quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:34 schreef Berkery het volgende:
Ik heb ooit eens de laminaatvloer van de buurvrouw mogen overnemen voor 1 euro. Ze vond de nieuwe huurders zeikerds.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:12 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik heb de boel er een keer uitgehaald en in het nieuwe huis in de gang gebruikt. Laat me niet afdwingen om het gratis weg te geven omdat mensen denken dat je het toch wel laat liggen..
+ is het een kleur die je aanspreekt? Ik zou gewoon vragen wat diegene er voor wil hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:04 schreef Sakura het volgende:
Merk?, type?, dikte?, kwaliteit?, nivo van afwerking?, huidige staat?
Alles wat nagelvast zit moeten ze toch laten zittenquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:33 schreef Prowl het volgende:
Wat kon ik in dit huis overnemen voor 2500,= Euro!![]()
[...]
Hoezo plaatst de woonstichting een hele keuken gratis?quote:Op woensdag 25 juni 2008 02:33 schreef Prowl het volgende:
Wat kon ik in dit huis overnemen voor 2500,= Euro!![]()
Rolluiken over het hele huis Massief Eiken vloer in de woonkamer 35m2 Complete CV installatie Hoekkeuken met inbouw apparatuur Compleet aangelegde tuin met 75m2 hardgebakken klinkers, mooi aangelegde vijver
Wat heb ik overgenomen voor 250,=!![]()
Rolluiken over het hele huis Eiken vloer in de woonkamer 35m2 Complete CV installatie Hoekkeuken met inbouw apparatuur
De keuken er uit gehaald, inbouw apparatuur verkocht voor 75,= op markplaats
Woningstichting heeft er gratis een nieuwe keuken in gezet
CV installatie was na 25 jaar wel OP, zelf er uit moeten slopen, alles weggebracht naar het oud ijzer, 125,= voor gekregen
Woningstichting heeft een nieuwe CV geplaatst met huurverhoging van 15,= per maand
De klinkers mocht ie meenemen want daar wou hij toch echt wel 1500,= voor hebben, ergens van marktplaats gratis 80m2 opgehaald en er in laten leggen voor 200,=
Vijver is inmiddels 5x zo groot
De eiken vloer heb ik opnieuw geschuurd en gelakt voor 130,= en kan weer 10 jaar mee, ik kwam laatst ergens een bonnetje tegen bij een reserve pak van de vloer; deze kostte in 1982 slechts 75 gulden per m2
Je kunt het zo gek maken als je wil, alleen kijken die mensen altijd zo boos als ik ze in de supermarkt tegenkom
Ik zou zeggen, geef die vrouw een bosje bloemen anders kost het haar ook een hoop werk/tijd/geld om die laminaat er ui te halen en alles schoon op te leveren.
Bummer dude. In welke stad zoek je een woning?quote:nou ik ben er geweest en vond de woning niks. Het was te klein en zag er allemaal te verrot uit, moest naar mijn mening teveel aan gebeuren, dus waarschijnlijk neem ik de woning niet. Verder wilde da vrouwtje 75 euro hebben voor de laminaatvloer.
den bosch en omgeving.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef Darklight het volgende:
[..]
Bummer dude. In welke stad zoek je een woning?
Gratis, lijkt me, anders laat je hem het eruithalen en de keuken in oude staat herstellen. Dan is de huidige bewoner meer krijt lijkt me.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:26 schreef Alexis2000 het volgende:
Ik ga binnenkort ook verhuizen naar een huurwoning. De huidige bewoner heeft me aangeboden om wat zaken over te nemen, maar omdat ik het meeste daarvan al heb of op een andere manier weet te krijgen, wil ik alleen maar de plavuizen in het keukentje overnemen. Het gaat om een paar vierkante meter en deze horen officieel niet bij de woning, heeft de huidige huurder er zelf in laten leggen. Nu weet ik wel dat hij er waarschijnlijk ook weinig aan heeft om ze er uit te halen, maar om er nu helemaal níets voor te geven... mja. Wat is een reëel bod? Ik heb geen idee wat zoiets normaal zou kosten, en ik betaal niet graag teveel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |