quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef Greys het volgende:Ik had moeten weten dat jullie me geen mietje zouden vinden, jullie zijn zelf minstens zulke mietjes

Oh dat zal best moeilijk zijn MB, voor het eerst zonder Ziggy op vakantie. Wie zorgt er dan voor haar?
En dan ga je elke dag bellen zeker?

Dat weet ik nog niet

Zowel mijn zus, mijn moeder en ik hebben katten die nogal... asociaal zijn tegenover andere katten

Ziggy mag Lucky totaal niet

Dus dat is niet echt een optie, behalve als Ziggy op de bovenverdieping blijft. Bij mn zus kan sowieso niet, want die verhuist rond die tijd, maar haar poes Misty is van het neurotische soort en kan ook absoluut geen ander kattengezelschap aan

Blijft mn nichtje over (die past dus wel eens op Lucky en Misty) maar die zie ik zelden (als in 2 keer per jaar ofzo) en dan vind ik het ook weer zowat om haar te vragen

Dat gevoel van: Ze mist me

herken ik trouwens, meestal ligt Ziggy gewoon te slapen als ik thuiskom, maar zodra ze me spot laat ze me ook merken dat ze heel, héél zielig is!
Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~