abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:52:55 #101
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59720543
Geeft niets Greys....wij gaan zaterdag bij een vriend logeren en dat vind ik al zielig...
Kan je nagaan hoe dat straks met de vakantie gaat.
Ook al weet ik dat m'n zusje en m'n ouders regelmatig bij de katten gaan zitten en ze knuffen enzo....er gaat gewoon niets boven de eigen baasjes
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 07:32:30 #102
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59723255
Kweenie of je al weg bent...maar heeeeeeeeeeel veel plezier in Engeland Greys
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:33:39 #103
27699 Ravage
thinking about you
pi_59723581
Goedemorgen, Morretje hier..

Ing, Ravage is er zeker dinsdag, dat gaat ie niet missen! Bovendien is hij dan al klaar met zijn kamp..

Greys, ik knuffel Chip ook altijd extra voor we weggaan, en praat nog tegen d'r als we al in de auto zitten..

Doeg dames!!
i'm not living, i'm just killing time
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 juni 2008 @ 09:10:30 #104
163650 Greys
pi_59724032
Ing, we gaan vanavond pas! Maar lief van je
Ik kwam vanmorgen tot de schokkende ontdekking dat ik dit weekend niet één keer kan uitslapen, jakkie! Hihi. Vanavond vertrekt de boot om 22.00 uur en we komen daar om 04.00 uur (!) aan, gelukkig hoeven we pas om 7.00 uur van de boot af *slik*. En dat op de terugweg weer.

Morrie, doehoegggggg!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:55:18 #105
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59729575
Oke...nou...toch aardig dat ik vanochtend om half 8 aan je dacht

Mijn weekend met zonder plannen is ook al weer in het water gevallen....morgenavond feestje bij vriend waar we ook blijven slapen. Altijd supergezellig, maar erg zwaar
Maar goed...nog een weekje en dan lekker vakantie!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:44:17 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_59730808
Oh Greys, ik vind je onwijs dapper hoor, ik kan het gewoon niet, mn mannen missen en achterlaten bij iemand. Heeeeeeeeel veel plezier dit weekend, maak je lekker veel foto's? Mij lijkt t echt onwijs leuk. Ik had Bink gewoon meegenomen in een matching kever mandje hoor
Ik kan ook het hele weekend niet uitslapen
Morgen moet ik om 8 uur oppashondje ophalen....
En zondag willen we om 8.53 in de trein naar Noordwijk zitten.
Pffffff heeeeeelemaal over Amsterdam en Leiden en dan nog met de bus, en dat met 3 personen en 7 honden, waar beginnen we aan
Nog ff doorwerken en dan is het weekend
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_59730836
Jeuh! Weekend!!!!!!!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 juni 2008 @ 14:02:54 #108
163650 Greys
pi_59731246
Oh-oh, thanks hun... Bink meenemen had ik graag gedaan, maar als je met de boot naar Engeland gaat dan moet de hond de hele avond en nacht verplicht in de auto in het laadruim blijven. Alleen... Je mag ook niet tussendoor gaan kijken en/of uitlaten. Dus dat doe ik niet, dat kan ik helemaaaaal niet over mijn hart verkrijgen en dan slaap ik geen seconde

Bijna weekend ja, om half vier ga ik naar huis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 juni 2008 @ 14:04:55 #109
163650 Greys
pi_59731275
Oh-oh, jouw reis klinkt echt als een heel avontuurlijke! Maar wel gezellige!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:28:03 #110
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59731776
Ooooh, Greys, ik begrijp het volkomen hoor! Lijkt me moeilijk je beestje te missen, ook al is het maar een weekend.
Als wij een weekend naar mn ouders gaan nemen we Ziggy altijd mee Autorijden vindt ze kut, maar alleen thuis blijven volgens mij nog erger! En ze moet dr pilletjes natuurlijk.
In augustus voor het eerst op vakantie zonder Ziggy
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 juni 2008 @ 14:51:12 #111
163650 Greys
pi_59732283
Ik had moeten weten dat jullie me geen mietje zouden vinden, jullie zijn zelf minstens zulke mietjes

Oh dat zal best moeilijk zijn MB, voor het eerst zonder Ziggy op vakantie. Wie zorgt er dan voor haar?
En dan ga je elke dag bellen zeker?
Weet je wat het bij mij vooral is, ik twijfel er geen seconde aan dat mijn ouders niet goed voor Bink zorgen (we waren er nog geen 3 minuten of ze had het eerste stukje leverworst al achter de kiezen en ze mag op hun bed slapen, hihi) maar ik ben altijd bang dat Bink mij mist! Dat ze denkt 'boehoehoe, mijn vrouwtje wil me niet meer en heeft me gedumpt'. Maar in de praktijk valt dat altijd reuze mee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:41:34 #112
176471 oh-oh
pi_59733401
Mijnes missen mij echt En ik mis Chico zooooooooo erg Ik kan niet slapen zonder mn chicje in mn armen. Ik heb zat mensen die zo graag es op willen passen, maar ik kan zelf gewoon niet zonder ze, dus ik snap je helemaal Greys. Phoe nee dat wist ik niet van die boot, ik was fijn met de shuttle gegaan dan haha. Ik laat best vaak leuke dingen schieten voor de honden maar ik weet dat ik het toch niet leuk vind omdat ik ze dan mis, en ik doe zoooooveel leuke dingen met de honden die dan weer zoveel leuker zijn omdat zij het ook zo leuk vinden. Erg he.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 27 juni 2008 @ 18:10:10 #113
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59736182
Oh Oh en Greys dan nogmaals heeeeel veel plezier

Ik zet de oven ff aan...een paar lekkere broodjes met Ailloli
Dus dat wordt weer stinkbekje vanaaf.
  Moderator zaterdag 28 juni 2008 @ 00:47:49 #114
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_59745684
Wat een stilte hier
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 28 juni 2008 @ 00:54:11 #115
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_59745779
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
Ik had moeten weten dat jullie me geen mietje zouden vinden, jullie zijn zelf minstens zulke mietjes

Oh dat zal best moeilijk zijn MB, voor het eerst zonder Ziggy op vakantie. Wie zorgt er dan voor haar?
En dan ga je elke dag bellen zeker?
Dat weet ik nog niet
Zowel mijn zus, mijn moeder en ik hebben katten die nogal... asociaal zijn tegenover andere katten
Ziggy mag Lucky totaal niet Dus dat is niet echt een optie, behalve als Ziggy op de bovenverdieping blijft. Bij mn zus kan sowieso niet, want die verhuist rond die tijd, maar haar poes Misty is van het neurotische soort en kan ook absoluut geen ander kattengezelschap aan
Blijft mn nichtje over (die past dus wel eens op Lucky en Misty) maar die zie ik zelden (als in 2 keer per jaar ofzo) en dan vind ik het ook weer zowat om haar te vragen

Dat gevoel van: Ze mist me herken ik trouwens, meestal ligt Ziggy gewoon te slapen als ik thuiskom, maar zodra ze me spot laat ze me ook merken dat ze heel, héél zielig is!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  zaterdag 28 juni 2008 @ 10:16:43 #116
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59748545
Mogguh

Ik zat gisteravond te genieten van het 46664-concert van Mandela.
Queen Rocks

MB, is het geen optie om iemand te vragen die bij jullie in huis komt, een vriendin ofzo?
pi_59749725
Wat vond ik dat een baggerconcert zeg.
Laten ze die benevelde del van een Amy whinehouse de afsluiting doen terwijl die drol nieteens een maat kan houden. Shame. En dan staan de ECHTE artiesten die wij niet hebben gehoord, want het zijn de afrikaanse artiesten en dus daarom blijkbaar niet voor onzen markt, niet horen.
Ik zag Vusi Mahlasela naast wniehouse op het podium staan. Dacht dast ik Sibongile Khomalo ook ergens zag. Die had ik liever gehoord. Vusi is mijn held
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:47:26 #118
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59749876
Ik heb gisteravond genoeg Afrikaanse artiesten gezien hoor...
En Amy stond idd niet geheel frips op het podium, maar die stem...schitterend.
Het was mij natuurlijk om Queen te doen....wat een wereldartiesten zijn dat toch
Alleen Brian May met Andrea Corr met Is this the World we created?....wat een verkrachting van Freddies geniale nummer

En ik vond die Vusi ook super!
pi_59750252
Dan heb ik dus het hele deel met Afrikaanse artiesten gemist.
Ik heb alles van Vusi Mahlasela wat ik hier maar kon krijgen of wat men maar voor me mee kon nemen uit ZA
Heb hem ooit eens gezien tijdens een live concert in Johannesburg. Aardige man zonder sterallures. Maar dat is zo bij de meeste mensen die vaak met hem spelen. Door mijn "zusje" thozame ken ik een aantal van die mensen en zijn vroeger vaste percissionist heeft ooit EW toen die nog kleiner was, helemaal warm gemaakt voor percussie. (speelt nu nog steeds weleens djembe)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_59750265
Maar die Amy... wat een baggerwijf. Wat heb je nou aan een stem als je geen ritme kunt volgen en je geen woord fatsoenlijk kan onthouden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:14:49 #121
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59750412
Tja...zonde, ben je 24, heb je een dijk van een stem, maak je prachtige nummers
En dan sta je uiteindelijk stoned voor Nelson Mandela te zingen.
Zag je hoe ze steeds haar rokje omhoog trok

Ik heb echt genoten iig, kan niet wachten tot 7 oktober
pi_59750627
Zit net Jamilia en Loyiso te kijken. Goeie versie van dat nummer. Send me crying. Heb daar echt goeie herinneringen aan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:58:15 #123
176471 oh-oh
pi_59751420
Ik vond Amy voor haar doen best goed hoor, ze kan toch echt wel wat en nee ik ben echt geen fan.
Vusi was erg goed, en het Soweto Gospel Choir
En die Emanuel Jal vond ik ook top.
Ik vond t wel jammer dat Ladysmith Black Mambazo en Miriam Makebe dr niet waren ( of is die laatste zelf ook al 90 jaar inmiddels?).
( Groucho Marx )
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:09:10 #124
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_59751634
Jamilia en Loyiso waren idd ook super!
En Eddy Grant...was weer ff schudden met de bipsebaps

De Sugababes daarentegen....waar-de-loos
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:18:40 #125
176471 oh-oh
pi_59751810
Daarna werd het pas echt leuk want ik heb nog tot 3 uur Glastonburry zitten kijken op BBC, terwijl ik om 9 uur alweer ergens moest zijn vanochtend...
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')