abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:24:49 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59647025
Deel 1: Het immer groter wordende Khalid Boulahrouz topic

quote:
Khalid Boulahrouz (Arabisch: خالد بولحروز) (Maassluis, 28 december 1981) is een Nederlandse voetballer van Marokkaanse afkomst. Hij speelt vooral centraal en rechts in de verdediging.

Hij doorliep zijn jeugd bij achtereenvolgens Excelsior Maassluis, DSOV, Ajax, Haarlem en AZ. In het seizoen 2001/2002 maakte hij op 9 maart 2002 zijn prof-debuut bij RKC Waalwijk. Daar speelde twee volledige seizoenen, waarna hij aan het begin van seizoen 2004/2005 de overstap maakte naar het Duitse HSV. Op 11 september 2004 maakte hij zijn debuut voor de club, en op 9 maart 2005 scoorde hij zijn eerste doelpunt voor HSV. Vanwege zijn agressieve speelwijze werd hij in Duitsland der Kannibale genoemd. Sinds 21 augustus 2006 staat Boulahrouz onder contract bij Chelsea FC, dat hem verhuurt aan Sevilla FC.

Nederlands eftal
Op 3 september 2004 maakte hij zijn debuut in het Nederlands elftal, in de met 3-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Liechtenstein. Onder Marco van Basten (de bondscoach van Oranje) was Boulahrouz een vaste waarde in Oranje tijdens de kwalificatie voor het WK 2006 in Duitsland. Hij ging mee naar het WK, maar moest hij zijn plek afstaan aan André Ooijer. Na een invalbeurt in de tweede poulewedstrijd tegen Ivoorkust had Boulahrouz in de twee daaropvolgende wedstrijden, tegen Argentinië en Portugal, een basisplaats. Tegen Portugal in de achtste finales kreeg hij twee keer geel en moest na ruim een uur spelen van het veld. Oranje verloor met 0-1 en werd uitgeschakeld voor de kwartfinale op het WK. Ook in het begin van de kwalificatiereeks voor het EK2008 maakte hij deel uit van de selectie, maar in oktober 2007 liep hij een blessure op die hem de rest van het seizoen aan de kant zou houden. In mei 2008 maakte Boulahrouz zijn rentree in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor het EK 2008 in Oostenrijk en Zwitserland. Hij werd echter in eerste instantie niet meegenomen naar dit EK, omdat bondscoach Van Basten Mario Melchiot boven hem verkoos. In de laatste week van de voorbereiding van het EK scheurde Ryan Babel zijn enkelbanden en werd Boulahrouz alsnog opgenomen in de definitieve selectie. In alle poulewedstrijden (tegen Italië, Frankrijk en Roemenië) stond Boulahrouz in de basis.

Politiek
In de aanloop naar de Nederlandse Tweede Kamerverkiezingen van 2006 was Boulahrouz één van de ondertekenaars van een door GroenLinks geïnitieerd manifest waarin goed verdienende Nederlanders premier Balkenende opriepen hen minder financiële voordelen te gunnen en in plaats daarvan meer te doen aan armoedebestrijding.
Zal hij komende zomer bij Ajax worden herenigd met trainer/coach Marco van Basten? Keert hij terug bij Chelsea? Komt er een transfer naar Celtic of Olympique Marseille? Of haalt nieuwbakken HSV-trainer/coach Martin Jol zijn ontdekking terug naar de HSH Nordbank Arena?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59647191
Hij komt!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:32:40 #3
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_59647234
Ajax?
A.F.C. Ajax
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:55:45 #4
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_59647913
Herenigd met van Basten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_59648210
Verhuren lijkt me uitgesloten. Chelsea heeft wel geleerd van het hele Crespo-gebeuren. Hopelijk brengt hij een miljoentje of 6-8 op.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59648429
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:07 schreef mcyodogg het volgende:
Verhuren lijkt me uitgesloten. Chelsea heeft wel geleerd van het hele Crespo-gebeuren. Hopelijk brengt hij een miljoentje of 6-8 op.
Waarom werd hij dan wel verhuurd aan Sevilla?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:16:51 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59648478
Die komt echt niet, geloof er geen moer van. HIj heeft zich toch in de kijker gespeeld en Ajax speelt gaan CL.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59648657
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Waarom werd hij dan wel verhuurd aan Sevilla?
Nou, ik bedoel meer kapitaalvernietiging door iemand te verhuren met een aflopend contract.

Met spelers verhuren op zich is niet zoveel mis, maar zorg er wel voor dat je dan nog toekomstplannen met die speler hebt.
pi_59649811
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Die komt echt niet, geloof er geen moer van. HIj heeft zich toch in de kijker gespeeld en Ajax speelt gaan CL.
Dit dus
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 24 juni 2008 @ 15:37:51 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_59653462
Dus naar Twente
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_59655096
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 15:37 schreef Dos37 het volgende:
Dus naar Twente
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59655148
Chelsea heeft geen interesse hem te houden na zijn optreden op de EK?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_59655720
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:47 schreef dndiek het volgende:
Ik verwacht dat Scolari liever met "zijn" Portugezen speelt.
Zou prachtig zijn als hij naar Ajax komt, maar ik verwacht het niet.
pi_59655879
quote:
Dus naar Twente
Neejoh, TOP Oss kaapt hem voor hun neus weg
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59655968
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:47 schreef dndiek het volgende:
Denk niet dat er ruimte is. Bosingwa is net aangetrokken voor rechtsback. Verder lopen Belletti en Ferreira ook nog rond. Centraal gaat het ook niets worden want daar heeft hij Terry, Carvalho en Alex voor hem.

Het jaar dat hij bij Chelsea waren zijn goede wedstrijden op 1 hand te tellen en hij heeft zich bij Sevilla niet kunnen herstellen, dus ik verwacht een verkoop.
pi_59656434
quote:
Dus naar Twente
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:19:56 #17
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59660930
Celtic lijkt me een mooie club voor hem.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 22:01:27 #18
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59662264
HSV Hamburg wordt de nieuwe Nederlandse kolonie. Boulahrouz en Engelaar beiden naar HSV.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  Moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 23:32:04 #19
138438 crew  Pizzakoppo
pi_60185406
quote:
'Khalid Boulahrouz in het vizier van VfB Stuttgart'

VfB Stuttgart onderzoekt de mogelijkheid om Khalid Boulahrouz (foto) over te nemen van Chelsea. Dat meldt de Stuttgarter Zeitung in haar vrijdageditie.

Boulahrouz' contract in Londen loopt in 2010 af. Afgelopen jaar bracht de verdediger op huurbasis door bij Sevilla. Na een door blessures in het water gevallen seizoen stond Boulahrouz bij alle vier EK-duels van Nederland in de basis. Stuttgart probeert zich via het Intertoto-toernooi te kwalificeren voor de UEFA Cup. Boulahrouz zou eveneens op het verlanglijstje van Olympique Marseille, Celtic en Hamburger SV staan. Ook geruchten over een transfer naar Ajax zoemen rond. (MA)
Panathinaikos en Olympique zouden ook nog steeds geinteresseerd zijn.
pi_60185920
Panathinaikos, Olympique, Vfb Stuttgart.... dan moet Ajax toch ook niet kansloos zijn lijkt me?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:14:13 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60186134
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:06 schreef koningdavid het volgende:
Panathinaikos, Olympique, Vfb Stuttgart.... dan moet Ajax toch ook niet kansloos zijn lijkt me?
Hij heeft aangegeven nog niet terug te willen naar Ajax.

Maar goed, Boulah zal zelf wel verwacht hebben naar een grotere club van Ajax te kunnen. Misschien dat hij nu wel openstaat voor Ajax, nu hij ziet dat enkel subtoppers interesse tonen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60186557
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, Boulah zal zelf wel verwacht hebben naar een grotere club van Ajax te kunnen. Misschien dat hij nu wel openstaat voor Ajax, nu hij ziet dat enkel subtoppers interesse tonen?
Uhm Ajax is zelf slechts ook een subtopper, of misschien niet eens; Europees gezien zijn ze al jaren middenmoot. Stuttgart is op alle fronten minimaal gelijkwaardig aan Ajax en het salaris ligt beduidend hoger plus de competitie is vele malen sterker.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:20:55 #25
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60187717
Het is toch eigenlijk wonderlijk dat Ajax niet harder aan de deur rammelt bij Boula? Tenminste ik vind van wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')