quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:23 schreef afcajos het volgende:
hehe
Valt wel meequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:51 schreef PeZu het volgende:
arrow dat is toch die zender die dag in, dag uit precies hetzelfde draait_!
ben je dom ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:05 schreef zovty het volgende:
WAT!!!!!!!!!! IS!!!!!!!!!!!!! JE!!!!!!!!!!!!!!!! KLACHT????????????
neequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja.
Leg nou uihuit! Wat is je klacht????
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:33 schreef Durango79 het volgende:
Gemist helaas! Hoe laat was dat?
ik had vd week even op het werk aangezet na dag 2 wis ik de playlist al weer uit mijn hoofd op dag 3 werd ik het zatquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Valt wel meeEn ik heb liever dat goede muziek herhaald wordt dan dat bagger herhaald wordt
[..]
ben je dom ofzo?
Godallemachtig wat een domme opmerking. Vergeleken met 538 heeftquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:51 schreef PeZu het volgende:
arrow dat is toch die zender die dag in, dag uit precies hetzelfde draait_!
wie zegt dat ik het vergelijk met 538, tjappiequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:38 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Godallemachtig wat een domme opmerking. Vergeleken met 538 heeft
Arrow meer afwisseling dan 90% van de andere station's
We hebben een kenner.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:04 schreef Maarten1 het volgende:
boeiend, arrow is een goede zender als je van de muziek houdt
Behoorlijk communistisch, als je het mij vraagt. De overheid moet dit, de overheid moet dat, alsof het allemaal niks kost.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:22 schreef Chewie het volgende:
Leuke muziek over het algemeen maar die show van Curry begint toch aardig BNW radio te worden.
Dat hangt van zijn bui (en het onderwerp) af heb ik het idee, het is eerder nogal opportunistisch. De ene keer moet de overheid zichzelf zoveel mogelijk opheffen en de andere keer moet de overheid weer alles regelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Behoorlijk communistisch, als je het mij vraagt. De overheid moet dit, de overheid moet dat, alsof het allemaal niks kost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |