Nou, inderdaad zeg! Fijn dat jij mijn zware lijden onderkent.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:59 schreef Keiichi het volgende:
Het zit je niet mee he?
Een moedervlek.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:04 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik kan 't niet helpen, maar ik wil het toch erg graag weten :
Wat zit er op deze foto op je kin ?
Schoonmakers moeten helemaal geen koffie drinken. Dweilen moet je !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:17 schreef DutchErrorist het volgende:
Op de Hanze Hogeschool hadden ze hem ook gesloten en nu moeten we het doen met de Australian
Ik heb geen vakantie, in de zomer schrijf ik door om mijn onderzoek te publiceren, en daarna begin ik aan een extra masterjaar. Geen tijd voor vakantiewerk dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
Als je een scriptie aan het schrijven bent betekend dit dus dat je je laatste bakje koffie wel zo ongeveer gehad hebt van de DE koffiebar.
Ga dan gewoon zelf als vakantiewerker achter die bar staan. Of voel je je daar te goed voor, IB Groep leenpauper.
Maar wel voor te Fokken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:23 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik heb geen vakantie, in de zomer schrijf ik door om mijn onderzoek te publiceren, en daarna begin ik aan een extra masterjaar. Geen tijd voor vakantiewerk dus.
Als je moet wachten, kun je mooi tussendoor Fokken!quote:
Waar moet je in godsnaam op wachten danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:34 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Als je moet wachten, kun je mooi tussendoor Fokken!
Berekeningen van het analyseprogramma, downloads, printjes...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Waar moet je in godsnaam op wachten dan
Resultaten van experimenten of simulaties bijvoorbeeld. Kan soms uren of zelfs dagen durenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar moet je in godsnaam op wachten dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |