Ah oke. Ze stond er dus geen Guus Meeuwis nummers doorheen te blèren?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:29 schreef Ravage het volgende:
Het was toen al erg druk, anders was ik wel ff heengegaan om het zeker te weten
Ingetje (of een Ingetje look-a-like) gedroeg zich volgens mij wel goed hoor
Jaaaa! Oranje zonnebril, blauw hemdje met 2 witte butons. En een grijze broek!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:21 schreef Ravage het volgende:
He Ingetje! Volgens mij heb ik jou gisteravond zien staan, maar ik weet het niet zeker
Stond je (vanuit de ingang gezien) links voor het podium, tegen de hekken voor de binnenring aan?
Denk niet dat je me gezien heb.. stond een meter of 10 - 15 schuin achter je, maar het was toen al vrij druk.. wit t-shirt met rode opdruk, met naast mij iemand met een gestreept shirt (wit, lichtblauw, bruin)quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa! Oranje zonnebril, blauw hemdje met 2 witte butons. En een grijze broek!
Edit: en het bewoog de hele tijd![]()
Wie was jij dan?
Nee, ik heb eerlijk gezegd niet achter me gekeken. Het was voor me veel te leukquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Ravage het volgende:
[..]
Denk niet dat je me gezien heb.. stond een meter of 10 - 15 schuin achter je, maar het was toen al vrij druk.. wit t-shirt met rode opdruk, met naast mij iemand met een gestreept shirt (wit, lichtblauw, bruin)
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:06 schreef MissBliss het volgende:
Handig he?
Ik was alleen bang dat ze te sloom zou zijn en de deur open zou schieten en dat ze dan in 2-en zou liggenDus de rest van de dag heb ik als deuropener gefungeerd
Ik ga er weer vandoor!
Het was nog wat weinig. Maar wel genoeg voor 2 smoothies met banaanen ananasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Greys het volgende:
Doe even een foto hier, Ravage. Dan kan Ing het zien
Nok, wat heerlijk, bramen!![]()
Zieke geesten lopen er rond tegenwoordig...walgelijkquote:Amerikaanse snijdt baby uit zwangere vrouw
01 juli 2008, 19:57 (14 reacties)
WASHINGTON (ANP) - Een Amerikaanse vrouw (23) heeft een hoogzwangere vrouw doodgestoken, haar buik opengesneden en de baby verwijderd. De zwangere Araceli Gomez (27) is aan haar verwondingen overleden.
De zuigeling ligt op de intensive care in Spokane (Washington), berichtten Amerikaanse media dinsdag. Kort na de steekpartij belde de 23-jarige dader Phiengchai Sisouvanh Synhavong vanuit haar auto naar een noodnummer om te zeggen dat ze een kind had gebaard. Hulpverleners troffen Phiengchai aan op de bestuurdersstoel met een navelstreng in haar hand. De baby lag op de achterbank. De vrouw vroeg de hele tijd ,,Gaat het goed met mijn baby?''.
Na onderzoek in het ziekenhuis bleek dat Phiengchai het kind niet zelf ter wereld had gebracht. In haar handtas vonden agenten onder meer bebloede handschoenen, een Stanleymes en een stuk touw.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Daar was het haar om te doen hoor...gewoon een beetje onhandig en zielig overkomen.
Tis wel een slimme tante!![]()
Wat ziet ze er trouwens ongelooflijk goed uit voor haar bejaarde leeftijd![]()
Doeii
Staat wel in m'n fotoboekquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Greys het volgende:
Doe even een foto hier, Ravage. Dan kan Ing het zien
Heb ooit wel eens in je fotoboek gekeken.. en ik had van Morretje gehoord dat je ook heengingquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaraan herkende je me dan? En stond je richting het midden of naar de zijkant?
En kon je het daar wel goed zien? Wat weer een vragen he?
Jup! Dat was ikke...met m'n mede-Radiohead-ganger, tevens chauffeurquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef Ravage het volgende:
Ehm.. ff denkenvolgens mij stond er een meneer naast je met een grijs shirt en zonnebril ...
Het is een slimme tante iddquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Daar was het haar om te doen hoor...gewoon een beetje onhandig en zielig overkomen.
Tis wel een slimme tante!![]()
Wat ziet ze er trouwens ongelooflijk goed uit voor haar bejaarde leeftijd![]()
Doeii
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zieke geesten lopen er rond tegenwoordig...walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |