Is al een keer gevraagd, heel veel topics terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar staat jouw ondertitel eigenlijk voor?
Nee hoor.. dit werkt ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
PMen heeft meer effect
Maar hoelaat ben jij er vrijdag?
werken.. sukkelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry dat jullie mij weinig zien posten, ik ben aan het werk
gewoon nieuwe betekenis zoekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is al een keer gevraagd, heel veel topics terug![]()
Maar dat is een soort oude vriendengroepMaar dat kan er wel uit eigelijk, maar kben te laks om het aan te passen
![]()
Zal vast wel, maar ik lees niet allesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is al een keer gevraagd, heel veel topics terug![]()
Maar dat is een soort oude vriendengroepMaar dat kan er wel uit eigelijk, maar kben te laks om het aan te passen
![]()
Klinkt oke, maar wat houd je stage precies in? een opdracht of meewerken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ik zit bij een energie bedrijf, afdeling ICT.
hbo-stage, ik studeer informatica in rotterdam.
wat ik doe: muziek luisteren, koffie drinken, roken, rondjes in het gebouw lopen
wat ik zou moeten doen: mailtjes behandelen, telefoons aannemen, rapporten make
maar over het algemeen ben ik toch wel met me werk bezig hoor
zie je dit heeft ook effectquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
PMen heeft meer effect
Maar hoelaat ben jij er vrijdag?
Ach ben niet anders van je gewend he .. dan dat je altijd goed je best doet/deedquote:
werk mee op een sericedesk afdeling.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klinkt oke, maar wat houd je stage precies in? een opdracht of meewerken?
Zo erg gemistquote:
Oh behave!quote:
Dat zie ikquote:
quote:
Ahh niemand reageert op je verzoekquote:
Tuurlijk, Nico welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |