Eentjequote:
Oh, daarom ben je zo stilquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
* kijkt dumpert filmpjes. Gaat de tijd best snel van
En een halfje toch?quote:
quote:
Leuk tochquote:
Weet je gelijk waarom ik niet graag smsquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
en een halvje![]()
Waar ik heel blij mee ben
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
en een halvje![]()
Waar ik heel blij mee ben
![]()
![]()
CALI![]()
![]()
* Cuegirllie is benieuwdquote:
Alleen jammer dat ik niet graag / vaak msn....Of nouja...Ik ben altijd online maar altijd offlinequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik niet graag sms
[..]
Dat ken ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet graag / vaak msn....Of nouja...Ik ben altijd online maar altijd offline
Ik was al vrolijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
DEAAN![]()
![]()
Zeker leuk PB.. wordt jij ook al vrolijk![]()
PM me maar even, ik heb volgens mij nog 80 smsjes over deze maandquote:
die msn-instelling ken ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet graag / vaak msn....Of nouja...Ik ben altijd online maar altijd offline
You've got pmquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
PM me maar even, ik heb volgens mij nog 80 smsjes over deze maand
edit: sowieso wel handig voor vrijdag. Dan weet ik waar ik moet zijn enzo...
vaak ben ik gewoon druk en als je m dan op bezet ofzo zet dan praten nog 20 mensen tegen jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ken ik
Maar m'n vrienden weten dat en mogen mij ook offline terroriseren
vind het altijd wel handig om te weten wie online is.. maar soms wil ik gewoon niet door bepaalde mensen aangesproken worden, en om nou telkens te gaan blocken/unblocken.. dat is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb hem altijd online staan als ik er ben. Als hij offline staat ben ik er daadwerkelijk ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |