Bij jou zullen ze wel niet aan de deur komen, gezien je huisnummer...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:07 schreef Noway666 het volgende:
Staan er nog leuke onzinnige verhalen in om ze mee uit te lachen ?
Sadistquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Er kwamen hier ook eens twee meisjes aan de deur. Ze moesten zes trappen op (arme meisjes) en toen ik zag wat ze in hun handen hadden, liet ik ze niet eens helemaal naar boven komen
.
Slaap dan ook lekker door. Het is geen noodgeval ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:15 schreef iFries het volgende:
Lekker hoor! Vandaag mijn eerste vakantiedag, en kon heerlijk uitslapen.
Maar nee hoor, de deurbel ging.
Ik in mijn boxer als een speer naar de voordeur.
Zei de TS dan dat ze zeiden dat ze Jezus kwamen brengen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:46 schreef Meneer-Goud het volgende:
30 reacties en 'zet maar in de achtertuin' is nog niet eens langsgekomen
quote:Fryske, linkse, Boomknuffelaar
Ik heb ook wel eens een heel verhaal aangehoord omdat ik het met mijn brakke hoofd niet voor elkaar kon krijgen om "geen interesse" te zeggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:22 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zeg altijd "geen intresse" en doe de deur dicht. Ben ik nou raar ?
TS is blijkbaar te onzeker.
Zou prima zijn, gasten zijn alleen maar een last voor de samenleving.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:19 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Bij jou zullen ze wel niet aan de deur komen, gezien je huisnummer...
Ja nou, moeten ze maar zeggen wat ze komen doen en wie ze zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:32 schreef Viking84 het volgende:
Er kwamen hier ook eens twee meisjes aan de deur. Ze moesten zes trappen op (arme meisjes) en toen ik zag wat ze in hun handen hadden, liet ik ze niet eens helemaal naar boven komen
.
Dat ding maakt geluid ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe krijg je het voormekaar om wakker te worden van de deurbel?
* Fotoboek checktquote:
Dat hoofdstuk was ik al voorbij. Ik slaap er alleen snoeihard doorheen.quote:
geostigmaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |