Welnee joh, gewoon de opmaak van je Koppen goed instellen, en voor de rest alleen ff aanklikkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:08 schreef nicomart het volgende:
Inderdaad.. het was verschrikkelijk om door te krijgen hoe het werkt, maar nu ik het snap is het inderdaad wel ideaal.. Jammergenoeg moet je een halve compunerd zijn voor het lukt
Ja maar ik wilde ook de opmaak van de inhoudsopgave aanpassen enzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee joh, gewoon de opmaak van je Koppen goed instellen, en voor de rest alleen ff aanklikken
Ik heb een Suzuki Alto uit 2003quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:43 schreef tripack het volgende:
[..]
wat voor 1 heb je??ik en grijze kia pride uit '95
geweldig ding is het
Ik denk niet dat je het helemaal snaptquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Een labjournal hou je schriftelijk bij dus dat wordt moeilijk in word automatisch bijhouden he
Had het gewoon elke week moeten bijschrijven
wat snap ik dan niet helemaalquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het helemaal snapt. Maakt ook niet uit verder
In mijn beleving hoef je alleen nog maar een inhoudsopgave te maken toch? Dat had je per keer steeds kunnen doen door met koppen te werkenquote:
Een labjournaal hou je bij op papier...Schrijven...Met de hand....En een pen...Jeweetz Ouderwets enzo....Ik denk dat jij mij niet snapte..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
In mijn beleving hoef je alleen nog maar een inhoudsopgave te maken toch? Dat had je per keer steeds kunnen doen door met koppen te werken
Excuses... dat begreep ik niet nee. Overigens kan je dat ook gewoon in word doen heurquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Een labjournaal hou je bij op papier...Schrijven...Met de hand....En een pen...Jeweetz Ouderwets enzo....Ik denk dat jij mij niet snapte..
dat weet ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Excuses... dat begreep ik niet nee. Overigens kan je dat ook gewoon in word doen heur
Ging over inhoudsopgave die automatisch gemaakt kan worden. Maar dat is jouw ook niet bekend denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:24 schreef Californium het volgende:
[..]
dat weet ikAlleen niet automatisch helaas
Ook gebeten onderweg of dat niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef tripack het volgende:
zo weer terug van een looopje buiten....ik voel me uitgelaten
Je druk het knopje 'inhoudsopgave bijhouden' in en klaar? Tenminste zo heet het volgens mij in 2007quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ging over inhoudsopgave die auto gemaakt kan worden. Maar dat is jouw ook niet bekend denk ik
nee alleen wat geblaftquote:
Nee, er komt wat meer bij kijken maar ik had al door dat je het niet wistquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Je druk het knopje 'inhoudsopgave bijhouden' in en klaar? Tenminste zo heet het volgens mij in 2007Ik ben niet blond of dom hoor
Heel goed, maar niet te hard en niet te ver de straat op anders krijg je de stadswacht op bezoekquote:
Kijk.....Het computers intereseren me nu eenmaal niet en ik ken het, ik weet hoe het werkt en ....SCHRIK NIET...jah ik gebruik het zelfs wel eens....That must be a shock to you! Maar de verslagen die ik maak zijn max. 30 pagina's en dan vind ik het niet erg zelf een inhoudsopgave te makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, er komt wat meer bij kijken maar ik had al door dat je het niet wist
kzit hier op een bedrijven terein... geen haan die er naar kraaitquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Heel goed, maar niet te hard en niet te ver de straat op anders krijg je de stadswacht op bezoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |