MaZenzi Makeba is inmiddels 76. Pas geworden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Amy voor haar doen best goed hoor, ze kan toch echt wel wat en nee ik ben echt geen fan.
Vusi was erg goed, en het Soweto Gospel Choir![]()
En die Emanuel Jal vond ik ook top.
Ik vond t wel jammer dat Ladysmith Black Mambazo en Miriam Makebe dr niet waren ( of is die laatste zelf ook al 90 jaar inmiddels?).
Dat is een punt, he. Iemand op cd is effe anders dan live. Dan kun je kwalitatief nog zo'n goeie stem hebben, maar als je van jezelf een puinhoop maakt is het voorbij. Net zo als Whitney Houston. Ook zo'n rampenplan live. Echt een aanfluiting en een karikatuur van zichzelf door de drugs. Vreselijk tragisch om aan te zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:24 schreef oh-oh het volgende:Geweldig...
Mn tante ( 64 of zow) heeft de cd, en was daar heel trots op, tot ze dr een keer op tv zag, en ineens erachter kwam wat voor junk t is
Ik ben haast blij dat ik niet zingen kan, ben ook nogal verslavingsgevoeligquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is een punt, he. Iemand op cd is effe anders dan live. Dan kun je kwalitatief nog zo'n goeie stem hebben, maar als je van jezelf een puinhoop maakt is het voorbij. Net zo als Whitney Houston. Ook zo'n rampenplan live. Echt een aanfluiting en een karikatuur van zichzelf door de drugs. Vreselijk tragisch om aan te zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaai Greys!
Is Marijtje weer veilig terug in NL?
Of was ze niet mee?
De rest ook allemaal de groetjes vanuit een zonnig durpie in Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |