Jep.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Die had dus maar 1x gestuiterd. Maar Gulbis sloeg die bal erna natuurlijk ook al in de wetenschap dat hij het punt had.
Precies.. Maar dat hadden Jacco en Marcella natuurlijk weer niet in de gaten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Die had dus maar 1x gestuiterd. Maar Gulbis sloeg die bal erna natuurlijk ook al in de wetenschap dat hij het punt had.
Dan was het scoreboard even fout, ik zag 5-5 staan.quote:
maar waarom kon ie die stuit niet challengen anders?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:50 schreef wimderon het volgende:
Goede vraagquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
maar waarom kon ie die stuit niet challengen anders?
Die camera's staan volgens mij alleen op de lijnen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goede vraag
Ik denk dat dat niet toegestaan is of zo,.. Alleen bij de lijnen denk ik,, Ik weet ook niet of dat ding ingesteld staat voor het hele veld of alleen de punten langs de lijnen.
Ze bekijken de baan van de bal, niet de stuit. SET!! Moest er even uit.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die camera's staan volgens mij alleen op de lijnen.
Voor de Hawkeye staan er 10 camera's rond het veld opgesteld, en op basis van die beelden wordt er een reconstructie gemaakt van de meest waarschijnlijke traject van de bal, geen idee of Hawkeye ook zou kunnen bepalen of een bal twee maal gestuit had.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die camera's staan volgens mij alleen op de lijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |