Die van ep 3 was dan weer saai, sowieso vond ik ep 3 erg aan de saaie kant.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Ace1 het volgende:
Die sweeper van wipeout aus ep 2 was briljant!
Idd ik kijk 4 wipeout shows nu, mja toch blijf ik erom lachen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die van ep 3 was dan weer saai, sowieso vond ik ep 3 erg aan de saaie kant.Al zaten er enkele leuke typetjes in, oké. Maar de onderdelen waren een beetje gewoontjes
Maar ja, dat komt omdat je ze van andere series al kent natuurlijk.
Inderdaad, ik ga hem zo eens opzettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
4? gelijk ff zoeken. vind de australische versie met afstand t leukst.
Samen met de US versie de leukste for sure.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef Jerruh het volgende:
Ik vind de australische het beste! al die painttekeningetjes, het commentaar, de mensen die meedoen... en het valt me op dat ze hier gewoon iedereen een bijnaam geven en die de hele show zo noemen. zoals inderdaad gods gift en in de amerikaanse versie crunchtime, die wel erg ongelukkig in een spagaat tegen de big balls aanknalde!
private trackers/nieuwsgroepen vind je ze altijd wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil goeie kwaliteit, maar bedankt.
Kun je ook op HD clicken.. prima kwaliteit...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil goeie kwaliteit, maar bedankt.
Nieuwsgroepenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef bjorentje het volgende:
Weet iemand waar ik de australische wipeout afl kan vinden? torrents of direckt download.
Liefst zo goed mogelijke kwaliteit (voor dvd)
En misschien ook de UK wipeout afl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |