De mijne ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb iig ff je ava geblockt, ook al zo'n epilepsieding.
Questions:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef Frolijk het volgende:
en ik ben helemaal niet snel in reageren...
1. Ik ben Frolijk en nieuw hier. Maar lurk al ff.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Questions:
1. Wie ben je en wat vind je leuk aan sport
2. Zal ik je ava iets minder hyper maken
3. Wees welkom
4. Ik ben een noob, maar word hier ook gedoogd
Hee mop, ff serieus:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:49 schreef Frolijk het volgende:
12 steden, 13 ongelukken, allemaal 1 pot nat. zolang het maar een gros is.
Je bent een lieverd !quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:01 schreef Frolijk het volgende:
O ja,. ik g ff 2 uurtje in de auto zitten naar huis...
Druk ik lekker op escquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:01 schreef Frolijk het volgende:
Komt omdat ik nieuw ben he. En ik ben mijn post een beetje aan het verspreiden over het forum. En van welke sport ik hou? Heeeel veel. autosport/OS Games/ voetbal / Amerikaanse sporten enz enz.
Het viel me gewoon op dat er hier nogal wat over tennis gepost werd.
Tijdverdrijf is het saaie werk, dat nu in vakantietijd nog saaier is.
En nee, mijn ava blijft mooi knipperen![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Druk ik lekker op esc
En KZ... Jij een noob?
......... hoi![]()
Ieder van ding tochquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief
![]()
Vergeleken met Tenniskennerts wel
Die 'vaste' kern is heel anders in vergelijking met twee jaar geleden ja. Maar goed dat soort dingen veranderen altijd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je bent een lieverd !
En welkom
Edit: Wie ben ik om dat te zeggen ? Heb alle vaste SC posters weggejaagd, ben zo onzeker als een deur, weet niks van vroeger, hoor niet bij de vaste clan, weet geen fuck van tennis en ben bijna het enige wijf hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |