Beide van BZBquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat ik nog weet is dat ze 'n cover hadden van Ben Kramer's - De Clown
(de cover ging volgens mij over Koning Boudewijn)
Ook iets van masturberen (alleeeen maar trekken) - wat weer n cover was met iets van 'solliciteren'.
Weet niet of je d'r iets aan hebt
Aangepastquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:22 schreef WHiZZi het volgende:
Hello Josephine is orgineel van Fats Domino, niet van The Scorpions
Verwerkt. Bijvoorbeeld ellebooge vind ik dan ook twijfelachtig, want dat is alleen het begin.quote:Drolleke Draaie = Fire - Pointer Sisters
Kees de Kapper = La Bamba - Ritchy Valens
Elleboogewerk = Non non rien change - Les Poppies (het begin)
Jij wekt de impressie = You don't love me anymore - Weird Al Yankovic
Gruunkapje is natuurlijk op de melodie van Zeg Roodkapje, waar o.a. Pater Moeskroen nog ooit een hitje mee heeft gehad.
Jawel! 2 goed! Super man, hier heb ik veel aan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef theKiD het volgende:
ik goi visse : queen - one vision (Thnx 2 me maatje)
Klain en modder oan: Queen - Tie Your Mother Down (thnx 2 me meisje Superrrtuxxx)
WC kennende is het idd allemaal oude rocknummers, en het overgrote deel is afkomstig van Queen. Het kl*te eraan is, dat het allemaal zo herkenbaar is, maar dat ik er gewoon zelf niet opkom. Ik kan hele gedeeltes van t origineel meezingen, maar als iemand het zegt, is het altijd "ow ja"quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:24 schreef Dirtbiter het volgende:
[..]
Jawel! 2 goed! Super man, hier heb ik veel aan.
Volgens mij zijn er zo nog een hoop, allemaal van grote rockbands (Gun's & Roses, ZZ Top, Stones), dus als er nog oude rockers rondhangen hier...
Ik heb zelf ondertussen 'Lekker Ding' gevonden, door het complete repetoir van Bruce Springsteen te luisteren (ik wist dat het van hem was, maar niet welk nummer...)
Ik kan anders de tekst van Weird Al perfect in dat nummer zetten, ook qua toonhoogte en solo. Dat WC het niet heeft vermeld is dan gewoon echt niet netjes, dat nummer van Weird Al is een orgineel en komt ergens uit de begin jaren 90.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Dirtbiter het volgende:
"Jij wekt de impressie" klopt qua tekst, niet qua muziek. Hij staat ook niet als cover in het boekje.
Dat het niet netjes is, ben ik met je eens.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:53 schreef WHiZZi het volgende:
[..]
Ik kan anders de tekst van Weird Al perfect in dat nummer zetten, ook qua toonhoogte en solo. Dat WC het niet heeft vermeld is dan gewoon echt niet netjes, dat nummer van Weird Al is een orgineel en komt ergens uit de begin jaren 90.
Ik twijfel niet aan je kennis...quote:Bedankt voor die andere link, maar ik ken hem al. Laten we zeggen dat ik Weird Al (+band + crew) persoonlijk ken en ook heb ontmoet. Mede omdat de grootste fansite (een forum) door mij is opgezet (en waar ik nog steeds admin ben). Ik durf dus echt wel zaken te zeggen van Weird Al Yankovic en anders kan ik hem het nog persoonlijk vragen ook
Aanradertje, gewoon een keer doen. Meestal kosten die kaartjes toch maar een tientje ofzo.quote:Overigens vind ik WC Experience op z'n tijd ook leuk. Ik heb ook 3 CD's van hun hier thuis.. Heb ze alleen nog nooit live gezien (wel in de studio in Rosmalen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |