Vraag ik me ook af. Zal wel kleinzustertjenijd zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:59 schreef zjroentje het volgende:
Wat was er dan zo onsportief aan Ivanovic?
Geluiden bij winst of fouten tegenstander en gezeik om dat petjequote:Op woensdag 25 juni 2008 17:59 schreef zjroentje het volgende:
Wat was er dan zo onsportief aan Ivanovic?
Dat geluiden zie je zo vaak.. Ook bij mannen. Dat petje, oké, maar de umpire gaf de let, niet zij. Het zal wel volgens de regels zo moeten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geluiden bij winst of fouten tegenstander en gezeik om dat petje
Nee mopquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Zal wel kleinzustertjenijd zijn
Was juist een prachtige sportieve partij toch?
Wat een onzin zeg, dit was gewoon compleet conform de regels.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:09 schreef -0- het volgende:
Kinderachtig van Ivanovic om die let te willen, ze had het punt al verloren.
Zie hierboven. En als je je om de geluiden bij het vrouwentennis gaat druk maken ....quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geluiden bij winst of fouten tegenstander en gezeik om dat petje
Maak me totaal niet druk !quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zie hierboven. En als je je om de geluiden bij het vrouwentennis gaat druk maken ....
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Mijn buren denken ook dat ik 's nachts tennis kijk
Je hoeft geen vreugdekreten te slaan bij zowat elke unforced error van de tegenstander. Over het schoenen piepen op hardcourt zal ik het dan maar niet hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zie hierboven. En als je je om de geluiden bij het vrouwentennis gaat druk maken ....
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had het niet ( beter) kunnen verwoorden !quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hoeft geen vreugdekreten te slaan bij zowat elke unforced error van de tegenstander. Over het schoenen piepen op hardcourt zal ik het dan maar niet hebben.
Daarnaast is ze qua uiterlijk gehyped en is het tennis niks meer dan simpel rammen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had het niet ( beter) kunnen verwoorden !
Tis net als het RG publiek wat klapt voor fouten van de tegenstander !
Noem me ouderwets, maar dat vind ik echt om te kotsen.
Dan liever een aardbei etend land met een Murray Hill Mountain![]()
COME ON GONZOquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Komt weer een TB aan bij Gonzalez - Bolelli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |