![]()
Het was best gezellig bij de shoarmaboerquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef petraa het volgende:
Goodevening! KUT TURKEN, ze hebben verloren
kijk Caro, je hebt toch ook dgk gekeken??? het begrip "terror" is je dus niet onbekendquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Trusten iedereen die gaat. Ik kan toch nog niet slapen
Dat zekerquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon pissed omdat jij nog steeds niks aan dat onkruid gedaan hebt
Haha ja, dat ga ik vrijdag doen. Op het moment dat ze het níet verwachten!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk Caro, je hebt toch ook dgk gekeken??? het begrip "terror" is je dus niet onbekend
Ik zeg, welk heftig meeblerliedje vind jij onwijs cool![]()
Zal tante Desii, je ff een spoedcursus geven
Mijn Turkse overbuurman die elke 8 maanden een splinternieuwe mercedes koopt en er nu dus sinds vandaag ook weer een nieuwe voor de deur heeft staan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was best gezellig bij de shoarmaboer2 biertjes, maar geen shoarma
![]()
Toch eigenlijk jammer dat ik geen toeter meer heb
kijk that's the spirit.... Iquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, dat ga ik vrijdag doen. Op het moment dat ze het níet verwachten!
En knetterhard meezingen
Wees blij dat je bijna van ze verlost bent Caro, nog even volhouden en hopelijk krijg je leukere buren straks!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen nut, het zijn echt kansloze zeikers. Plus dat ze dan aankomen met: Ja maar wij horen jouw kids ook. Dat moet ook haast wel, de huizen zijn echt zó gehorig.
Maar ja, dat zijn leefgeluiden en niet de radio zo fucking hard.
Wel al 2x over ons klagen bij mn neurotische huisbazin maar niet ff er aan denken dat ik 3 kids boven heb liggen slapen.
En dit is zeker al de 10e keer in die bijna 4 maand dat we hier wonen. En dat gáát maar door.
Op een gegeven moment is het echt op hoor. Die schlagers en Marianne Weber muziek, ik kan er gewoon niet meer tegen. Zetten gerust de speler om half 7 aan tot een uur of half 1.
Maar hahaaaaaaaa de maat is vol, vrijdag SINGALONG![]()
Dat was wederom een irritant karig potje voetbal van Duitsland. Baal ervan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik gun het die duitsers voor geen meter
Ondanks alle getoeter was ik ook voor de Turken. Vond ze trouwens ook gewoon beterquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn Turkse overbuurman die elke 8 maanden een splinternieuwe mercedes koopt en er nu dus sinds vandaag ook weer een nieuwe voor de deur heeft staan.Had beloofd dat als Turkije in de finale kwam hij zijn oude mercedes zou verloten.
Niet dat ik dat geleuf, maar hij heeft het gezegd.
Dus dat was voor mij de druppel die me voor Turkije liet zijn.!
Supertip van Gertquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Maar voor dat ik wegga gooi ik een handvol onkruidzaadjes bij hun in de tuin, dat zal ze leren!
Tipje van TerrorGert
Er was hier trouwens wel getoeter en ook vuurwerk, mar ik denk dat dat Nederlanders waren die kwaad waren op het getoeter van de turken afgelopen week toen we verloren hadden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ondanks alle getoeter was ik ook voor de Turken. Vond ze trouwens ook gewoon beter
Gadverdammequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Gert het volgende:
Ik help je een handje, Van Rinsum:![]()
[ afbeelding ]
Manu, flikker jij ze ff op je BBQ?
Zo is het ook niks.![]()
ik gooi ze wel op de bbq mee kijken ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Gert het volgende:
Ik help je een handje, Van Rinsum:![]()
[ afbeelding ]
Manu, flikker jij ze ff op je BBQ?
Zo is het ook niks.![]()
quote:
Mee eens, ziet er niet uit.quote:
Koop anders bij de dierenwinkel een kilo hennepzaad en flikker dat over de schutting, zullen ze volgend jaar erg blij mee zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:23 schreef CarOnline het volgende:
Maar voor dat ik wegga gooi ik een handvol onkruidzaadjes bij hun in de tuin, dat zal ze leren!
Tipje van TerrorGert
Obstipatie en een pens van een meter.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens, ziet er niet uit.![]()
Maar een échte Duitsert weet waar dit toe leidt.![]()
[ afbeelding ]
Jij wilt die rotburen nog verwennen ook!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Koop anders bij de dierenwinkel een kilo hennepzaad en flikker dat over de schutting, zullen ze volgend jaar erg blij mee zijn.
Kan dat echt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Koop anders bij de dierenwinkel een kilo hennepzaad en flikker dat over de schutting, zullen ze volgend jaar erg blij mee zijn.
Bij de vakhandel is ook gewoon brandnetel te koop en dat kiemt pas echt volgend jaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:11 schreef APK het volgende:
[..]
Haha ohh wat zou dat geniaal zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij de vakhandel is ook gewoon brandnetel te koop en dat kiemt pas echt volgend jaar.
Hennep kiemt al in de zomer na vijf of zes dagen.
Mannetjes-zaad! Dat levert bij wiet net zoveel op als voor het zingen de kerk uitgaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij wilt die rotburen nog verwennen ook!
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jullie dat doen met die teksten, sorry.
Ze worden hoogstens verwend met politiebezoek, er zit geen THC in de planten van dat vogelvoer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Jij wilt die rotburen nog verwennen ook!
Serieus? En wat doen mensen die dat kopen daarmee dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Bij de vakhandel is ook gewoon brandnetel te koop en dat kiemt pas echt volgend jaar.
Ohquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannetjes-zaad! Dat levert bij wiet net zoveel op als voor het zingen de kerk uitgaan.![]()
ja echt jammer had liever die kutturken in de finale gezienquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Coos het volgende:
Jammer hè dat die kutmoffen weer door zijn.
Zat dat niet in een film van Dick Maas.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
Oh iets planten, bollen ofzo en dat er dan lul staat ofzo.
Kan dat ook?
Met de grasmaaierquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zat dat niet in een film van Dick Maas.
'Mama is boos' oid.
Ik heb tig jaar in de zaadhandel gezeten dat weet je.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Serieus? En wat doen mensen die dat kopen daarmee dan?
Of... leeft die vakhandel van buren die elkaar niet uit kunnen staan?
Pliesiebezoek is goed! Ik zal het hoogstpersoonlijk in de gaten houden danquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ze worden hoogstens verwend met politiebezoek, er zit geen THC in de planten van dat vogelvoer.
Maar hoog dat die planten worden!
O, dan is het goed, zou het niet uit kunnen staan als ze er nog high ook van zouden kunnen worden. Dat verdienen ze nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Mannetjes-zaad! Dat levert bij wiet net zoveel op als voor het zingen de kerk uitgaan.![]()
Mooi zo!!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Ze worden hoogstens verwend met politiebezoek, er zit geen THC in de planten van dat vogelvoer.
Maar hoog dat die planten worden!
Daar hoef je geen helT voor te zijn. Brandnetel zaad is heel pietepeuterig klein dus niet te zien en een klein briesje tijdens het zaaien vult de hele tuin.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ohh wat zou dat geniaal zijn![]()
Maar ik ben een watje![]()
Ja, google staat er vol mee!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar hoe doen jullie dat dan met die teksten? Staat dat ergens?
Teksten zijn VERBOTEN!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar hoe doen jullie dat dan met die teksten? Staat dat ergens?
Ja maar moet ik dat zaaien dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar hoef je geen helT voor te zijn. Brandnetel zaad is heel pietepeuterig klein dus niet te zien en een klein briesje tijdens het zaaien vult de hele tuin.Dan ben jij allang weg!
Aha, bedankt!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, google staat er vol mee!
Gewoon in google 'artiest - titel - lyrics' tiepen en bob's your uncle
Gewoon als er veel wind staat die hele kilo gelijkmatig in de lucht werpen de natuur doet de rest. Niet tegen de wind in strooien.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar moet ik dat zaaien dan?
Of gewoon stiekum beetje strooien. Er staan coniferen tussen, dus ik weet niet of ik daar zomaar bij kan.
Oh waar heb ik het over, ik ben normaal zeer vredelievend en vergevingsgezind
Ze bedoelt niet lyrics overtypen hoor, kan gewoon met copy / paste.quote:
Cool, wie weet ga ik dat nog wel doen ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Gewoon als er veel wind staat die hele kilo gelijkmatig in de lucht werpen de natuur doet de rest. Niet tegen de wind in strooien.![]()
Je hebt toch weleens brandnetel gewoon tussen de tegels gezien?
Nou dan!!
Ja ja. Ga jij nog even een aap leren klimmen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ze bedoelt niet lyrics overtypen hoor, kan gewoon met copy / paste.
Iemand anders nog zaad en zaaitips nodig?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Cool, wie weet ga ik dat nog wel doen ook
Koop dan twee kilo en ga ook nog effe bij je oude werkgever langs.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:33 schreef CarOnline het volgende:
Cool, wie weet ga ik dat nog wel doen ook
Thank God !quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Ze bedoelt niet lyrics overtypen hoor, kan gewoon met copy / paste.
Die heeft geen tuin, alleen een parkeerplaatsquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:34 schreef APK het volgende:
[..]
Koop dan twee kilo en ga ook nog effe bij je oude werkgever langs.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die heeft geen tuin, alleen een parkeerplaats![]()
Maar goed, ik ga slapen, vrees dat het morgen erg vroeg dag is![]()
Nite all
Daar werkt brandnetel ook.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Die heeft geen tuin, alleen een parkeerplaats![]()
Kan je wel googelen denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:38 schreef CarOnline het volgende:
Oh hel en verdoemenis, t was even stil maar ze gaan er weer met volle kracht tegenaan.
Waar koop je brandnetelzaad?
quote:Op zondag 30 maart 2008 12:39 schreef phluphy het volgende:
Ik heb brandnetelzaad te ruilen!![]()
(eigenlijk gewoon een tvp'tje, ik heb nog geen idee wat hier uit de tuin zal gaan ploppen)
ik geloof er niks van dat deze tekst door brian zelf is geschrevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:59 schreef Lady-night het volgende:
We hebben allebei heel veel zin in de Fandag op 28 juni 14:00. Dat gaat leuk worden en Amanda en ik willen graag enkele van onze "die-hards" bedanken voor alle hulp en steun voor deze dag!
Vandaag hadden we een drukke dag. In de ochtend hadden we allebei een screentest gedaan met dialoog dat we uit ons hoofd moesten leren. We hebben dit samen gisteravond zitten oefenen en we hebben ons helemaal rot gelachen hoe gek we deden. Screentest is heel goed gegaan en morgen horen we er meer over.
Daarna hadden we een fotoshoot in Bloemendaal bij Republiek samen met Dorien Rose. Amanda en ik gaan de foto's gebruiken voor castingbureau's en onze websites.
Vervolgens een gesprek gehad met wat hele coole DJ's om in de nabije toekomst wat leuks te gaan doen....meer kan ik er nog niet over kwijt helaas....het is en blijft Internet...muahahah
Bedankt voor alles en veel liefs van Brian en Amanda....we zijn er nog steeds!
En Patrick geef je moeder een dikke kus en veel sterkte met haar. We steunen haar in gedachten.
ONE LOVE.
Brianaire
Leuk te lezen dat het goed met ze gaatquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:59 schreef Lady-night het volgende:
We hebben allebei heel veel zin in de Fandag op 28 juni 14:00. Dat gaat leuk worden en Amanda en ik willen graag enkele van onze "die-hards" bedanken voor alle hulp en steun voor deze dag!
Bedankt voor alles en veel liefs van Brian en Amanda....we zijn er nog steeds!
En Patrick geef je moeder een dikke kus en veel sterkte met haar. We steunen haar in gedachten.
ONE LOVE.
Brianaire
sourcy ik ben geschokt ben jij fan van brian en Amanda?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk te lezen dat het goed met ze gaat
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk te lezen dat het goed met ze gaat
ik bedoel natuurlijkquote:
Ik ben geen sourcyquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sourcy ik ben geschokt ben jij fan van brian en Amanda?
oh ik had / heb zo'n hekel aan dat kindquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen sourcyen ook geen fan van wie dan ook. Wel een zwak voor Amanda. Grote bek maar klein hartje. En dat haar opvoeding blijkbaar anders was dan doorsnee kindjes tja. Ik kon haar soms dommigheid niet kwalijk nemen.
Ik had juist het omgekeerde. In het begin vond ik haar raar, dom en wereldveemd. Later werd me duidelijk dat ze allesquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oh ik had / heb zo'n hekel aan dat kind![]()
sorry soury, niet helemaal in het begin toen had ze nog wel iets kinderlijks, al vond ik het vanaf het begin een
heel raar verhaal om de plaats van je vriendin in te nemen (nena) die eruit gezet was, en dan ook nog eens aante pappen met de mensen die dat veroorzaakt hadden. (de mensen waar ik ook zo'n hekel aan heb/had dus brian en natasia) vanaf het begin had ik hier geen prettig gevoel bij, en maar volhouden dat ze niet wist dat nena eruit moest.......
nee![]()
gossie eerste keer dat we het niet helemaal eens zijn soury , ah moet kunnen
Die is ook mooi !! maar is dat nog Abba dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
Stom hè... maar helemaal stuk hierop. Maar ook van mooiheid hoor.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
volgens mij alleen die blonde maar weet het niet zekerquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook mooi !! maar is dat nog Abba dan?
Ja, nog net.quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is ook mooi !! maar is dat nog Abba dan?
Aghneta ofzo? Dacht ik ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
volgens mij alleen die blonde maar weet het niet zeker
op een gegeven moment gingen ze allemaal solo toch?
Ik deed ook maar een gok, een foute waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja die bedoel ik, durfde haar naam niet te spellen
maakt niet uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik deed ook maar een gok, een foute waarschijnlijk
ik ben hem al voor de tweede keer aan het beluisteren écht mooiquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:25 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:40 schreef Soury het volgende:
Ik kwam deze weer tegen vanavond.. Die is echt speciaal. Er zijn er intussen nog twee meer
(where is Matt) en een hype geworden. Maar deze is het mooist ook qua muziek
quote:
Dat kan.. Maar het grappige is dat die gozer de godganse werel over reist met zijn dansje.. Waar ie de tijd vandaan haalt ??? Plus het zijn mooie plaatjesquote:
o je bent er weerquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan.. Maar het grappige is dat die gozer de godganse werel over reist met zijn dansje.. Waar ie de tijd vandaan haalt ??? Plus het zijn mooie plaatjes
Yes Truste voor zoquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o je bent er weer![]()
dacht dat je weg was,
ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken, nog even zappen op het forum soms zijn er zulke rare en daarom grappige topics da's wel even leuk en daarna lekker slapen
truste voor straks
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o je bent er weer![]()
dacht dat je weg was,
ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken, nog even zappen op het forum soms zijn er zulke rare en daarom grappige topics da's wel even leuk en daarna lekker slapen
truste voor straks
![]()
bedankt ik ga nu slapenquote:
quote:
Wat een schattig fantje hierquote:
Die haat ik nou weer ..quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nog even voor jullie allemaal voor het slapen gaan
Jij ook lekker slapen straks, oefening baart kunst:quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Best knap enzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen straks, oefening baart kunst:
Kunnen we samen stampen op een brugquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:29 schreef BigBreg het volgende:
[..]
AAAAaaaahhhh een muisje hier!!!!!![]()
hoi![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jij ook lekker slapen straks, oefening baart kunst:
Ja best wel kwam vele leuke pics tegen..quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:37 schreef BigBreg het volgende:
[..]
aaah wat is het toch een schatje he??
aaah die is ook lief jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:41 schreef Soury het volgende:
Whehehehe Nou nog ééntje dan. Wat hebben oliefanten met muizen btw ? [ afbeelding ]
Deze is wel errug zoet
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoogste tijd voor een slaapfilmpje:
Ik slaap nu een stuk beter !! Dankquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hoogste tijd voor een slaapfilmpje:
Olifanten krijgen van nature een enorme stijve penis als er muizen in de buurt zijnquote:
En jij bent er ook weerquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Olifanten krijgen van nature een enorme stijve penis als er muizen in de buurt zijn
Geintje![]()
Maak van die olifant gewoon een mug, dat zouden meer mensen moeten doen...
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Olifanten krijgen van nature een enorme stijve penis als er muizen in de buurt zijn
Geintje![]()
Best interresant hoe een olifanten penis werkt btw. Ze hebben namelijk spieren in hun penis. Dit omdat als het mannetje zou moeten stoten hij de rug van het vrouwtje zou breken. Daarom hoeft ie dat niet te doen..quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Geintje![]()
Yup, beetje her en der, zag jou moest ff huppelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:57 schreef BigBreg het volgende:
[..]Haaa die Morwen
![]()
Ook een beetje aan het rond zwerfen??
Tien olifanten in mijn slaapkamer kan ik de klamboe wel bij de vuilnis zettenquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Best interresant hoe een olifanten penis werkt btw. Ze hebben namelijk spieren in hun penis. Dit omdat als het mannetje zou moeten stoten hij de rug van het vrouwtje zou breken. Daarom hoeft ie dat niet te doen..
Mooi he? natuur
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:59 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Voor jou altijd, ga er ff voor zitten:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]The beauties of nature, when nature calls, laten we eens gek doen en zogenaamd naturist worden...
quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yup, beetje her en der, zag jou moest ff huppelen![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Tien olifanten in mijn slaapkamer kan ik de klamboe wel bij de vuilnis zetten
hoe ga je dat dan aanpakken??quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lijkt me wel een stunt hoor, net doen alsof je naturist bent...
Nee hoor, je kan rustig gaan slapenquote:
Ze kunnen verrot hard spuiten .. Dus douche gordijnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:07 schreef BigBreg het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar die klamboe heb je niet meer nodig want olifanten steken niet
ow je gaat weg??quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen verrot hard spuiten .. Dus douche gordijnen.![]()
Veel plezier verder
Geen ideequote:
Trustequote:Op donderdag 26 juni 2008 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kunnen verrot hard spuiten .. Dus douche gordijnen.![]()
Veel plezier verder
quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geen ideeIk wacht nog even op naaktpics van Ilona en dan........Tsja, dat is aan het universum
Dit is de gewone SCquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:16 schreef BigBreg het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ze zijn wel allemaal liedjes aan het neer zetten voor het slapen gaan
![]()
Maar is de gewone SC of waar ben ik???
Okequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:25 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Oke
Vroeg ht me af omdat er DGK staat in de TT![]()
Maar ik ben eigenlijk iets aan het zoeken hier.
Ik had het van de week gevonden....maar nu weet ik niet meer waar ik het gevonden had
Ik heb een tip gehad, van iemand die zegt Mod te zijn hier.quote:
Huhhh??? Wat ergquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:34 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ik heb een tip gehad, van iemand die zegt Mod te zijn hier.
Dat er over de vriendin Tesje word geproken hier....(die zelfmoord heeft gepleegt vorige week)
Nou gesproken en is een qoute geplaatst hier ergens......en ik ben al een paar dagen op missie om dat uit te zoeken
Ik had het van de week zelfs gewoon gevonden dat berichtquote:Op donderdag 26 juni 2008 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huhhh??? Wat ergDat meen je niet
Weet je het wel zeker? Er wordt zoveel gezegd heh, maar .....jee.........
Lijkt me dat een admin er dan naar moet kijken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:44 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ik had het van de week zelfs gewoon gevonden dat bericht
Want een colega van tesje die zegt dat ie heier mod is en dat ie tijdens het verwijderen van scheldwoorden![]()
Dat bericht had gevonden.
Dus toen ben ik gaan zoeken hier en had het gevonden.
Maar iemand had een vage quote geplaatst zonder bron ofzo....niemand er ook op gereageerd ofzo....
Dus wilde ik het nog ff checken....
quote:Op donderdag 26 juni 2008 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Huhhh??? Wat ergDat meen je niet
Weet je het wel zeker? Er wordt zoveel gezegd heh, maar .....jee.........
quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff serieus, jij bent mod op VOL, kan je daar geen topic openen "praat hier na over DGK"?
Dit topic is btw geen sc.
Dit is een gemixte COS/SC van users die hier al heel lang posten.
Kennelijk hebben DGK-Vollers behoefte om na te praten, geef ze de ruimte op jouw forum.
Hebben wij wat minder gezeik, hier en in het Huubtopic.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub, zou jij misschien een naturist kunnen spelen of ben je het stiekem al?
Ik wil wel met je praten over van alles en nog wat, als het maar niet over naturisme gaat...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:07 schreef BigBreg het volgende:
[..]
we zijn niet welkom hier???
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een hartelijk welkom zeg
Gelukkig nog een aardig persoon hierquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik wil wel met je praten over van alles en nog wat, als het maar niet over naturisme gaat...
Die is er al, maar daar ben ik geen mod. WMB mag er daar doorgepraat worden en dat is al zo volgens mij.quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff serieus, jij bent mod op VOL, kan je daar geen topic openen "praat hier na over DGK"?
Kennelijk hebben DGK-Vollers behoefte om na te praten, geef ze de ruimte op jouw forum.
Toeval bestaat niet, het valt je toequote:Op donderdag 26 juni 2008 04:10 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Gelukkig nog een aardig persoon hier![]()
![]()
![]()
Met humor
Maar worden we dan weggestuurd hier?
Wat is er voor gezeik hier dan??quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is er al, maar daar ben ik geen mod. WMB mag er daar doorgepraat worden en dat is al zo volgens mij.
En dat gezeik heeft niks met Vollers te maken, al heel lang niet, dus ik weet niet waar jij het over hebt?
We weten wie het zegtquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:07 schreef BigBreg het volgende:
[..]
we zijn niet welkom hier???
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een hartelijk welkom zeg
Geen gezeik van mijn kant, maar er zijn erbijquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:13 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Wat is er voor gezeik hier dan??![]()
of mogen newbies dat niet weten
Ik ben niet zo serieus vanachtquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet, het valt je toe
Als je msn hebt mag je me toevoegen, dan praten we daar serieus verder...
quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
Morwen had ik ook op msn, ?????????@hotmail.com zou je dus weer toe kunnen voegen...
Truste Bregquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:16 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Ik ben niet zo serieus vanacht![]()
Ik ga nu echt me bed op zoeken![]()
Kom morgen ofzo nog wel is lang wippen hier![]()
Truste![]()
Geef je msn maar niet aan me, je gaat toch slapen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:13 schreef BigBreg het volgende:
[..]
Wat is er voor gezeik hier dan??![]()
of mogen newbies dat niet weten
mee eens !!quote:Op donderdag 26 juni 2008 04:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
En terechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:17 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Geef je msn maar niet aan me, je gaat toch slapen...![]()
Gelukkig, jij bent er ook nogquote:Op donderdag 26 juni 2008 04:20 schreef snetje het volgende:
[..]
mee eens !!
hoppa de kliko in !!...toedeledoookieeeeeeeeeeeeeeee !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |