abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217649
De uitzending was wel o.k., de nominaties voorspelbaar: Stem allemaal op Anouk.

Maurice: Klotezooi!

Greetz Tina

maandag 8 november 1999 @ 19:35:00 #2
572 Sniper
Gull Catcher
pi_217650
Wauw! Wat een BURN had die Nookie op d'r hand. Dat was een echte full scale 2e graads brandwond. Ik vond Nookie tijdens de behandeling door Karin (Auau, bibberbibber) een beetje een watje, maar daar kom ik van terug. Spijkerharde Tante, die Nookie!
  maandag 8 november 1999 @ 19:36:00 #3
995 PeteRp
What a decade!
pi_217651
Is jullie opgevallen hoe de bewoners reageerden op de aankondiging van V: "We gaan over een aantal minuten de nominaties bekendmaken". V. had natuurlijk gehoopt dat er nog even druk gespeculeerd zou worden maar men ging vrolijk door met de discussie over de beveiliging van het huis...

cool

Tell the others!
pi_217652
Ja, dat viel mij ook op PeteRp. En ook dat ze tegen Willem riepen: "Gewoon blijven schijten hoor!" Lachen.

Wat mij ook opviel, was hoe zenuwachtig Maurice was tijdens het nomineren. Hij hijgde als een oud karrenpaard! Die heeft het echt moeilijk met het nomineren.

maandag 8 november 1999 @ 19:40:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_217653
Inderdaad erg cool nominaties waren ook niet echt verrassend!
Ik vind het trouwens wel een leuke weekopdracht geeft in ieder geval weer wat bewegend beeld!
pi_217654
Anouk vondt ik wel eerlijk eigenlijk met de nominaties omdat ze vertelde waarom. Ik hoop daarom ook dat Cyrille eruit wordt gepleurd, Anouk kan het nog wel even een tijdje uitzingen als ze niet teveel gaat huilen , maar een blaar had ze wel zeg, wat een joekel.

Verder zag je gewoon de reacties van de 5 "vaste" bewoners van hun gezicht af te lezen. Ze waren volgens mij allemaal opgelucht dat in ieder geval niemand van de 5 werden genoemd en ik zou het ook oneerlijk hebben gevonden.

Dat Maurice zo zenuwachtig was is logisch en ik denk geheel menselijk, dat mag hij rustig laten zien, ik vindt hem wel oke!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_217655
ik dacht dat ze zelf een weekopdracht bedacht hadden.

die pepernoten bakken voor sinterklaas of doen ze dit dan pas later tegen de tijd dat ze een week voor sinterklaas zit dus in week47 of 48?????

verder is dit wel leuk ja,dat circus gedoe

Lucky 13
  maandag 8 november 1999 @ 19:55:00 #8
572 Sniper
Gull Catcher
pi_217656
quote:
op 11-08-1999 om 07:50 PM schreef oliebol2000 het volgende:
, Anouk kan het nog wel even een tijdje uitzingen als ze niet teveel gaat huilen ,

Misschien, maar dan maximaal tot de volgende nominatie (over 2 weken?). Willem zal nog steeds niet weten wat-ie aan d'r heeft, Ruud gaat voor de Tour D'Almere etc. Is denk ik ook het leukst als de Vijf het uiteindelijk uitvechten...

pi_217657
quote:
op 11-08-1999 om 07:51 PM schreef Bully© het volgende:
ik dacht dat ze zelf een weekopdracht bedacht hadden.
knip

Dat dacht ik ook maar het was maar een voorstel hè. Veronica doet toch wat ze zelf willen. Dit is echt veel beter. Wordt nog leuk als het de hele week regent. Ze zullen een aantal onderdelen toch buiten moeten oefenen.
Zo zal Ruud er snel achterkomen wie de echte sterken zijn.

Sluit

pi_217658
[quote]op 11-08-1999 om 07:50 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Dat Maurice zo zenuwachtig was is logisch en ik denk geheel menselijk, dat mag hij rustig laten zien, ik vindt hem wel oke!

Oliebol, ben benieuwd naar het logische. Ik was even van m'n stuk dat Bart door Maurice genomineerd werd; schijn bedriegt of misschien geloof ik te graag in een illusie. Had de indruk dat Maurice en Bart minder in de concurrentiestrijd zaten. Alhoewel, afgaan met pingpong en andere sportactiviteiten is geen pretje.

To want, and to want and not to have ...

maandag 8 november 1999 @ 20:04:00 #11
1087 Merisse
broddeltante
pi_217659
Hebben die Zierille gezien; zonder make-up, met bibberlip, in grote trui, blote voetjes die ze heen en weer liet bengelen.
En dan ook nog doen alsof ze niet van te voren nagedacht had over wie ze wilde nomineren. Dat greintje sympathie dat ik nog voor haar had is met dit toneelstukje van 'little miss innocent' verdwenen. Ik ben alleen bang dat velen erin trappen.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_217660
quote:
op 11-08-1999 om 07:55 PM schreef Sniper het volgende:
Misschien, maar dan maximaal tot de volgende nominatie (over 2 weken?).

jazeker Sniper, over een tijdje, dus 14 dagen ..HAHAHA, en dan blijft zoals jij ook zegt, de 5 vaste bewoners weer over en zo moet het ook.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 8 november 1999 @ 20:14:00 #13
521 ruby
Hell yeah!
pi_217661
Ik dacht: nou eindelijk is het wonder geschied, Bart gaat een joint draaien, weer eens wat anders. Maar nee, het was zn laatste shaggie. Gelukkig kreeg hij steun van zijn broeders Maurice, Willem en Ruud, effe een armpje om hem heen. Ik ben benieuwd wat voor invloed dit zal hebben op zijn humeur, maar ja, ons Bartje is een keiharde bikkel dus daar komt ie vast wel over heen (of niet, en dat zorgt vanzelfsprekend weer voor wat actie in the house).
Ach wat de nominaties betreft, het was eigenlijk wel te verwachten wie de meeste nomitaties zouden krijgen, alleen had ik het idee dat Cyrilltje toch een beetje verbaasd was. Mn vriend vroeg zich af of Cyrilltje aan het acteren was toen ze in de dagboekkamer zat. Dat zou me eigenlijk niet echt heel erg verbazen.
Anoukje haar blaren waren inderdaad wel enorm en het zag er zeker niet smakelijk uit, AUW!

groetjes

------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 08 November 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_217662
Bart kon het niet laten Karin te nomineren (en is er niet eens eerlijk over dat hij het haar nog steeds niet heeft vergeten dat Saabje er uit moest). Voor hem is het overigens de eerste keer dat hij *niet* is genomineerd.

Grappig dat C&A elkaar nomineerden. Als ze dat niet hadden gedaan had de uitslag er niet zo extreem uitgezien.

Ik vond eigenlijk dat Ruud voor de verandering de beste argumentatie had. Dat idee van de 'Tour de France' heeft duidelijk vaste vorm bij hem gekregen.

Volgens mij hebben we nu drie weekopdrachten:
- circusact
- 1000 sinterklass-kadootjes (zal wel volgende week worden)
- soldatenrantsoen in ruil voor drie films (niets meer over gehoord)

Waar we ook niks meer over gehoord hebben: De Jerry Springer-show op TV. V. had zeker gehoopt dat de reacties wat heftiger ouden zijn geweest. Als ik 7 weken geen tv had gezien en vervolgens J.S. had gekregen zou ik wel over de rooie zijn gegaan geloof ik.

Maar misschien zagen de bewoners te veel van zichzelf terug in de gasten van Jerry. Te veel manipulatie en aapjes-kijkerij. Dat zou hun lauwe reactie kunnen verklaren.

--------------------

Overigens ben ik van mening dat Tanjalies terug dient te komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 08 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 8 november 1999 @ 20:20:00 #15
572 Sniper
Gull Catcher
pi_217663
quote:
op 11-08-1999 om 08:14 PM schreef ruby het volgende:
Gelukkig kreeg hij steun van zijn broeders Maurice, Willem en Ruud

Nadat onze Bart hen persoonlijk daartoe had uitgenodigd...

maandag 8 november 1999 @ 20:24:00 #16
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_217664
Mijn favoriet is als enige wederom door niemand genomineerd. WILLEM! Bart vind ik toch wel zielig nomineren ten opzichte van Karin.
Publiek kiest voor Cyrille(?).
Hierna vertrekken:
1. Anouk
2. Maurice
3. Karin

Bart, Ruud en Willem blijven over. Willem wint uiteindelijk!

------------------
Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

[Dit bericht is gewijzigd door Djie Ahr (Datum 08 November 1999).]

Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.

pi_217665
Als nu Cyrille eruit gaat, gaat dan de volgende keer Anouk eruit?
Dat staat volgens mij absoluut niet vast. De volgende keer zal:
- Bart gewoon weer Karin nomineren, maar vast niet op twee vrouwen.
- Karin niet de enige andere vrouw nomineren.
- Anouk weer niet zichzelf mogen nomineren.

Ze krijgt dus maximaal 3 stemmen.

Er konden wel eens meer dan twee genomineerden komen. En als ik moet kiezen tussen Anouk en ....., dan weet ik het zo net nog niet (iedereen kan hier z'n eigen bron van ergernis invullen).

pi_217666
quote:
op 11-08-1999 om 07:50 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Ik bedoelde het ook niet om hem af te kraken, hoor. Sorry als ik onduidelijk was. Ik vind Maurice wel een aardige gozer moet ik zeggen, maar het viel me gewoon op dat hij het er zo duidelijk zo moeilijk mee had. Het was nog erger dan de keren daarvoor (toen was dat eigenlijk alleen op de streams duidelijk). Ik vond het eigenlijk een beetje sneu voor hem.

maandag 8 november 1999 @ 21:32:00 #19
1601 kyra
Lief blondje
pi_217667
Cyrille blijft gewoon nep..ik hoop dat ze opzout, voor Anouk heb ik nog wel sympathie die doet lekker mee met iedereen en staat niet konstant haar zelf te bewonderen in de spiegel of raam..

Dat Bart Karin nomineerde zat erin (terugpakken)...maar zag je hoe zenuwachtig Maurice was...jeez da's pas triest weg met dries

Admin maandag 8 november 1999 @ 21:37:00 #20
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_217668
[quote]op 11-08-1999 om 07:36 PM schreef PeteRp het volgende:
V. had natuurlijk gehoopt dat er nog even druk gespeculeerd zou worden maar...
quote]

Precies wat ik dacht! Op zich natuurlijk wel een slim kijkcijfertrucje, maar helaas (voor V) niet gelukt (en helaas voor ons niet meer details die ze op de streams weggecensureerd zouden hebben)

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 8 november 1999 @ 21:48:00 #21
572 Sniper
Gull Catcher
pi_217669
quote:
op 11-08-1999 om 08:20 PM schreef Hunter het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Tanjalies terug dient te komen

de gustibus non est disputandum

pi_217670
Mij viel vanavond vooral op: Ruud bepaalde zoals altijd weer hoeveel er wordt ingezet voor de weekopdracht. Hij lult gewoon over iedereen heen en gaat vervolgens zieltjes winnen voor zijn mening (1 voor 1 iedereen aanspreken, zodat ze geen nee durven zeggen). Hoe lang pikt de rest dit nog?

P.S. Een dergelijke brandwond is alleen de eerste paar uur erg pijnlijk, daarna ziet het er rot uit, maar doet het nauwelijks meer pijn (ik kan het weten: heb afgelopen zomer nog zo'n mooie bolle brandblaar op m'n onderarm gehad).

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_217671
Voorspelbaar boeltje daar hoor, in Almere. Waarom nomineren Anouk & Cyrille elkáár? Niet omdat ze het menen, maar omdat ze denken dat het zo hoort: wij zijn als laatsten gekomen, dus moeten wij uit beleefdheid als eersten weer opkrassen. Tjonge-jonge, zeg. Triest bedoeling.

Wij vragen ons af: waarom zitten A & C daar eigenlijk? Om te winnen toch GOD-VER-DIKKE? Of doen ze alleen maar mee om aan pappa & mamma thuis te laten zien hoe welopgevoed ze zijn? Om na een week weer thuis te komen met een monster van een brandblaar? Ofwel: waar GAAT dit over?

Een schizofreen is nooit alleen
pi_217672
quote:
op 11-08-1999 om 08:20 PM schreef Hunter het volgende:
Ik vond eigenlijk dat Ruud voor de verandering de beste argumentatie had. Dat idee van de 'Tour de France' heeft duidelijk vaste vorm bij hem gekregen.

De beste argumentatie? De enige volgens mij. Alle anderen hadden zoiets van "onrechtvaardig", "geen reden", "gaat er toch niet uit", "kan ik niet zoveel van leren", etc. Niet dat ik het zelf anders zou doen, want de waarheid is hard, toch? Ruud had een goed verhaal dat veel sympathie zal opbrengen bij de kijkers. Geen spelt tussen te krijgen.

Maak me tegelijkertijd (nog steeds) veel zorgen voor de komende weken. Het gaat echt saai en voorspelbaar worden. Anouk en Cyril gaan er de komende 'exits' uit.
Hoewel...bedenk dat iedereen aanvankelijk ook van Mona dacht: "Die vliegt er de volgende keer uit". Dus niet!

Nieuwe weekopdracht: blessures => kijkcijfers => $$$ (of ben ik simpel?)

Zal de komende dagen de kijkcijfers eens beter in de gaten houden. Ik heb een beetje het gevoel dat ze onder druk komen te staan. Zeker nu om 19:00 uitgezonden wordt.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_217673
quote:
op 11-08-1999 om 10:46 PM schreef Stippel het volgende:
Zal de komende dagen de kijkcijfers eens beter in de gaten houden. Ik heb een beetje het gevoel dat ze onder druk komen te staan. Zeker nu om 19:00 uitgezonden wordt.

ff mezelf quoten...
http://home.wanadoo.nl/eyenet/kijkcijfers/bb_kijkcijferoverzichten.htm.

Er is de afgelopen twee dagen een daling waar te nemen is. Te voorbarig om hier nu al conclusies aan te verbingen. Ben benieuwd...

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')