Heb de GOLD edition net voor sluitingstijd bij de Bart Smit gehaald vanavond. Kom ik thuis zit volgens mij de normale witte disk er in.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook, heb de gold edition ge pre-ordered
Precies hetzelfde hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef Gamedemon het volgende:
Goed, ingame XMB is voor mij dus een 360, headset voor de 360 en de private chat aan.
En vervolgens online Playstation gamen
waar vandaan ?quote:
voor mij ook (inclusief Burst Limit en Gridquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:02 schreef merino het volgende:
[..]
Misschien toch wel verstandig ja. Had ik maar nooit die demo opgestart
In 24 uur kan veel veranderenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef merino het volgende:
[..]
voor mij ook (inclusief Burst Limit en Grid)
Who the fuck is Jorien.quote:
Iets met Hendrikquote:
Ik kon me niet inhoudenquote:
Heb vanmiddag nog een spel gekochtquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:20 schreef merino het volgende:
[..]
Ik kon me niet inhouden
dat herken jij volgens mij ook wel
maar ik zal me er ongetwijfeld mee vermaken
Gamehubs.comquote:
Mijne zijn ook verzondenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:49 schreef ikookhier het volgende:
WTF ik zie nu pas dat de mijne ook verzonden is![]()
BFBC
![]()
Ook via gamehubs keek bij het verkeerde mail adres
quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe trailer van Resistance 2. Mogelijke boss battle?
http://www.gamersyde.com/stream_7571_en.html
Dat stond op mijn PS3 toen ik handmatig in wilde loggen. Dat het niet mogelijk was in te loggen door een system update. Maargoed, zal wel een geval van verkeerd interpreteren zijn ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Op psonly staat dat het om onderhoud gaat...
grmbl... het komt allemaal veel te snel nu! Moet eerst nog GTA4, MGS4 en Lost Odyssey uitspelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef Armageddon het volgende:
Battlefield is vet! Gisteren even een paar op hun flikker gegeven online.
Oeh, vanavond checkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Klinkt aannemelijk, maar ik denk persoonlijk tijdens E3.quote:Official announcement on the 30th.
The video walkthrough and official screens of in-game XMB, profiles and trophies will all be out on Monday.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Voor 31 maart komt White Knight Story
Sony laat plannen voor de komende tijd zien
Hehe, je ziet gewoon de monsters spawnen bij het begin van het filmpje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoezo nu pas uitgespeeld, ik heb hem al lang maar pas 3 races gereden ofzoquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:13 schreef RedemptioN het volgende:
tvp, anders valt het ook zo moeilijk te volgen met mobiel internet ^^
Weet iemand hier toevallig of je in gt5p (ja die hebk nu pas uitgespeeld, alleen f1 nog) alle dealer events kan unlocken, of zijn het er maar een paar?
Nog wel, maar die kraskaarten zijn als t goed is ook in de rouleringquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:18 schreef Armageddon het volgende:
Kan je alleen met een CC geld op PSN zetten of ook op een andere manier?
Net maar in de winkel gehaaldquote:
Zat ik waarschijnlijk ook bijquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef Armageddon het volgende:
Battlefield is vet! Gisteren even een paar op hun flikker gegeven online.
Of wíl komenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Je kan na de meest recente firmware nu 100 friends toevoegen in plaats van 50.
Niet dat ik aan dit aantal op PSN kom...
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
OMFG!!
Resistance 2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |