Desalniettemin; goed zoquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word een beetje toeter van al die posticons..
Hmm? What did I do?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
Hé joh Broekie, kon je 't weer niet laten?.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen
't Gaat wel lekker bij jou qua computers...quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhhm heb hier geloof ik een klein probleempje.. Mijn pc wil niet meer opstarten en ik vrees dat de cpu of het moederbord stuk is. Zit dus nu maar even achter een laptop met een te klein scherm, maar goed beter iets dan helemaal niets.
Gaat ook lekker in Basel met het beeld en geluid
Drama inderdaad en het lijkt wel de wet van Murphyquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:55 schreef Sirolf het volgende:
't Gaat wel lekker bij jou qua computers...
Liep dat beeld en geluid via jouw pc?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef -Hans- het volgende:
uuuhhhhm heb hier geloof ik een klein probleempje.. Mijn pc wil niet meer opstarten en ik vrees dat de cpu of het moederbord stuk is. Zit dus nu maar even achter een laptop met een te klein scherm, maar goed beter iets dan helemaal niets.
Gaat ook lekker in Basel met het beeld en geluid
Als ik ja zou zeggen dan heb ik straks allemaal boze mensen op de stoep staan dus ik ontken het maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Liep dat beeld en geluid via jouw pc?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ik ja zou zeggen dan heb ik straks allemaal boze mensen op de stoep staan dus ik ontken het maar
Erg veel geluk inderdaad.quote:
Ach, de Turken hebben de vorige wedstrijden op z'n Duits gewonnen, maar niemand kan beter Duits winnen dan... inderdaad, de Duitsers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |