abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59662570
Ik heb morgen een bezichtiging voor een eventuele huurwoning. Nu heeft de vorige huurder er laminaat er in laten leggen die ik eventueel over kan nemen. Hoeveel is dit waard? Het gaat over de woonkamer met een oppervlak van 14 M2
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:12:16 #2
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_59662631
Njah, je moet zo denken, als de oude huurder het eruit moet halen, dan issie daar wel even mee bezig.

Oke Bio, vertel eens? Nou, daar heeft die oude huurder geen zin in! Geloof me.

En nu dan? Kratje bier, hooguit.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:13:04 #3
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_59662648
Ik heb 25m2 laminaat, 13m2 vloerbedekking, 3 luxaflex, 2 keer gordijnen en een wasmachine overgenomen voor 150 piek!

Alles als nieuw alleen de wasmachine is een beetje oud.

pi_59662941
Je hebt laminaat van 5euro per m2 en laminaat van 50euro per m2.
Het kan 1 week of 20 jaar oud zijn.
Het kan als nieuw zijn en er kunnen krassen/beschadigingen op zitten.

Conclusie: Tussen de krat bier en 400 euro.
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:34:51 #5
46794 Berkery
Fat bastard
pi_59663278
Ik heb ooit eens de laminaatvloer van de buurvrouw mogen overnemen voor 1 euro. Ze vond de nieuwe huurders zeikerds.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_59664062
Merk?, type?, dikte?, kwaliteit?, nivo van afwerking?, huidige staat?
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:12:14 #7
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59664262
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ooit eens de laminaatvloer van de buurvrouw mogen overnemen voor 1 euro. Ze vond de nieuwe huurders zeikerds.

ik heb de boel er een keer uitgehaald en in het nieuwe huis in de gang gebruikt. Laat me niet afdwingen om het gratis weg te geven omdat mensen denken dat je het toch wel laat liggen..
pi_59664627
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:12 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

ik heb de boel er een keer uitgehaald en in het nieuwe huis in de gang gebruikt. Laat me niet afdwingen om het gratis weg te geven omdat mensen denken dat je het toch wel laat liggen..
liever in de vuilcontainer dan gratis acher laten.
pi_59666145
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef Sakura het volgende:
Merk?, type?, dikte?, kwaliteit?, nivo van afwerking?, huidige staat?
+ is het een kleur die je aanspreekt? Ik zou gewoon vragen wat diegene er voor wil hebben.
pi_59666683
Thnx alvast voor de reacties, ik was zelf al van plan om te vragen wat dat vrouwtje ervoor wil hebben. Hopelijk heb ik net zoveel geluk als darklight dat ze nog meer ter overname aanbied morgenavond verslag

hopelijk helpt het als ik zeg dat ik nog studeer en niet zoveel centen heb (is wel echt btw)
  woensdag 25 juni 2008 @ 02:33:05 #11
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_59667329
Wat kon ik in dit huis overnemen voor 2500,= Euro!

• Rolluiken over het hele huis
  • Massief Eiken vloer in de woonkamer 35m2
  • Complete CV installatie
  • Hoekkeuken met inbouw apparatuur
  • Compleet aangelegde tuin met 75m2 hardgebakken klinkers, mooi aangelegde vijver

Wat heb ik overgenomen voor 250,=!

• Eiken vloer in de woonkamer 35m2

De keuken er uit gehaald, inbouw apparatuur verkocht voor 75,= op markplaats
    Woningstichting heeft er gratis een nieuwe keuken in gezet

CV installatie was na 25 jaar wel OP, zelf er uit moeten slopen, alles weggebracht naar het oud ijzer, 125,= voor gekregen
    Woningstichting heeft een nieuwe CV geplaatst met huurverhoging van 15,= per maand

De klinkers mocht ie meenemen want daar wou hij toch echt wel 1500,= voor hebben , ergens van marktplaats gratis 80m2 opgehaald en er in laten leggen voor 200,=
    Vijver is inmiddels 5x zo groot

De eiken vloer heb ik opnieuw geschuurd en gelakt voor 130,= en kan weer 10 jaar mee, ik kwam laatst ergens een bonnetje tegen bij een reserve pak van de vloer; deze kostte in 1982 slechts 75 gulden per m2

Je kunt het zo gek maken als je wil, alleen kijken die mensen altijd zo boos als ik ze in de supermarkt tegenkom

Ik zou zeggen, geef die vrouw een bosje bloemen anders kost het haar ook een hoop werk/tijd/geld om die laminaat er ui te halen en alles schoon op te leveren.
  • Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
    pi_59680420
    nou ik ben er geweest en vond de woning niks. Het was te klein en zag er allemaal te verrot uit, moest naar mijn mening teveel aan gebeuren, dus waarschijnlijk neem ik de woning niet. Verder wilde da vrouwtje 75 euro hebben voor de laminaatvloer.
    pi_59680550
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 02:33 schreef Prowl het volgende:
    [...]
    Alles wat nagelvast zit moeten ze toch laten zitten (iig bij een koophuis) dus voor de keuken en de vloer hoefde je toch al niet te betalen
    Zo heeft mijn vriend dus een hele mooie (enigszins "gebruikte" en naar mijn mening meerwaarde) melkwitte parketvloer bij zijn huis "gekregen"

[ Bericht 53% gewijzigd door Locusta op 25-06-2008 17:08:44 (parket = hout :@ ) ]
    pi_59680606
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 02:33 schreef Prowl het volgende:

• Massief Eiken vloer in de woonkamer 35m2
  • Compleet aangelegde tuin met 75m2 hardgebakken klinkers, mooi aangelegde vijver

Wat heb ik overgenomen voor 250,=!

• Eiken vloer in de woonkamer 35m2

De keuken er uit gehaald, inbouw apparatuur verkocht voor 75,= op markplaats
    Woningstichting heeft er gratis een nieuwe keuken in gezet

CV installatie was na 25 jaar wel OP, zelf er uit moeten slopen, alles weggebracht naar het oud ijzer, 125,= voor gekregen
    Woningstichting heeft een nieuwe CV geplaatst met huurverhoging van 15,= per maand

De klinkers mocht ie meenemen want daar wou hij toch echt wel 1500,= voor hebben , ergens van marktplaats gratis 80m2 opgehaald en er in laten leggen voor 200,=
    Vijver is inmiddels 5x zo groot

De eiken vloer heb ik opnieuw geschuurd en gelakt voor 130,= en kan weer 10 jaar mee, ik kwam laatst ergens een bonnetje tegen bij een reserve pak van de vloer; deze kostte in 1982 slechts 75 gulden per m2

Je kunt het zo gek maken als je wil, alleen kijken die mensen altijd zo boos als ik ze in de supermarkt tegenkom

Ik zou zeggen, geef die vrouw een bosje bloemen anders kost het haar ook een hoop werk/tijd/geld om die laminaat er ui te halen en alles schoon op te leveren.
  • Hoezo plaatst de woonstichting een hele keuken gratis?
      woensdag 25 juni 2008 @ 17:10:51 #15
    52493 Prowl
    IMAGE GOES HERE
    pi_59680817
    Omdat de oude niet meer in goede staat was (+20 jr oud) maar de inbouw apparatuur was in 1999 nog vernieuwd.

Nieuwe keuken is ook maar en simpel Bruynzeel keukenblok.

Zelf slopen = geen kosten, anders hadden de vorige bewoners ALLES MOETEN verwijderen inklusief een garage met asbest dak dus ze gingen maar akkoord met 250,=
    Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
      woensdag 25 juni 2008 @ 18:01:22 #16
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_59681892
    quote:
    nou ik ben er geweest en vond de woning niks. Het was te klein en zag er allemaal te verrot uit, moest naar mijn mening teveel aan gebeuren, dus waarschijnlijk neem ik de woning niet. Verder wilde da vrouwtje 75 euro hebben voor de laminaatvloer.
    Bummer dude. In welke stad zoek je een woning?

[ Bericht 71% gewijzigd door Darklight op 25-06-2008 18:07:54 ]
    pi_59682216
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef Darklight het volgende:

[..]

Bummer dude. In welke stad zoek je een woning?
    den bosch en omgeving.

Maar heb vanavond nog een bezichtiging voor een kamer
      woensdag 25 juni 2008 @ 23:55:50 #18
    76625 Blackviper
    Be fast .... Be furious....
    pi_59693601
    Vraag naar de lijst met artikelen die blijven (onroerend zaken lijst). Dingen die vast staan/liggen zullen sowieso moeten blijven staan. Men kan niet zomaar een keuken eruit gaan slopen of alle deurklinken meenemen. Dus je zal gek zijn ervoor te betalen. En wat mensen hier zeggen ik zou zeggen joh haal het er maar lekker uit en dan haal je bij Ikea nieuw laminaat. Je bent natuurlijk gestoord om voor tientallen euro’s per m2 laminaat te gaan leggen in een huurwoning. (dan wel over te nemen)
    Bla Bla Bla :P
    pi_60135001
    Ik ga binnenkort ook verhuizen naar een huurwoning. De huidige bewoner heeft me aangeboden om wat zaken over te nemen, maar omdat ik het meeste daarvan al heb of op een andere manier weet te krijgen, wil ik alleen maar de plavuizen in het keukentje overnemen. Het gaat om een paar vierkante meter en deze horen officieel niet bij de woning, heeft de huidige huurder er zelf in laten leggen. Nu weet ik wel dat hij er waarschijnlijk ook weinig aan heeft om ze er uit te halen, maar om er nu helemaal níets voor te geven... mja. Wat is een reëel bod? Ik heb geen idee wat zoiets normaal zou kosten, en ik betaal niet graag teveel
    pi_60135917
    een krat bier
      woensdag 16 juli 2008 @ 11:07:45 #21
    79128 HarryP
    mijnCV.com
    pi_60139867
    0 euro en anders haalt ie het maar weg.
    En als het er niet zo mooi uitziet denk ook aan slijtage plaatsen op stukken waar je het nog niet kan zien. En de moeite die je extra hebt met het klussen (afdekken van de vloer).

Toen ik ging verhuizen hadden de oude bewoners het tapijt laten liggen. Nou dat heeft ons 2 volle dagen extra gekost om dat eruit te krijgen. Dus laat ze de huur woning maar leeg achter laten.
    pi_60140015
    Ik heb 200 euro betaald voor de (het?) laminaat. Het was vrij nieuw, en lag in alle kamers. De kleur vind ik lelijk, dezelfde als ik thuis op mijn slaapkamer had maar anders moest ik zelf gaan kopen en leggen en daar had ik geen zin in. In totaal was het 60 vierkante meter denk ik.

Geen idee wat we doen als we eruit gaan, waarschijnlijk 50-100 euro vragen. Anders eruithalen en de zolder mee bedekken ofzo
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_60165846
    waarom drukken jullie nou door dat een krat bier voldoende is, zeg gewoon een hoog bedrag !
    ik moet namelijk ook nog een laminaat vloer kwijt aan de volgende huurders, ik hoop er wel wat meer voor te krijgen dan een krat bier
    pi_60165996
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef Alexis2000 het volgende:
    Ik ga binnenkort ook verhuizen naar een huurwoning. De huidige bewoner heeft me aangeboden om wat zaken over te nemen, maar omdat ik het meeste daarvan al heb of op een andere manier weet te krijgen, wil ik alleen maar de plavuizen in het keukentje overnemen. Het gaat om een paar vierkante meter en deze horen officieel niet bij de woning, heeft de huidige huurder er zelf in laten leggen. Nu weet ik wel dat hij er waarschijnlijk ook weinig aan heeft om ze er uit te halen, maar om er nu helemaal níets voor te geven... mja. Wat is een reëel bod? Ik heb geen idee wat zoiets normaal zou kosten, en ik betaal niet graag teveel
    Gratis, lijkt me, anders laat je hem het eruithalen en de keuken in oude staat herstellen. Dan is de huidige bewoner meer krijt lijkt me.
    Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
    Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
      donderdag 17 juli 2008 @ 14:38:23 #25
    62913 Blik
    The one and Only!
    pi_60166269
    Vind een krat bier ook een beetje bullshit. Als je het laminaat mooi vind en het wilt laten liggen kun je daar best 50-100 euro of zelfs meer voor betalen. Helemaal als de kwaliteit goed is en het laminaat nog zeker 10 jaar meekan. Bedenk zelf maar hoeveel geld en moeite je het gaat kosten om nieuw laminaat erin te leggen. Als je het niet mooi vind is het natuurlijk een ander verhaal.

Heb ook een vraagje:
    Is een laminaatvloer die door het hele huis is gelegd (zonder drempels ertussen) een meerwaarde of juist niet?

ben namelijk ook van plan om binnen nu en 1 jaar mijn studio te verkopen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')