Ik heb er nooit echt naar kunnen kijkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo zou je het inderdaad kunnen zienserie is inderdaad volledig in het plat
Sowieso mensen die volledig plat pratenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt naar kunnen kijken
Meiden die twents praten![]()
die zijn, volgens H. Finkers, wel populair bij de 06-lijnen: ze slikken alles inquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt naar kunnen kijken
Meiden die twents praten![]()
Jij wil het weten begrijp ikquote:
die is al te oudquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:20 schreef ReMcOrE het volgende:
die zijn, volgens H. Finkers, wel populair bij de 06-lijnen: ze slikken alles in
Ik ben voorzien dus ik geloof het allemaal wel.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
zo vaak vergeet ik mn medicijnen niet meer
ik ben ook al voorzienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben voorzien dus ik geloof het allemaal wel.
Zie net in je vinyl collectie dat je een plaat hebt van "A-lusion". Die kwam ik nog in het vliegtuig tegen toen ik zelf ook moest draaien in Zweden.
Nou, dat was langer terug hoor dat ik hem sprak in het vliegtuigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben ook al voorzien
Onne is echt een heldheb inderdaad white-label van een vinyl van hem
hij was op weg naar de Moneybar Cruise van Q-Dance, die was 2 weken terug in Zweden
Waar heb je over gedroomdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:29 schreef Piles het volgende:
Een hele goedemorgen mensen
Jullie hadden er zin in vanochtend
Ik heb heeeerlijk uitgeslapen tot 11 uur
Slapen - dromen - slapen - dromen
ow okeej, dan had ik het verkeerd begrepen. kerel draait heel Europa door, kameraad is keer met hem meegeweest naar Polenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou, dat was langer terug hoor dat ik hem sprak in het vliegtuig. Aardige gast is het wel
Wat toevallig, ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben voorzien dus ik geloof het allemaal wel.
Zie net in je vinyl collectie dat je een plaat hebt van "A-lusion". Die kwam ik nog in het vliegtuig tegen toen ik zelf ook moest draaien in Zweden.
Als ik al voor een vrouw ga is het Logiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
nou Renate en Milou, dat lijkt me duidelijk
Die had ik hier nog niet gezienquote:Top 100 van maandag 23 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 345 Cuegirllie
02. 171 markvanrinsum
03. 153 Piles
06. 128 ReMcOrE
13. 104 Deansensitized
39. 066 Californium
49. 059 PieterBas
49. 059 Houniet
72. 049 mash_
75. 048 Jipje
Nouja zeg, ben ik niet goed genoegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik al voor een vrouw ga is het Logi
Logiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik al voor een vrouw ga is het Logi
Ik sta er gelukkig niet zo vaak meer in laatste tijdquote:
Klopt ja... Hij draaide ook veel in Zwitserland waar dat Scantraxx-label erg bekend is. Best tofjes allemaal, kan alleen zijn style totaal niet waarderenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow okeej, dan had ik het verkeerd begrepen. kerel draait heel Europa door, kameraad is keer met hem meegeweest naar Polenluxe hotel, alles betaald etc.
quote:
Hehe.... Tom herkende hem, ik zal het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook [ afbeelding ]
Qua cupmaat wel jaquote:
Ik ben mie goedquote:
Onne is een heldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt ja... Hij draaide ook veel in Zwitserland waar dat Scantraxx-label erg bekend is. Best tofjes allemaal, kan alleen zijn style totaal niet waarderen. Alhoewel hij af en toe producties heeft met nog die oude hardstyle sound, best oke
Wat vind je van Veritas dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt ja... Hij draaide ook veel in Zwitserland waar dat Scantraxx-label erg bekend is. Best tofjes allemaal, kan alleen zijn style totaal niet waarderen. Alhoewel hij af en toe producties heeft met nog die oude hardstyle sound, best oke
Hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Hehe.... Tom herkende hem, ik zal het niet. Ken hem ook maar via via
Zegt me niksquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Onne is een held![]()
vind de (best wel harde) stijl van hem echt top
die vocal van z'n nieuwste plaat: You Gonna Make Me Squirt?![]()
dagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Zegt me niks.
Ik ga weer volgas aan het werk. Fijne dag nog allemaal
hoe weet je dat, heb je de details?quote:
quote:
Naam zegt me vaag wat maar kan er even niks bij bedenken. Volgens mij wel die oude sound... Ik zal het eens checken binnenkortquote:
Van de kerels win ik welquote:
Nathalie, toffe meid, altijd mooi praatje maken als ze er ook isquote:
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]en die DefQon.1 2007 edit helemaal, met def-qon-1 ipv ve-ri-tas
Doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Naam zegt me vaag wat maar kan er even niks bij bedenken. Volgens mij wel die oude sound... Ik zal het eens checken binnenkort
Ach boeie..quote:
(als ik het vragen mag) waarom heb je het nodig?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach boeie..
ik heb t ook nodig
* Cuegirllie heeft geen zin meer
Anders heb ik wel een heel lelijk figuurquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef ReMcOrE het volgende:
(als ik het vragen mag) waarom heb je het nodig?
keej, daar kan ik niet over oordelen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders heb ik wel een heel lelijk figuur
Nu nog tenminste een beetje vrouwelijk
Nou dan ga ik ze ook maar eens vergrotenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Anders heb ik wel een heel lelijk figuur
Nu nog tenminste een beetje vrouwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |