hangt het douchebakje nog?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:12 schreef PeRi het volgende:
Het is koud buiten en er is geen zon.
Wat DH al zeiquote:
[twents-mode]quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:13 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens allemaal!
Wat gaan jullie onmeunig () hard zeg.
En wat is het shit weer hier, al vanaf zes uur wakker omdat het zo hard onweerde...
goh, ik kan het toch echt niet opschrijven, dat twents.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:06 schreef beunkster het volgende:
[..]
Wat DH al zei
[..]
[twents-mode]
Joa, viej goat alderbarstns rap.
Moar eawn wat aans, hej nog roepn op'n moos?
[/twents-mode]
Tsja, beter dan in de file staan en op ongeveer hetzelfde tijdstip thuiskomen...quote:
De krokettenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tsja, beter dan in de file staan en op ongeveer hetzelfde tijdstip thuiskomen...
Overigens wisselt de kwaliteit heel erg. De ene keer is het echt acceptabel en de andere keer is het niet te vreten.
De lunch is altijd wel goed. Maar ja, daar kunnen ze dan ook echt niets aan verkloten![]()
Op de VU ben ik verslaafd aan krokettenquote:
kgeloof het niet. was een rustig nachtje zo te lezen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Morguh.
Kusjekroel? What happened? Was er nog wat te doen vannacht?
Ik heb de morele steun van Lein nodig om me ervan af te houden, denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Saaaaaai.
Nog spannende dingen op de planning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |