abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63062826
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Het tweede van NIVO speelt hoofdklasse en jullie tweede ?

Spelen ook in dezelfde klasse
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2008 @ 22:36:48 #277
7889 tong80
Spleenheup
pi_63063700
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:54 schreef Gudde het volgende:

[..]

Spelen ook in dezelfde klasse

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63067626
Scherp Tong .

Ik vind het nog steeds frappant dat ons tweede feitelijk gezien hoger speelt dan ons eerste, geldt dat voor jullie (gudde en tong) ook?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_63078371
Komt door de relatieve zwakte van Zuid I, dat sowieso maar vijf zaterdaghoofdklassers kent momenteel. Dus ja, dan spelen er nogal wat teams in de reserve hoofdklasse waarvan het eerste daar niet in speelt.

ASWH heeft in het verleden, toen er zeven titels op rij gevierd werden, nog wel eens geïnformeerd bij de KNVB of ze niet eens bij West II mochten spelen, maar dan moet je de hele club laten meeverhuizen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63078471
Doelpuntenmakers:

GPC Vlissingen: Danny Bömer 3, Ronald Kloppenburg 1, Wessel Leijer 1, Lunven Vermeer 1, Ralph Wiessner 1
Terneuzense Boys: Marco Faassen 5, Ruud Hoogesteger 2, Ramazan Kesikbas 2, Abubakar Kourouman 2, Dennis van den Broeke 1, Mevlud Eryürük 1, Tim Faassen 1, Roy van Ham 1
Kloetinge: Marinus Baas 7, Etienne Mallie 4, Mervin Niemantsverdriet 3, Wouter de Craene 2, Niels Kole 2, Rick Mulder 1, Teun Rentmeester 1
Achilles Veen: Nabil Bouchlal 3, Rob Conradi 3, Sjoerd Boons 1, Niels Dominicus 1
Rijsoord: Roy Leeuwenstein 4, Rutger van Dijk 3, Raymond Smit 2, Jason van den Berg 1, Dennis Snijders 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Nivo Sparta: Mark Santegoeds 5, Roberto Verhagen 4, Davey Brothwell 3, Björn Jongste 1, Zouhair Meskal 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Roda Boys / Bommelerwaard: Frans van den Steenhoven 7, Mark van der Meijden 5, Remy Schouwenaar 4, Onno Damen 3, Wim Holster 1
Wilhelmina '26: Christian Bauman 3, Anton Versteeg 3, Simon Tuszynski 2
VVGZ: Jeroen Bezemer 2, Kevin Vermeulen 2, Rianto Vrutaal 2, Erik Zwaan 2, Raymond van Prooijen 1, Stefan Vermeulen 1
Nieuw-Lekkerland: Göksel Çakir 6, Jelle Baan 2, Raymon Slagboom 2, Jan-Dirk Verheij 2, Anton Beneder 1, Wesley Loos 1, Ruud Ouweneel 1, Bas de Vos 1, Jeroen Wolf 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Zaamslag: Peter Dieleman 4, Jordy Bakker 3, Ugur Kahveci 3, Alfaro Pentury 2, Joris Rademakers 2, Arjan Hamelink 1, Tommy Tissink 1
LRC Leerdam: René de Blok 6, Willem Looijen 4, Paul Dimmendaal 3, Sebastiaan Kolff 2, Casper Nieuwenhuizen 2, Benjamin de Gans 1, Sebastiaan Gielens 1, Mohammed Hammouti 1, Juarth Leihitu 1, Michael Looyen 1, Anthony Malawauw 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

VVGZ-invaller Rianto Vrutaal dus twee goals, ook twee keer rood voor VVGZ, waaronder voor Mark Scheurwater. Jan-Dirk Verhey scoort een onmogelijke goal voor NL!

Van den Steenhoven achterhaalt Baas op de topscorerslijst, De Blok en Çakir staan op zes en Marco Faassen van Terneuzense Boys rukt dankzij drie treffers flink op.
www.thuisuiteten.nl
pi_63080420
Hier in Zuid I is dat inderdaad het geval. Bij het tweede van OJC (reserve hoofdklasse) staan allerlei clubs in de competitie, waarvan het 1e elftal maar in de 2e of zelfs 3e klasse spelen. Aangezien OJC 2 in vriendschappelijke wedstrijden regelmatig wint van zulke 1e elftallen, vraag ik me dan ook af hoe dat precies gaat bij die clubs. 1e en 2e elftal die gelijkwaardig zijn qua niveau ofzo .
pi_63250224
Nivo gewonnen van Kloetinge, verrassend genoeg!

En LRC uitgesteld wegens een sterfgeval bij Rijsoord.

Stukje met ex-Nivo speler:
quote:
Unitas-speler Bjorn Cevat is zich bewust van eigen rol

Voetballen op zaterdag werd voor Bjorn Cevat vanwege zijn drukke werkzaamheden in het familiebedrijf, waarvan hij zelf één van de eigenaren is, steeds lastiger.

JAN-DIRK VERHEY

GORINCHEM/HEDEL

Dus toen Unitas de 28-jarige middenvelder vorig seizoen polste voor een overgang van Nivo Sparta uit Zaltbommel - waarmee hij degradeerde uit de zaterdag-hoofdklasse - naar sportpark Molenvliet, hoefde de inwoner van het Brabantse Hedel niet lang na te denken. ,,En na wat aanpassingsproblemen omdat het zondagvoetbal zo anders is dan het spelletje dat op zaterdag wordt gespeeld, heb ik inmiddels aardig mijn draai gevonden,’’ verklaart Cevat. ,,In het begin moest ik erg wennen aan het technische voetbal dat bij Unitas, maar eigenlijk bij elke zondagclub, wordt gespeeld. Op zaterdag is het toch meer fysiek en de lange bal van achteruit, die speelwijze zat inmiddels aardig in mijn systeem. De omschakeling was dus groot.’’

Met Cevat in de basis, hij is op elke positie op het middenveld bruikbaar voor trainer Roger Schouwenaar, behaalde Unitas uit de laatste drie duels de volle buit. Een kleine twee weken geleden tegen Geldrop/AEK (4-3 winst) toonden de Gorcumers aan met de besten mee te kunnen in 1C. ,,We moeten zeker in de top-vier kunnen eindigen,’’ denkt Bjorn Cevat. ,,De laatste weken voetballen we zo goed, omdat we ons wat minder aanpassen aan de tegenstander dan in het begin van de competitie. Wij zijn op ons sterkst wanneer we uitgaan van eigen kracht en met veel druk naar voren spelen. Want onze kracht ligt vooral in het aanvallende gedeelte, dat is wel duidelijk. Wij hebben voorin echt de spelers om elke tegenstander onze wil op te leggen.’’

Met Nivo Sparta speelde de rechtspoot de afgelopen drie seizoen in de eerste- en hoofdklasse. ,,Vooral het jaar op het hoogste niveau was een kick,’’ zegt Cevat. ,,Uit bij IJsselmeervogels en Spakenburg spelen is heel gaaf. Normaal kwam ik bij die clubs als toeschouwer, dan sta je ineens op het veld. Al was het sportief gezien voor ons een heel slecht jaar, leerzaam was het zeker. Ondanks alle verliespartijen bleef de sfeer onderling prima, iedereen besefte dat we als team domweg kwaliteit tekort kwamen om in de hoofdklasse te overleven.’’

Bjorn Cevat begon met voetballen bij Hedel in zijn woonplaats. FC Den Bosch trok hem als elfjarig ventje aan, waarna hij op zijn veertiende verkaste naar de jeugdopleiding van RKC Waalwijk. Vervolgens kwam hij via wederom Hedel en Vlijmense Boys in Zaltbommel terecht. ,,Hedel blijft mijn club, maar ook Nivo Sparta zit een beetje in mijn hart.’’

Februari volgend jaar hoopt Cevat voor de eerste keer vader te worden. ,,En ik ga samen met mijn broer een nieuwe twee-onder-één-kap-woning bouwen in Hedel, waar we beiden met onze vrouwen gaan wonen. Dus het wordt een drukke tijd, maar wel heel leuk.’’

Unitas ontvangt morgen Nuenen. Een topper, want beide ploegen delen met zestien punten de tweede plaats achter koploper Best Vooruit. Waarbij de Brabanders nog wel één duel tegoed hebben. Over zijn eigen rol in de Gorcumse formatie is Bjorn Cevat duidelijk. ,,Ik moet het minder hebben van mijn techniek. Ik ben een speler met veel loopvermogen en duelkracht. Dat weet ik en ik vind dat ook helemaal geen probleem. Ik weet wat ik kan en wat juist niet. Van een sommige medespelers heb ik al gehoord dat ze vinden dat ik een type speler ben dat Unitas al jaren goed kon gebruiken. Mooi toch? Ik vind het prima om af en toe te ’stofzuigen’.’’
www.thuisuiteten.nl
pi_63265325
Doelpuntenmakers:

GPC Vlissingen: Danny Bömer 3, Lunven Vermeer 2, Ronald Kloppenburg 1, Wessel Leijer 1, Ralph Wiessner 1
Terneuzense Boys: Marco Faassen 5, Ruud Hoogesteger 2, Ramazan Kesikbas 2, Abubakar Kourouman 2, Dennis van den Broeke 1, Mevlud Eryürük 1, Tim Faassen 1, David de Haan 1, Roy van Ham 1
Kloetinge: Marinus Baas 7, Etienne Mallie 4, Mervin Niemantsverdriet 3, Wouter de Craene 2, Niels Kole 2, Rick Mulder 1, Teun Rentmeester 1
Achilles Veen: Rob Conradi 4, Nabil Bouchlal 3, Sjoerd Boons 1, Kevin Bouman 1, Niels Dominicus 1
Rijsoord: Roy Leeuwenstein 4, Rutger van Dijk 3, Raymond Smit 2, Jason van den Berg 1, Dennis Snijders 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Nivo Sparta: Mark Santegoeds 5, Roberto Verhagen 5, Davey Brothwell 3, Björn Jongste 1, Zouhair Meskal 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Roda Boys / Bommelerwaard: Remy Schouwenaar 7, Frans van den Steenhoven 7, Mark van der Meijden 5, Onno Damen 3, Wim Holster 1
Wilhelmina '26: Christian Bauman 4, Anton Versteeg 4, Simon Tuszynski 2
VVGZ: Rianto Vrutaal 3, Jeroen Bezemer 2, Kevin Vermeulen 2, Erik Zwaan 2, Raymond van Prooijen 1, Jeroen Scherpenzeel 1, Stefan Vermeulen 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Nieuw-Lekkerland: Göksel Çakir 7, Raymon Slagboom 3, Jelle Baan 2, Anton Beneder 2, Jan-Dirk Verheij 2, Wesley Loos 1, Ruud Ouweneel 1, Bas de Vos 1, Jeroen Wolf 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Zaamslag: Peter Dieleman 5, Jordy Bakker 3, Ugur Kahveci 3, Joris Rademakers 3, Alfaro Pentury 2, Arjan Hamelink 1, Tommy Tissink 1
LRC Leerdam: René de Blok 6, Willem Looijen 4, Paul Dimmendaal 3, Sebastiaan Kolff 2, Casper Nieuwenhuizen 2, Benjamin de Gans 1, Sebastiaan Gielens 1, Mohammed Hammouti 1, Juarth Leihitu 1, Michael Looyen 1, Anthony Malawauw 1, eigen doelpunten tegenstanders 1

Remy Schouwenaar nestelt zich door zijn hattrick namens Roda Boys bij VVGZ aan kop van de topscorerslijst naast teamgenoot Frans van den Steenhoven, Kloetinge-spits Marinus Baas en de één keer succesvolle Lekkerland-vleugelspits Göksel Çakir.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 maandag 17 november 2008 @ 06:18:43 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_63280422
Mooie uitoverwinning van NIVO

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63435016
Paar clubs uit 1C hebben gebekerd:

Serooskerke - Kloetinge 1-4

GPC Vlissingen - Zeelandia-Middelburg 6-0

Jong Ambon - Zaamslag 2-8

LRC Leerdam - VVGZ 2 werd afgelast

Misschien wel ASWH - GPC in de volgende ronde.
www.thuisuiteten.nl
pi_63441967
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef methodmich het volgende:

LRC Leerdam - VVGZ 2 werd afgelast

Misschien wel ASWH - GPC in de volgende ronde.
Ik hoop er in ieder geval op. Ik mag aannemen dat de KNVB nu niet 'gespreid' gaat loten, straks krijg je Hoek 2 - Zaamslag en GPC Vlissingen - Kloetinge ofzo .
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zondag 23 november 2008 @ 09:58:59 #287
7889 tong80
Spleenheup
pi_63443743
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 19:37 schreef methodmich het volgende:

Sterke competitie hebben we

pi_63445331
Nou ja... Serooskerke is zaterdag 2e klasse, Zeelandia/Middelburg zondag 3e klasse en Jong Ambon zondag 4e klasse... Dan mag je deze cijfers wel verwachten .
In Southern Sun
pi_63450723
LRC heeft deze week enkel geoefend, afgelopen dinsdag uit bij Papendrecht, de zondaghoofdklasser, waar met 3-2 werd verloren en gistermiddag, na het afgelasten van het bekerduel tegen VVGZ 2, tegen zaterdaghoofdklasser Barendrecht, wat resulteerde in een 0-0 gelijkspel.
pi_63564564
quote:
Theo van Geffen nieuwe hoofdtrainer Maliskamp

Het bestuur heeft m.i.v. het seizoen 2009-2010 Theo van Geffen als opvolger van Jos van der Els aangetrokken. Hij gaat een verbintenis aan voor 2 seizoenen. Theo is geen onbekende voor de meeste Maliskampers. Hij is woonachtig in Rosmalen en is op dit moment nog trainer van Hedel. Daarnaast heeft hij verscheidene jaren in het eerste elftal van OJC Rosmalen gespeeld.

In een zeer prettig gesprek hebben beide partijen afgesproken de positieve weg die door Jos de afgelopen jaren is ingezet, voort te zetten.
De geruchten blijken dus toch waar.
pi_63570043
OJC zoekt ook een nieuwe trainer trouwens? Edin Curiç van Schelluinen, voormalig international van Joegoslavië en tegenwoordig Bosniër, stond volgens de Dordtenaar in de belangstelling van OJC, maar blijft nog twee jaar bij Schelluinen.

Schelluinen, de club die is uitgeleend vanuit 1C aan 1B.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 17:48:25 #292
7889 tong80
Spleenheup
pi_63622190
0-1 verloren van de nummer laatst GPC

Gefeliciteerd Da_Sandman

pi_63622242
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 17:48 schreef tong80 het volgende:
0-1 verloren van de nummer laatst GPC

Gefeliciteerd Da_Sandman

Moet je toch even verbeteren, de nummer één na laatst. Maar toch bedankt !
In Southern Sun
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 18:01:27 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_63622376
Goeie speler die donkere spits van jullie. Moest alles alleen doen verder weinig kwaliteit bij jullie.

Eerste helft hadden we voor moeten staan. Tweede helft was niet om aan te zien.

Gelijkspel zou terecht zijn maar door ons slechte spel verdienden jullie het toch.

Jullie hadden een leuke supporter. Oudere dikke man met een petje op en een GPC sjaaltje. Kreeg de lachers op zijn hand.

pi_63625292
LRC blijft als een trein draaien, nu weer gewonnen. Wie gaat hen nog stoppen?
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 29 november 2008 @ 20:20:20 #296
7889 tong80
Spleenheup
pi_63625379
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:16 schreef methodmich het volgende:
Niemand

Een klasse verschil met de rest.

Nivo moet blij zijn als ze er in blijven dit jaar.

GPC was echt niks en wij waren nog minder.

Maar patrick Peelen viel uit met een zware blessure. Leek op een kruisband scheuring.

Hopen dat het meevalt

pi_63625946
quote:
3-1 winst, nauwelijks verdiend
En weer kan LRC Leerdam 3 punten aan het totaal bijschrijven middels een 3-1 overwinning tegen VVGZ uit Zwijndrecht. Een overwinning die, zelfs met de beste wil, niet verdiend genoemd kan worden. LRC Leerdam speelde een uiterst matig duel, vergat te voetballen en hanteerde veelal de lange bal. Het voetbal kwam van de gasten die meer overleg in hun spel hadden. De eerste en laatste minuten waren bepalend in het duel. Na één minuut een voorsprong voor LRC Leerdam, in het rustsignaal werd het 2-1. Vlak voor het laatste fluitsignaal viel de beslissing. De kostbare punten bleven in Leerdam en voor de rest was het een duel om snel te vergeten.
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:16 schreef methodmich het volgende:
Die trein was vandaag anders niet in goede doen. De 1-0 van Willem Looijen lag er al heel snel in, maar dankzij een in vele ogen wel heel erg makkelijk gegeven penalty kwam VVGZ weer langszij. Dat was ook meteen het einde van een hele reeks aan thuiswedstrijden zonder tegendoelpunt. Op slag van rust wist de aanvoerder van VVGZ de bal met de hand voor het doel weg te slaan, waar normaal gesproken toch rood voor wordt gegeven deed de scheidsrechter het af met een hele makkelijke 'niet meer doen hè'. Een penalty volgde wel en werd dan ook benut door Sebastiaan Gielens. Waar in de tweede helft eerder de 2-2 leek te gaan vallen, was het Sebastiaan Kolff die er in de laatste minuten toch 3-1 van maakte. Volgende week dus maar op naar de thuiswedstrijd tegen Zaamslag, die hebben vandaag een flinke nederlaag geleden zeg.
pi_63633789
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef tong80 het volgende:

Nivo moet blij zijn als ze er in blijven dit jaar.

GPC was echt niks en wij waren nog minder.

Denk dat dit nog wel meevalt. Dit is gewoon het niveau van onder de subtop. Als je ziet dat GPC door deze overwinning naar de gedeelde zevende plaats stijgt... En niemand stopt LRC meer. Kloetinge heeft zich ook al neergelegd bij de tweede plaats als hoogst haalbare...
In Southern Sun
pi_63639360
Kloetinge staat na 10 wedstrijden toch al 12 punten achter inderdaad, maar misschien dat Roda Boys over 2 weken LRC nog wat puntverlies kan toedoen, die zijn inmiddels ook behoorlijk op dreef aan het raken en staan op 'slechts' 6 punten, wel met een wedstrijd meer gespeeld. Het zal vast niet net zo'n simpele overwinning worden voor LRC als in de eerdere ontmoeting, 3-0.
pi_63645837
Nou ja, zelfs slechte wedstrijden winnen.... Dan ga je gewoon de titel pakken hoor.

Tijd voor deeltje 2 alweer!
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')