Naar hè?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
*binnen valt*
Brrr, zijn er hier mensen die naar die RSPCA programma's kijken op Animal Planet?
Hier staat het vaak aan als achtergrond behang, maar soms zit ik echt te gruwelen van de manier waarop sommige beesten verwaarloosd worden.![]()
Nu net weer een pup met een ketting in zijn nek ingegroeid met een gruwelijke open wond enzo. Ik ben er helemaal naar van.
Ik kijk het ook wel eens, of een vergelijkend programma, er zijn er zoveel. Pas nog iets over pupjes die gewoon uit een puppyfabriek komen, met duizenden tegelijk zitten ze daar in hokjes, en dat is niet eens verbodenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Brrr, zijn er hier mensen die naar die RSPCA programma's kijken op Animal Planet?
Hier staat het vaak aan als achtergrond behang, maar soms zit ik echt te gruwelen van de manier waarop sommige beesten verwaarloosd worden.![]()
Nu net weer een pup met een ketting in zijn nek ingegroeid met een gruwelijke open wond enzo. Ik ben er helemaal naar van.
Ik denk dat het in vergelijking niet veel minder is hier hoor. Ik denk ook dat er hier nog minder aan word gedaan, als ik soms zie wat mensen zelf moeten doen om een beest te helpen als je weet dat het mishandeld word, dan zijn ze daar toch doortastender denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit idd ook regelmatig met de tranen in mijn ogen over sommige beesten.![]()
Ik vind het vooral zo schokkend dat het blijkbaar zo vaak voor komt daar dat je er gewoon meerdere tv programma's mee kan vullen. Zou dat hier in NL ook zo zijn? Nee toch?
Mwa, ook in Nederland zal het wel niet allemaal goed zitten, maar op veel kleinere schaal dan in Amerika denk ik. Hoop ik danquote:Op zondag 6 juli 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit idd ook regelmatig met de tranen in mijn ogen over sommige beesten.![]()
Ik vind het vooral zo schokkend dat het blijkbaar zo vaak voor komt daar dat je er gewoon meerdere tv programma's mee kan vullen. Zou dat hier in NL ook zo zijn? Nee toch?
Die stomme aap rent altijd van me weg hahaha.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:15 schreef nokwanda het volgende:Je pakt je springinhetveld wel vaak precies van achteren
Het lijkt zo trouwens wel een haas ipv een hond, zo springt ie
Nee joh , das echt heul nie waar, alleen Frips is zo gay als de neten, de rest is zo straight als wat hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef nokwanda het volgende:
Ik vergat even dat al jouw boys gay zijn.
Hij is wel een tikkie van : I said what what in the but
Nee... dit is geen echt nieuws voor mequote:Op zondag 6 juli 2008 23:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat komt voor jou toch niet als nieuws ??
Yep.....quote:jij had toch die grote rottie vroeger ?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:07 schreef Greys het volgende:
Dat doen we expres Dizzy, zodat jij het een beetje kunt bijhouden qua bijlezen (omdat je er anders altijd te lui voor bent![]()
).
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In het begin las ik altijd terug maar nu heb ik het echt veels te druk.
enzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |