Eigenlijk moet er nog een sleutel aan de berekening gehangen worden. Het aantal punten delen door het aantal sets dat je picks hebben verloren ofzo. Hier pas 1quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:19 schreef wimderon het volgende:
De Youzhny-ers zullen er wel weer mee wegkomen, net als met Ancic gisteren
4 setjes vandaag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Youzhny, sla je hoofd kapot, sla je raket kapot, maar doe iets!
Waarom zou ik er morgen uitliggen? De eerste week is vrij simpel te overlevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en morgen lig je er opeens uit, zit je dan met je record. Het leven in de XLgame is hard
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
Zvonareva deed even een Youzhny-tje...
Slaat zichzelf 3x met haar racket tegen haar hoofd![]()
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:34 schreef Wopper1 het volgende:
Zvonareva deed even een Youzhny-tje...
Slaat zichzelf 3x met haar racket tegen haar hoofd![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop