Maurice: Klotezooi!
cool
Wat mij ook opviel, was hoe zenuwachtig Maurice was tijdens het nomineren. Hij hijgde als een oud karrenpaard! Die heeft het echt moeilijk met het nomineren.
Verder zag je gewoon de reacties van de 5 "vaste" bewoners van hun gezicht af te lezen. Ze waren volgens mij allemaal opgelucht dat in ieder geval niemand van de 5 werden genoemd en ik zou het ook oneerlijk hebben gevonden.
Dat Maurice zo zenuwachtig was is logisch en ik denk geheel menselijk, dat mag hij rustig laten zien, ik vindt hem wel oke!
die pepernoten bakken voor sinterklaas of doen ze dit dan pas later tegen de tijd dat ze een week voor sinterklaas zit dus in week47 of 48?????
verder is dit wel leuk ja,dat circus gedoe
quote:
op 11-08-1999 om 07:50 PM schreef oliebol2000 het volgende:
, Anouk kan het nog wel even een tijdje uitzingen als ze niet teveel gaat huilen,
Misschien, maar dan maximaal tot de volgende nominatie (over 2 weken?). Willem zal nog steeds niet weten wat-ie aan d'r heeft, Ruud gaat voor de Tour D'Almere etc. Is denk ik ook het leukst als de Vijf het uiteindelijk uitvechten...
quote:
op 11-08-1999 om 07:51 PM schreef Bully© het volgende:
ik dacht dat ze zelf een weekopdracht bedacht hadden.
knip
Dat dacht ik ook maar het was maar een voorstel hè. Veronica doet toch wat ze zelf willen. Dit is echt veel beter. Wordt nog leuk als het de hele week regent. Ze zullen een aantal onderdelen toch buiten moeten oefenen.
Zo zal Ruud er snel achterkomen wie de echte sterken zijn.
Sluit
Dat Maurice zo zenuwachtig was is logisch en ik denk geheel menselijk, dat mag hij rustig laten zien, ik vindt hem wel oke!
Oliebol, ben benieuwd naar het logische. Ik was even van m'n stuk dat Bart door Maurice genomineerd werd; schijn bedriegt of misschien geloof ik te graag in een illusie. Had de indruk dat Maurice en Bart minder in de concurrentiestrijd zaten. Alhoewel, afgaan met pingpong en andere sportactiviteiten is geen pretje.
quote:
op 11-08-1999 om 07:55 PM schreef Sniper het volgende:
Misschien, maar dan maximaal tot de volgende nominatie (over 2 weken?).
jazeker Sniper, over een tijdje, dus 14 dagen
..HAHAHA, en dan blijft zoals jij ook zegt, de 5 vaste bewoners weer over en zo moet het ook.
groetjes
------------------
ruby
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 08 November 1999).]
Grappig dat C&A elkaar nomineerden. Als ze dat niet hadden gedaan had de uitslag er niet zo extreem uitgezien.
Ik vond eigenlijk dat Ruud voor de verandering de beste argumentatie had. Dat idee van de 'Tour de France' heeft duidelijk vaste vorm bij hem gekregen.
Volgens mij hebben we nu drie weekopdrachten:
- circusact
- 1000 sinterklass-kadootjes (zal wel volgende week worden)
- soldatenrantsoen in ruil voor drie films (niets meer over gehoord)
Waar we ook niks meer over gehoord hebben: De Jerry Springer-show op TV. V. had zeker gehoopt dat de reacties wat heftiger ouden zijn geweest. Als ik 7 weken geen tv had gezien en vervolgens J.S. had gekregen zou ik wel over de rooie zijn gegaan geloof ik.
Maar misschien zagen de bewoners te veel van zichzelf terug in de gasten van Jerry. Te veel manipulatie en aapjes-kijkerij. Dat zou hun lauwe reactie kunnen verklaren.
--------------------
Overigens ben ik van mening dat Tanjalies terug dient te komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 08 November 1999).]
quote:
op 11-08-1999 om 08:14 PM schreef ruby het volgende:
Gelukkig kreeg hij steun van zijn broeders Maurice, Willem en Ruud
Nadat onze Bart hen persoonlijk daartoe had uitgenodigd...
Bart, Ruud en Willem blijven over. Willem wint uiteindelijk!
------------------
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.
[Dit bericht is gewijzigd door Djie Ahr (Datum 08 November 1999).]
Ze krijgt dus maximaal 3 stemmen.
Er konden wel eens meer dan twee genomineerden komen. En als ik moet kiezen tussen Anouk en ....., dan weet ik het zo net nog niet (iedereen kan hier z'n eigen bron van ergernis invullen).
quote:
op 11-08-1999 om 07:50 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik bedoelde het ook niet om hem af te kraken, hoor. Sorry als ik onduidelijk was. Ik vind Maurice wel een aardige gozer moet ik zeggen, maar het viel me gewoon op dat hij het er zo duidelijk zo moeilijk mee had. Het was nog erger dan de keren daarvoor (toen was dat eigenlijk alleen op de streams duidelijk). Ik vond het eigenlijk een beetje sneu voor hem.
Dat Bart Karin nomineerde zat erin (terugpakken)...maar zag je hoe zenuwachtig Maurice was...jeez da's pas triest weg met dries
Precies wat ik dacht! Op zich natuurlijk wel een slim kijkcijfertrucje, maar helaas (voor V) niet gelukt (en helaas voor ons niet meer details die ze op de streams weggecensureerd zouden hebben)
quote:
op 11-08-1999 om 08:20 PM schreef Hunter het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Tanjalies terug dient te komen
de gustibus non est disputandum
P.S. Een dergelijke brandwond is alleen de eerste paar uur erg pijnlijk, daarna ziet het er rot uit, maar doet het nauwelijks meer pijn (ik kan het weten: heb afgelopen zomer nog zo'n mooie bolle brandblaar op m'n onderarm gehad).
Wij vragen ons af: waarom zitten A & C daar eigenlijk? Om te winnen toch GOD-VER-DIKKE? Of doen ze alleen maar mee om aan pappa & mamma thuis te laten zien hoe welopgevoed ze zijn? Om na een week weer thuis te komen met een monster van een brandblaar? Ofwel: waar GAAT dit over?
quote:
op 11-08-1999 om 08:20 PM schreef Hunter het volgende:
Ik vond eigenlijk dat Ruud voor de verandering de beste argumentatie had. Dat idee van de 'Tour de France' heeft duidelijk vaste vorm bij hem gekregen.
De beste argumentatie? De enige volgens mij. Alle anderen hadden zoiets van "onrechtvaardig", "geen reden", "gaat er toch niet uit", "kan ik niet zoveel van leren", etc. Niet dat ik het zelf anders zou doen, want de waarheid is hard, toch? Ruud had een goed verhaal dat veel sympathie zal opbrengen bij de kijkers. Geen spelt tussen te krijgen.
Maak me tegelijkertijd (nog steeds) veel zorgen voor de komende weken. Het gaat echt saai en voorspelbaar worden. Anouk en Cyril gaan er de komende 'exits' uit.
Hoewel...bedenk dat iedereen aanvankelijk ook van Mona dacht: "Die vliegt er de volgende keer uit". Dus niet!
Nieuwe weekopdracht: blessures => kijkcijfers => $$$ (of ben ik simpel?)
Zal de komende dagen de kijkcijfers eens beter in de gaten houden. Ik heb een beetje het gevoel dat ze onder druk komen te staan. Zeker nu om 19:00 uitgezonden wordt.
quote:
op 11-08-1999 om 10:46 PM schreef Stippel het volgende:
Zal de komende dagen de kijkcijfers eens beter in de gaten houden. Ik heb een beetje het gevoel dat ze onder druk komen te staan. Zeker nu om 19:00 uitgezonden wordt.
ff mezelf quoten...
http://home.wanadoo.nl/eyenet/kijkcijfers/bb_kijkcijferoverzichten.htm.
Er is de afgelopen twee dagen een daling waar te nemen is. Te voorbarig om hier nu al conclusies aan te verbingen. Ben benieuwd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |