een vriendin van mij neemt niet eens de moeite als ik offline sta.. ook al weet ze het! nou dan lekker nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
vaak ben ik gewoon druk en als je m dan op bezet ofzo zet dan praten nog 20 mensen tegen jeirritant is dat...Maar sommige mensen mogen me offline bestoken...alleen niet verwchten dat ik iets terug zeg
erg is dat he!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een aantal bel/sms tegoed over van de afgelopen maanden
Ik vergeet altijd om af te meldenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb hem altijd online staan als ik er ben. Als hij offline staat ben ik er daadwerkelijk ook niet
gewoon op afwezig staan en niks zeggen werkt bij mij ook wel goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vind het altijd wel handig om te weten wie online is.. maar soms wil ik gewoon niet door bepaalde mensen aangesproken worden, en om nou telkens te gaan blocken/unblocken.. dat is ook weer zoiets
ah.. goed dat ik het weetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ken ik
Maar m'n vrienden weten dat en mogen mij ook offline terroriseren
juistquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb hem altijd online staan als ik er ben. Als hij offline staat ben ik er daadwerkelijk ook niet
Ja, de enige keer sms me echt in de rondte... en een maand later... dan weer helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
erg is dat he!
Zonde van het geld eigenlijk gewoon
Kan ook ja.. maar dan zeuren ze nog aan je kop waarom je er niet bent..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
gewoon op afwezig staan en niks zeggen werkt bij mij ook wel goeddan denken ze vanzelf dat ik er niet ben
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:45 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, toch bijna nooit iemand die tegen me praat, dus
Is bij mij afhankelijk van de maand en m'n levenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
ik heb meestal rond de 400 a 500 smsjes verstuurd in 1 maand
Aan het werk..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
Ik heb niet eens een abonnementquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een aantal bel/sms tegoed over van de afgelopen maanden
Voeg me eerst maar eens toe, mss ga ik dan ooit wel smsenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
Alleen jammer dat ik niet graag / vaak msn....Of nouja...Ik ben altijd online maar altijd offline
Dat dus, ik gebruik die statussen zoals het hoortquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
mijn record staat op 501quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
Is zo hoor, 170 mensen in de lijst, maar als ik 3-4 keer per dag aangesproken word is het veel.quote:
Record staat iets van 100, waar van 30 op één dag... Ik was iemand kwijt op Sensation White..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
dat is uhm. niet zo veelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is zo hoor, 170 mensen in de lijst, maar als ik 3-4 keer per dag aangesproken word is het veel.
Komt die naar de meet?quote:
Ik heb geen flauw idee...quote:
achja fluctuaties zijn goed, zolang ze maar binnen je abbo blijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, de enige keer sms me echt in de rondte... en een maand later... dan weer helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |